Det største ønske

Prøvepause (92) 09.01-05.02
EL på CD , 28 dagers syklus
Side 453

PP87 (93) 06.02-02.03
EL på ca CD15, 25 dagers syklus
Side 453

PP88 (94) 03.03-28.03
EL på ca CD14/15, 26 dagers syklus
Side 455

PP89 (95) 29.03-22.04
EL på CD13/15, 25 dagers syklus
Side 456

Prøvepause (96) 23.04-18.05
Q10
26 dagers syklus
Side 456

PP90 (97) 19.05-16.06
Q10. Clomid, EL testing, temping, Ovitrelle. Cyclogest
EL på CD14, 29 dagers syklus
Side 457

PP91 (98) 17.06-12.07
Q10
EL på CD14?, 26 dagers syklus
Side 460

PP92 (99) 13.07-02.08
Clomid, EL testing, temping.
Ingen EL, 21 dages syklus
Side 461

PP93 (100) 03.08-17.08
EL på CD7/8?, 15 dagers syklus
Side 461

PP93 (101) 18.08-12.09
26 dagers syklus
Side 462

PP94 (102) 13.09-09.10
EL på CD14?, 26 dagers syklus
Side 462

PP95 (103) 10.10-07.11
Clomid, EL testing, temping, Ovitrelle. Cyclogest
EL på CD14 , 29 dagers syklus
Side 462

Prøvepause (104) 08.11-03.12
Side 464

PP96 (105) 04.12-30.12
EL ca på CD15, 27 dagers syklus
Side 464
 
CD21

Har gitt opp litt opp denne pp. Tenkte bare å se hvordan kroppen var og startet så vidt testinga etter EL på CD7. Fikk da en sterkere strek, fortsatt svak, enn forventet men vet at jeg av og til har en økning av LH rundt CD7 før den går ned for så å gå opp igjen. Sjekket dagen etter og testen var lik. Testet igjen noen dager senere da var de ganske svak. Fortsatte å teste og EL dagene kom og gikk og ingen økning på testene. De er så langt man kan komme unna positiv test. Hadde litt symptomer på CD7/8 og ingen siden. Testet sist på CD19 og den var nesten blenda.

Kjenner av og til ganske svakt på at TR skal komme, men fortsatt ingen ting. Hadde litt spotting på CD17 og 18 så forventet at TR skulle komme da og at jeg fikk en kort syklus men fortsatt ingenting.

Så det ser ut til at det ikke er EL denne gangen. Prøver på igjen neste syklus :)
 
CD23

Den kjedelige ventinga da. Ut i fra tester og symptomer så har jeg ikke hatt EL så da syns jeg at TR bare skulle kommet allerede. Kommer vel akkurat når vi får familiebesøk :wacky:
Har vært litt kvalm de to siste dagene og veldig sliten men det er ikke graviditet hvert fall. Kjenner litt mer mensfølelse i dag så kanskje TR kommer i løpet av dagen eller morgendagen:confused005
Tror jeg skal ta å tempe neste pp for å se hva kroppen holder på med. Apple watch har ikke registrert noe EL.
 
Kjedelig å bare gå å vente på EL eller blødning.. Det er veldig i "ingenmannsland", det.
 
Kjedelig å bare gå å vente på EL eller blødning.. Det er veldig i "ingenmannsland", det.
Det er det og jeg har ikke vært der før. Altså kroppen har kanskje vært der før men jeg har ikke visst om det :wacky: Hadde jeg ikke testet så hadde jeg jo ikke visst noe og bare ventet at TR kom når den skulle men jeg vet jo ikke nå hva kroppen holder på med. Tok ny test i dag men den var fortsatt negativ.
 
Det er det og jeg har ikke vært der før. Altså kroppen har kanskje vært der før men jeg har ikke visst om det :wacky: Hadde jeg ikke testet så hadde jeg jo ikke visst noe og bare ventet at TR kom når den skulle men jeg vet jo ikke nå hva kroppen holder på med. Tok ny test i dag men den var fortsatt negativ.

Jeg var der én gang, hvor jeg testet etter eggløsning, men den kom aldri. Begynte å tempe etter dag 20 eller noe, for visste jo at EL ikke hadde vært. Skjedde ingenting. Dro til gynekolog og fikk provera, men begynte å småblø samme kveld. Dag 42 eller noe :p (til gjengjeld så kom EL mye tidligere syklusen etter. Merkelige greier).
 
Nå har jeg brukt to «dager» på å lese igjennom. Og jeg må si wow. Er det mulig! Å være så positiv. Virkelig der er du et unikum.. velger å følge videre å håper virkelig dere får en mirakelbaby snart. Klem :Heartbigred
 
Jeg var der én gang, hvor jeg testet etter eggløsning, men den kom aldri. Begynte å tempe etter dag 20 eller noe, for visste jo at EL ikke hadde vært. Skjedde ingenting. Dro til gynekolog og fikk provera, men begynte å småblø samme kveld. Dag 42 eller noe :p (til gjengjeld så kom EL mye tidligere syklusen etter. Merkelige greier).
Jeg er nå på CD 36 og venter bare på mensen, men det er ingen tegn til henne. Gir henne litt mer tid i tilfelle jeg hadde EL i helga før jeg tar kontakt med lege. Får begynne å teste etter EL litt tidligere neste syklus da i tilfelle :p Blir vel temping også tenker jeg så jeg har litt mer kontroll.
 
