Det største ønske

Husker ikke om jeg hadde fått positiv test enda eller om det var før, men tror ikke at det er for tidlig å kjenne på de symptomene nå for deg. Forskjell på når symptomene kommer for hver enkelt. Jeg rakk bare å komme til 4+5 og fikk positiv test 12dpo tror jeg det var.

Du hadde kun negative tester før 12 DPO eller testet du ikke før 12 DPO?
 
Tenkte jeg skulle ta en kveldstest i dag fordi jeg av og til har brukt å få positiv test 11dpo på kvelden. Men tror kanskje ikke det blir det i dag, får se det litt an. Tidligere i kveld så følte jeg meg plutselig litt våt der nede (beklager detaljer) så gikk for å sjekke. Vel det ble en nedtur for der var det kommet litt rosa, ser ut som spottinga startet i kveld. Ingen mensfølelse/murringer eller kramper så håper det kan være en festeblødning eller noe annet uskyldig. Ikke alltid jeg har mensmurringer når jeg starter spottinga men jeg bruker å ha det på følingen. Det er jo litt tidlig da og at jeg fikk en vel kort LF, 11 dager. Ellers så kan det jo hende at jeg hadde EL på CD12 ved første temphopp og da er jo LF et par dager lenger. Får se hva morgendagen bringer... :meh:

Dette er utrolig spennende...! :) Og såååå lovende! Du tester i morgen tidlig? Jeg krysser alt jeg har for at dette er spiren som sitter! :Heartred
 
Du hadde kun negative tester før 12 DPO eller testet du ikke før 12 DPO?
Måtte se tilbake å sjekke hvordan det var. Blenda test 9dpo. Trodde jeg testet 10dpo men ser ikke slik ut (??). Testet ikke 11dpo men 12dpo så var det strek som mannen også så. CB monitor sa ikke gravid 13dpo så tok ikke digital før 14dpo.

Dette er utrolig spennende...! :) Og såååå lovende! Du tester i morgen tidlig? Jeg krysser alt jeg har for at dette er spiren som sitter! :Heartred
Tester i morgen ja. Takk ❤️
 
Måtte se tilbake å sjekke hvordan det var. Blenda test 9dpo. Trodde jeg testet 10dpo men ser ikke slik ut (??). Testet ikke 11dpo men 12dpo så var det strek som mannen også så. CB monitor sa ikke gravid 13dpo så tok ikke digital før 14dpo.


Tester i morgen ja. Takk ❤️

Det høres veldig lovende ut for oss begge :) Veldig godt å lese om noen som ikke får positiv test tidlig, det gir håp til oss andre :Heartred
Når i morgen tester du? Har en god følelse for deg :love7
 
Det høres veldig lovende ut for oss begge :) Veldig godt å lese om noen som ikke får positiv test tidlig, det gir håp til oss andre :Heartred
Når i morgen tester du? Har en god følelse for deg :love7
Ja håpet er jo ikke over før tanta banker på :p Som forhåpentligvis ikke er før til neste år en gang ;)

Spørs når jeg våkner :D Kan være i halv åtte tiden eller senere. Sover lenge om morgenen, eller det bikker vel over til formiddag :hilarious:
 
Haha, jeg er oppe kl 07 uansett :p Men det er fordi jeg temper da.. Og fordi det er jobb, men hadde det vært helg uten temping hadde jeg nok sovet til 8-9 :rolleyes:
 
Haha, jeg er oppe kl 07 uansett :p Men det er fordi jeg temper da.. Og fordi det er jobb, men hadde det vært helg uten temping hadde jeg nok sovet til 8-9 :rolleyes:
Her sover jeg til jeg våkner som regel. Alt mellom 8 og 11 :oops::p
 
PP55 - CD26 - 12DPO eller CD56 - CD1

Negativ test i dag og mørkerødt på papiret når jeg var på do så da kommer nok TR i løpet av dagen tenker jeg. Frustrerende at det ikke går, men da satser jeg på en februar baby ❤️

92CF355E-9F33-47A1-8E86-B04FE31482D2.jpeg
 
God klem fine deg ❤️❤️❤️
 
Så vondt at det ikke gikk denne gangen heller:(
En god klem til deg fra meg også❤️
 
Urettferdig

fortsetter å Håpe dere snart kommer i mål
 
Klemme. Så urettferdig!
 
Sender en klem til deg :Heartpink
Så vondt at det ikke gikk denne gangen heller:(
En god klem til deg fra meg også❤️
Urettferdig

fortsetter å Håpe dere snart kommer i mål
Sender deg masse babystøv ❤️
Klemme. Så urettferdig!
Tusen takk alle sammen :Heartbigred
Gir ikke opp håpet om at én dag skal vi lykkes :Heartred
 
PP56 - CD2

Usikker på om jeg orker å teste og tempe denne PP. Kanskje ta en pause fra det. Vet jo hvilke dager EL bruker å komme på så egentlig ikke nødvendig. Har fremdeles noen dager på meg å bestemme meg. Fikk jo litt kortere syklus og LF denne gangen. Plutselig var prøveperioden over liksom.
Går med nytt mot inn i ny PP og håper det snart sitter en liten etterlengtet spire :Heartred
Jobber med vektnedgang for tiden så det er bare å fortsette med det. Mye ute på turer i nærmiljøet. Godt for kropp og sjel. Holder fokuset litt på andre ting enn bare prøvinga.
 
Sender deg en kjempe klem ♡♡♡♡♡
 
Back
Topp