Det største ønske

En tråd i 'Dagbøker' startet av MiniMe80, 25 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Da tenkte jeg at jeg får starte min egen dagbok her inne da :)

Bittelitt om meg selv. Er 36 år. Traff ikke drømmemannen før sent i livet, og har nå vært gift i 4.5 år. Har alltid ønsket med barn.

Ble enig med mannen for 1.5 år siden at vi skulle begynne å prøve, og ble aktiv prøver for et år siden. Er nå inne i pp12. Fremdeles ingen spire, og det tar på, når ønsket er så stort.

Begynte med EL testing på våren, og temping nå i desember.

Blir det ingen spire denne måneden så skal vi til utredning i februar, og håper vi får litt hjelp da. Blir jo ikke noe yngre heller. Og føler det er min tur nå :)

2017
    PP13 29.01-24.02
    - Temping, EL testing. Utredning.
    Negativ test (Mulig en positiv test, kjemisk? Alle symptomene var der).
    EL på CD16, 27 dagers syklus

PP14 25.02-23.03 - Temping, EL testing.
    EL på CD15, 27 dagers syklus

PP15 24.03-20.04 - Temping, EL testing, Monitor.
    Negativ test.
    EL på CD16, 28 dagers syklus

PP16 21.04-22.05 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Salvie te og lakris te. Ananas.
    Positiv test. Mistet 4+5

PP17 23.05-18.06 - Temping, EL testing, Monitor. Ananas.
    Negativ test (noen skyggestrek/ønskestrek)
    EL på CD15, 27 dagers syklus

PP18 19.06-18.07 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Ananas
    Negativ test (Negative tester/noen svakt positive)
    EL på CD17, 30 dagers syklus

PP19 19.07-17.08 - Temping, EL testing, Monitor. Salvie te, Silicea. Ananas.
    Nesten max, ble bare høy. Kjemisk? Ultrasvake tester som ble svakere, mange symptomer.
    EL på CD16, 30 dagers syklus

PP20 18.08-10.09 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Salvie te, Silicea. Ananas.
    EL på CD14, 24 dagers syklus

PP21 11.09-10.10 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Salvie te, Silicea. Ananas.
    Noen tester med veldig svake streker, mange symptomer som dabbet av etter hvert. Kjemisk??
    EL på CD16. 30 dagers syklus

PP22 11.10-06.11 - Temping, EL testing, Monitor (Max), Salvie te, Silicea, Babyklister. Ananas.
    Noen symptomer
    EL på CD15, 27 dagers syklus.

PP23 07.11-05.12 - Temping, EL testing, Monitor (Max), Salvie Te, Solvipect, Babyklister. Ananas.
    Mange symptomer, som dabbet av. Fin høy temp. Skimtet noen streker. Kjemisk?
    EL på CD17, 29 dagers syklus

PP24 06.12-31.12 - Temping, EL testing, Monitor (Max). Salvie te, Ananas, Babyklister.
    EL på CD14 (12), 26 dagers syklus

2018
    PP25 01.01-25.01
    - Temping, EL testing, Monitor (Max). Lakris te, Ananas, Babyklister.
    EL på CD14, 25 dagers syklus

PP26 26.01-21.02 - Temping, EL testing, Monitor. Maca, Lakris te, Babyklister.
    EL på CD16, 27 dagers syklus

PP27 22.02-20.03 - Ingen temping eller testing. Crinone.
    EL på ca CD11??, 27 dagers syklus
    Side 135

PP28 21.03-15.04 -Temping, noen EL tester for å se hvordan det ligger an. Crinone
    EL på CD14, 26 dagers syklus
    Side 150

PP29 16.04-15.05 -Temping, EL testing. Lakris te. Crinone
    EL på CD18, 30 dagers syklus
    Side 167

PP30 16.05-11.06 - Temping, Monitor, EL testing, Lakris te. Crinone, Babyklister
    Kjemisk? Ultrasvak strek på IKM, gikk en dag over.
    EL på CD14, 27 dagers syklus
    Side 181

PP31 12.06--> - Temping, Monitor, EL testing, Lakris te. Ananas, Babyklister, Crinone. "All in" :)
    EL på CD
    Side 193/194

Last edited: 15 Jun 2018 kl 12:40
    • Hjertelig Hjertelig x 7
  2. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Er nå ifølge FF 8dpo. Første G-test denne perioden blir på fredag, er da 10dpo. Blir spennende, selv om jeg vet det kan være litt tidlig enda :) Har blitt lovet en liten feiring av mannen hvis vi nå får to streker, og en digital som viser det :) :dance018
    Her har vi nedtelling til testing. Bare to dager igjen :)

