Det største ønske

Den som er fra 12 min etter fristen ser jeg godt streken! :) Og det var sånn mine første tester var - der kom streken etter fristen. Og selv om jeg tror det er lurt å ikke bli for opprømt, så mener jeg at en strek er en strek, og den dukker ikke opp hvis det ikke er HCG der.... Jeg krysser fingrene for deg :)
 
PP63 - CD27 - ?DPO

Testet mandagskveld, tirsdagsmorgen og nå i kveld. Og med det så har jeg ingen tidligtester igjen fra babyplan. Har noen vanlige igjen derfra, make sure og noen digitale.
Mandag og tirsdags testene var blenda. Syns jeg kunne se noe men nei ingenting. Det var den i ettermiddag også så da er nok toget gått for denne gangen og det er bare å vente på TR som kommer i morgen eller fredag.
Rett etter tiden på kveldens test så så jeg en liten prikk øverst på kanten. Etterhvert så begynte det å komme en svak svak strek, før den 12 min etter fristen er en rosa strek. Testene de andre dagene var det ingenting etterpå. Det er etter tiden så teller ikke men lov å håpe at det kan være starten på noe selv om jeg ikke har noen stor tro på det. Den er litt sterkere nå etter en halvtime.
Ømme bryst og sensitive nipler.
Hatt halsbrann et par ganger.
Litt uggen (men det er vel fordi jeg nesten ikke har spist i dag).
Mensfølelse (føler ut som TR er på vei).
Er en ispinne. Nese, hender og føtter er iskald. Ikke noe nytt egentlig men kjenner det litt ekstra i dag. Kan være været.

Vis vedlegget 345429

12 min etter fristen:

Vis vedlegget 345430
Nå håper jeg det er deres tur ❤️
 
Synes jeg skimter på innenfor fristen, og ser godt på den etter fristen. Krysser fingrene ♥️♥️
 
HALO! :woot::Heartpink Krysser alt jeg har for at det er annerledes denne gangen! Du fortjener virkelig en terminspire. Må være lov med et bittelite håp:shy: Selv om det bare gir motivasjon i det minste for neste pp
Håper det altså :D Håp må man alltid ha :) Takk :Heartred
 
Den som er fra 12 min etter fristen ser jeg godt streken! :) Og det var sånn mine første tester var - der kom streken etter fristen. Og selv om jeg tror det er lurt å ikke bli for opprømt, så mener jeg at en strek er en strek, og den dukker ikke opp hvis det ikke er HCG der.... Jeg krysser fingrene for deg :)
Håper jo at streken kommer fordi det er noe på gang og ikke lurestrek. Hvis det er noe så håper jeg det øker og ikke forsvinner som før. Vet jo ikke hvor jeg er i dpo land heller. Kan være 13dpo eller mindre.
Takk :)
 
Synes jeg skimter på innenfor fristen, og ser godt på den etter fristen. Krysser fingrene ♥️♥️
Takk :Heartred
Ja den innenfor fristen har vært ca sånn de andre dagene også egentlig. "Syns jeg kanskje ser noe - men nei gjør ikke det - kanskje det er noe - nei" :wacky::p Frem og tilbake til at jeg bare sier den er blenda og legger det i fra meg. Får se om jeg får ta en ny test til helgen siden jeg bare har vanlige tester igjen hvis ikke TR har kommet innen da.
 
Åh, nå må det være din tur! Skimter noe før fristen og etter fristen er den jo tydelig. Noen anelse om hvilken dpo du er? Når blir neste test?
 
Åh, nå må det være din tur! Skimter noe før fristen og etter fristen er den jo tydelig. Noen anelse om hvilken dpo du er? Når blir neste test?
Håper det så får se hva som skjer de neste dagene :) Hvis EL kom på CD14 så var jeg 13dpo i går. Neste test blir i løpet av helgen hvis ikke TR kommer før det.
 