Nå har jeg brukt to «dager» på å lese igjennom. Og jeg må si wow. Er det mulig! Å være så positiv. Virkelig der er du et unikum.. velger å følge videre å håper virkelig dere får en mirakelbaby snart. Klem :Heartbigred
Imponerende :D
Tusen takk, håper virkelig på et lite mirakel snart :Heartred
 
CD36

Så lang syklus har jeg aldri hatt før. Har egentlig gått å ventet på TR siden CD18 så nå håper jeg den kommer snart.
Apple watch sier at jeg hadde EL på CD22 men da var jo alle testene ganske så blenda så tror ikke det.
Jeg har hatt noen dager med litt spotting gjennom syklusen. Sist var i forrige uke og nok til at jeg tenkte at nå begynner TR men ingenting.
Har vært litt kvalm av og på de siste par ukene.
Litt stikninger i eggstokkene i forrige uke, og litt (EL) slim.
Hatt svak til sterk mensfølelse. Verst de siste dagene på kvelden.
Ømme bryst den siste uka.
Gir det litt tid før jeg eventuelt tar kontakt med lege/gyn.
Har tatt g-tester men de er ganske så blenda.
 
Jeg er nå på CD 36 og venter bare på mensen, men det er ingen tegn til henne. Gir henne litt mer tid i tilfelle jeg hadde EL i helga før jeg tar kontakt med lege. Får begynne å teste etter EL litt tidligere neste syklus da i tilfelle :p Blir vel temping også tenker jeg så jeg har litt mer kontroll.
Får håpe du begynner blø snart da, er kjedelig å bare vente sånn...!
 
Får håpe du begynner blø snart da, er kjedelig å bare vente sånn...!
Det er det. Prøver å fylle dagene med litt andre ting så tiden går litt fortere.
 
CD6

På mandag kom endelig TR! 40 dager lang syklus. Nå har den kommet og gått og jeg har startet testing og temping. Litt høy temp i dag men satser på at den går ned før EL kommer. Ganske negativ EL test også og ingen tegn på at EL er på vei enda, men det kan jo fort snu.
Veldig godt å slippe å vente mer på TR. Truet kroppen med at jeg måtte få time til lege hvis den ikke skjerpet seg så da ordnet den opp selv :laughing002
 
CD6

På mandag kom endelig TR! 40 dager lang syklus. Nå har den kommet og gått og jeg har startet testing og temping. Litt høy temp i dag men satser på at den går ned før EL kommer. Ganske negativ EL test også og ingen tegn på at EL er på vei enda, men det kan jo fort snu.
Veldig godt å slippe å vente mer på TR. Truet kroppen med at jeg måtte få time til lege hvis den ikke skjerpet seg så da ordnet den opp selv :laughing002
Enda godt kroppen ordna selv etter trussel med lege :hilarious:
Fryktelig kjedelig når syklus blir så lang!
 
Enda godt kroppen ordna selv etter trussel med lege :hilarious:
Fryktelig kjedelig når syklus blir så lang!
Det var kjedelig ja. Ikke noe kjekt å gå å vent på TR. Håper det er et en gangs tilfelle med så lang syklus.
 
CD26 - 8/9/10DPO

Da har jeg kommet et godt stykke inn i dpo land og ikke så langt unna IKM.
Fertility Friend og EL test er ikke så enig når EL var. Uten EL test så var FF sikker på at EL var på tirsdag i forrige uke, men jeg fikk ikke positiv test før dagen etter. Satte inn positiv EL test i FF og da viser den stiplet kryss i stede men fortsatt på tirsdag.
Ikke kortere syklus denne gangen men heller litt lengre syklus siden EL ikke kom før en gang mellom CD16-18.
Symptomer som jeg ikke tror (begynte litt for tidlig) men håper bety at noe er på gang:
Kvalm, i varierende grad. Akkurat nå er jeg veldig kvalm.
Sliten, men det kan være andre ting.
Trøttere enn vanlig, men som regel ikke nok til at jeg sover i løpet av ettermiddagen.
Disse "symptomene" har vært nesten en uke så det begynte jo før en eventuell spire, men føler det er sterkere enn i begynnelsen.
Temp har vært litt opp og ned men holdt seg over linja. Tar en temp pause nå til neste pp.
 
Krysser alt jeg har for dere
 
CD1 ser det ut til at det er.
Begynner tydeligvis ganske rolig i dag. Litt spotting på morgenen i går og litt mer i dag. Ingen kramper enda men litt murringer.
Fortsatt ømme bryst og litt uggen av og til men mye mindre enn i forrige uke.
Alle testene jeg har tatt så langt har vært negative.
Heldigvis litt mer normal lengde på syklusen denne gangen :)
 
Back
Topp