• Liker Liker x 2
  3. Bringebærpudding Elsker forumet Assistert-jentene

Så fint at du har fått deg dagbok! Kommer til å følge deg fremover :) Håper så veldig at du får to streker denne pp, det har dere fortjent! Lykke til <3

4. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Ja følte det var på tide nå.
    Takk ❤
    Håper snart det blir din tur også. Er ikke så mye innpå dagbok forumet, så har ikke sett at du hadde dagbok, så får begynne å lese litt i den ;)

5. Bringebærpudding Elsker forumet Assistert-jentene

Der har det skjedd mye på min kant. Mulig tette eggledere - jeej! :p

6. Frk1991 Elsker forumet

Ååh, så koselig med egen dagbok MiniMe80 ❤ Gleder meg til å følge deg :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Anwēn Forelsket i forumet

Hei jenta, endelig dagbok på deg! :happy093

Var ikke klar over at du hadde ventet så lenge.. :(:Heartred Det er virkelig din tur! :happy119 Krysser fingrene for deg denne pp'en! :joyful: Egentlig litt rart at man må vente så lenge med å få hjelp, men dere har kanskje ikke bedt om hjelp før?

Virker som vi ligger ganske likt i DPO, jeg er DPO10 i dag. Orker ikke teste enda. Orker ingen blank test eller en rosa strek som bare stikker av igjen nå kjenner jeg :shifty:

Satser på at vi begge flytter over i oktober snart! :D

8. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Ja leste det. Men det er jo bra at du fant du det nå, selv om det selvfølgelig ikke er noe kjekt å vite at det er derfor man ikke blir gravid, og ikke etter et år med prøving. Håper dere får litt fortgang i det og får hjelp :)

9. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Ja endelig fikk jeg kommet i gang med en dagbok jeg også, bedre sent enn aldri :p

Jeg kunne ha spurt tidligere om hjelp, er man over 35 så kan man spørre om hjelp allerede etter 6 mnd. Men det ble sånn at vi spurte litt sent om utredning. Har en god lege nå som får ting til å skje, og tar i et tak. Så han sendte en henvisning i januar og får komme til undersøkelse nå i februar om det ikke klaffer denne gangen :)

Ikke noe kjekt å teste å bli møtt av en blank test, daler fort den positiviteten man føler etter alle symptomer da.

Håper vi begge kan flytte inn på oktoberforumet nå, fortjener det vi ;)

• Liker Liker x 1
  10. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Takk Frk1991 :) <3

11. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Var ute på ukeshandling nå og skulle gi beskjed til mannen hva vi skulle ha. En matvare vi skulle ha var Lettkokte havregryn, det som kom ut av munnen var noe helt annet: "Lettkokte hamburgere".... Lurer på om det finnes det :hilarious: Fikk et lite latteranfall med tårer midt i butikken :p Hjalp ikke at mannen fyrte opp også. Er det et tegn på mulig graviditet, det kommer noe helt annet ut av munnen enn det man tenker?
    Har vært så utrolig trøtt i det siste også, kanskje derfor :p

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  12. Mon25 Gift med forumet Vi som prøver :) Aprillykke 2016

Håper det er din tur nå! :D Masse lykke til! Heier på deg! :D

• Liker Liker x 1
  13. Anwēn Forelsket i forumet

Haha! Håper det er det, jeg har også sagt helt feil ord et par-tre ganger i dag. Men ikke så morsomt som det! :hilarious:

14. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Takk Mon25 :) Måtte vi snart alle ende opp i terminforum :)

15. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Håper det, for bruker ikke tulle sånn med ord :D
    Litt gøy må man ha det :hilarious:

16. Krølltopp Glad i forumet Aprilbarna`15

Oktober må bli vår måned!! Holder av en plass til deg ❤️

17. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Det må det bli :) en måned må jo bli vårres også. Ja du får holde av plass til meg ;)

18. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017

Det blir spennende å følge deg! :) Håper dette blir din PP og at dere slipper å vente lenger ❤

19. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :)

Håper det :)

20. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Jippiii! Har lurt lenge på om ikke du hadde/skulle ha dagbok og mine bønner har blitt hørt! :D Skal lese her inne, men det betyr ikke at jeg ikke lengre får personlig utdates altså! ;)

Satser på at du tar med deg denne inn i termingruppe ila. helga! :Heartred

Del denne siden