PP63 - CD28 - ?DPO

Litt rosa på papiret i dag og hvilepulsen har gått litt ned så da tror jeg at TR kommer i løpet av dagen eller i morgen. Men får se, kan jo hende det er helt uskyldig også :rolleyes:
 
Åhh, håpet på en positiv oppdatering fra i går kveld jeg nå.
 
Åhh, håpet på en positiv oppdatering fra i går kveld jeg nå.
Lite positivt herfra. Ser ut som TR er på vei så håper på positiv oppdatering om ca 4 uker i stede :D
 
PP63 - CD29 - ?DPO eller PP64 - CD1

Blødningene har økt litt men fortsatt ingen menskramper, de kommer nok i løpet av dagen kan jeg tenke meg. Er kvalm. Hvilepulsen er på vei ned.
Her har vi nydelig vær så skal snart ut å gå meg en tur og få litt frisk luft.


7AF3BC79-0EBD-4583-A35C-E32CCD8E5C8F.jpeg
 
Last edited:
Om fire uker da. Ja. Da har vi en plan.
 
Da endte jeg opp med å starte PP64 i dag. Alle gode ting er 64?? :wacky::hilarious:
Håper det klaffer snart :Heartred
 
Oversikt over 2020 PP51-63

PP51 27.12-22.01
Enkeldose Letrozol, Ovitrelle, Metformin, Bidronninggelé, Q10, Silicea, temping og EL-testing. Crinone, babyklister, ananas.
Kjemisk?
EL på CD 13, 27 dagers syklus
Side 347

PP52 23.01-17.02 Q10 og bidronninggele. EL testing og temping
EL på CD 13, 26 dagers syklus
Kjemisk(?). Svake streker
Side 353

PP53 18.02-17.03 Q10, Melatonin, Bidronninggele, temping og EL testing.
EL på CD 14, 29 dagers syklus
Side 356

PP54 18.03-12.04 Q10, Melatonin, Bidronninggele, temping og EL testing.
EL på CD 14, 26 dagers syklus.
Kjemisk? Positiv test 11dpo rett etter fristen.
Side 361

PP55 13.04-07.05 Q10, Melatonin, Bidronninggele, temping og EL testing. Ananas.
EL på CD 14, 25 dagers syklus
Side 368

PP56 08.05-01.06 Q10, Melatonin, rooibos te. Ingen testing eller temping.
25 dagers syklus
Side 374

PP57 02.06-29.06 Q10, Melatonin, Nattlysolje, Rooibos te, Salvie te, EL testing og temping. Ananas, Wild Yam, babyklister.
EL på CD 14, 28 dagers syklus
Side 380

PP58 30.06-26.07 Q10, Melatonin, Nattlysolje, Rooibos te, Salvie te, Letrozol/Femar, Ovitrelle, EL testing og temping.
Wild Yam og Pyridoksin.
EL på CD 14, 27 dagers syklus
Side 388

Prøvepause 27.07-21.08
Q10, Melatonin og Nattlysolje

PP59 22.08-16.09
Ingen testing, temping, Letrozol eller Ovitrelle
26 dagers syklus
Side 396

PP60 17.09-15.10 Q10, Melatonin, Nattlysolje, Rooibos te, Salvie te, Letrozol, Ovitrelle, EL testing og temping.
Wild Yam, Pyridoksin og babyklister.
EL på CD 15, 29 dagers syklus
Side 400

PP61 16.10-13.11 Q10, Rooibos te, Letrozol, Ovitrelle, EL testing og temping.
Wild Yam og Pyridoksin
EL på CD 14, 29 dagers syklus
Side 406

PP62 14.11-10.12 Q10 uniqinol, Conceive plus Ovulation support, Nattlysolje.
27 dagers syklus
Side 410

PP63 11.12.20-07.01.21 Q10 uniqinol, Conceive plus Ovulation support, Melatonin.
28 dagers syklus
Side 413
 
Back
Topp