Det største ønske

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da tenkte jeg at jeg får starte min egen dagbok her inne da :)

Bittelitt om meg selv. Er 36 år. Traff ikke drømmemannen før sent i livet, og har nå vært gift i 4.5 år. Har alltid ønsket meg barn.

Ble enig med mannen for 1.5 år siden at vi skulle begynne å prøve, og ble aktiv prøver for et år siden. Er nå inne i pp12. Fremdeles ingen spire, og det tar på, når ønsket er så stort.

Begynte med EL testing på våren, og temping nå i desember.

Blir det ingen spire denne måneden så skal vi til utredning i februar, og håper vi får litt hjelp da. Blir jo ikke noe yngre heller. Og føler det er min tur nå :)

Oversikt over 2017-2018 side 271 2019 side 354 2020 side 415 2021 side 434 2022 side 453 2023 side 464


PP97 (106) 31.12-30.01
31 dagers syklus

PP98 (107) 31.01-10.03
Ingen EL, 40 dagers syklus
Side 464

PP98 (108) 11.03-->
Temping og EL testing
EL på CD , dagers syklus
Side 465
 
Last edited:
Er nå ifølge FF 8dpo. Første G-test denne perioden blir på fredag, er da 10dpo. Blir spennende, selv om jeg vet det kan være litt tidlig enda :) Har blitt lovet en liten feiring av mannen hvis vi nå får to streker, og en digital som viser det :) :dance018
Her har vi nedtelling til testing. Bare to dager igjen :)
 
Så fint at du har fått deg dagbok! Kommer til å følge deg fremover :) Håper så veldig at du får to streker denne pp, det har dere fortjent! Lykke til <3
 
Så fint at du har fått deg dagbok! Kommer til å følge deg fremover :) Håper så veldig at du får to streker denne pp, det har dere fortjent! Lykke til <3
Ja følte det var på tide nå.
Takk ❤
Håper snart det blir din tur også. Er ikke så mye innpå dagbok forumet, så har ikke sett at du hadde dagbok, så får begynne å lese litt i den ;)
 
Ja følte det var på tide nå.
Takk ❤
Håper snart det blir din tur også. Er ikke så mye innpå dagbok forumet, så har ikke sett at du hadde dagbok, så får begynne å lese litt i den ;)
Der har det skjedd mye på min kant. Mulig tette eggledere - jeej! :p
 
Ååh, så koselig med egen dagbok MiniMe80 ❤ Gleder meg til å følge deg :)
 
Hei jenta, endelig dagbok på deg! :happy093

Var ikke klar over at du hadde ventet så lenge.. :(:Heartred Det er virkelig din tur! :happy119 Krysser fingrene for deg denne pp'en! :joyful: Egentlig litt rart at man må vente så lenge med å få hjelp, men dere har kanskje ikke bedt om hjelp før?

Virker som vi ligger ganske likt i DPO, jeg er DPO10 i dag. Orker ikke teste enda. Orker ingen blank test eller en rosa strek som bare stikker av igjen nå kjenner jeg :shifty:

Satser på at vi begge flytter over i oktober snart! :D
 
Der har det skjedd mye på min kant. Mulig tette eggledere - jeej! :p
Ja leste det. Men det er jo bra at du fant du det nå, selv om det selvfølgelig ikke er noe kjekt å vite at det er derfor man ikke blir gravid, og ikke etter et år med prøving. Håper dere får litt fortgang i det og får hjelp :)
 
Hei jenta, endelig dagbok på deg! :happy093

Var ikke klar over at du hadde ventet så lenge.. :(:Heartred Det er virkelig din tur! :happy119 Krysser fingrene for deg denne pp'en! :joyful: Egentlig litt rart at man må vente så lenge med å få hjelp, men dere har kanskje ikke bedt om hjelp før?

Virker som vi ligger ganske likt i DPO, jeg er DPO10 i dag. Orker ikke teste enda. Orker ingen blank test eller en rosa strek som bare stikker av igjen nå kjenner jeg :shifty:

Satser på at vi begge flytter over i oktober snart! :D
Ja endelig fikk jeg kommet i gang med en dagbok jeg også, bedre sent enn aldri :p

Jeg kunne ha spurt tidligere om hjelp, er man over 35 så kan man spørre om hjelp allerede etter 6 mnd. Men det ble sånn at vi spurte litt sent om utredning. Har en god lege nå som får ting til å skje, og tar i et tak. Så han sendte en henvisning i januar og får komme til undersøkelse nå i februar om det ikke klaffer denne gangen :)

Ikke noe kjekt å teste å bli møtt av en blank test, daler fort den positiviteten man føler etter alle symptomer da.

Håper vi begge kan flytte inn på oktoberforumet nå, fortjener det vi ;)
 
Var ute på ukeshandling nå og skulle gi beskjed til mannen hva vi skulle ha. En matvare vi skulle ha var Lettkokte havregryn, det som kom ut av munnen var noe helt annet: "Lettkokte hamburgere".... Lurer på om det finnes det :hilarious: Fikk et lite latteranfall med tårer midt i butikken :p Hjalp ikke at mannen fyrte opp også. Er det et tegn på mulig graviditet, det kommer noe helt annet ut av munnen enn det man tenker?
Har vært så utrolig trøtt i det siste også, kanskje derfor :p
 
Var ute på ukeshandling nå og skulle gi beskjed til mannen hva vi skulle ha. En matvare vi skulle ha var Lettkokte havregryn, det som kom ut av munnen var noe helt annet: "Lettkokte hamburgere".... Lurer på om det finnes det :hilarious: Fikk et lite latteranfall med tårer midt i butikken :p Hjalp ikke at mannen fyrte opp også. Er det et tegn på mulig graviditet, det kommer noe helt annet ut av munnen enn det man tenker?
Har vært så utrolig trøtt i det siste også, kanskje derfor :p

Haha! Håper det er det, jeg har også sagt helt feil ord et par-tre ganger i dag. Men ikke så morsomt som det! :hilarious:
 
Haha! Håper det er det, jeg har også sagt helt feil ord et par-tre ganger i dag. Men ikke så morsomt som det! :hilarious:
Håper det, for bruker ikke tulle sånn med ord :D
Litt gøy må man ha det :hilarious:
 
Det blir spennende å følge deg! :) Håper dette blir din PP og at dere slipper å vente lenger ❤
 
Jippiii! Har lurt lenge på om ikke du hadde/skulle ha dagbok og mine bønner har blitt hørt! :D Skal lese her inne, men det betyr ikke at jeg ikke lengre får personlig utdates altså! ;)

Satser på at du tar med deg denne inn i termingruppe ila. helga! :Heartred
 
Back
Topp