Det største ønske

PP95 - CD17 - 2/3DPO

Da er jeg kommet inn i dpo dagene. Usikker om EL var mandag eller tirsdag. Kjente litt stikninger på tirsdag så muligens EL var da. Fikk positiv EL test på mandag så Ovitrelle ble satt da. FF har bekreftet EL så da begynner jeg på Clomid i morgen.
Begynner testinga fredag neste uke, er da ca 10dpo og 11 dager siden sprøyta var satt.
Håper som alltid på positiv test så får se om kroppen spiller på lag denne gangen :wacky:
Hei! Nå ble jeg nysgjerrig: skal du ta Clomid etter eggløsning? Trodde clomid var tilsvarende Letrozol, altså folikkelstimulerende? :)
 
Håper for deg!
 
Hei! Nå ble jeg nysgjerrig: skal du ta Clomid etter eggløsning? Trodde clomid var tilsvarende Letrozol, altså folikkelstimulerende? :)
Selvfølgelig ikke Clomid :wacky: Cyclogest. Går litt i surr, kanskje gravidehjerne allerede :hilarious:
 
Håper med deg! :Heartred
 
PP95 - CD25 - 10/11DPO
11 dager siden Ovitrelle

Tok en test på mandag for å se hvor mye det var igjen av sprøyta. Det var litt for mye syns jeg men den har gått nedover heldigvis. Brukte da babyplan tester. I dag startet den offisielle testdagen. Svak strek på både Babyplan tidligtest og Make sure tidligtest. Jubler ikke enda for vet ikke om det er rester etter sprøyta eller ikke men får se hvordan testene blir i morgen :) Babyplan var tilnærmet blenda i går men det kan være pga for lite konsentrert urin når jeg testet.
Selvfølgelig begynner man å kjenne på at TR kommer om noen dager :wacky: ofte sånn etter at jeg starter testinga.
Litt uggen. Har vært ekstra trøtt den siste uka og sliten, men det kan være fordi jeg har gjort for mye.

IMG_0283.jpegIMG_0282.jpeg
 
PP95 - CD25 - 10/11DPO
11 dager siden Ovitrelle

Tok en test på mandag for å se hvor mye det var igjen av sprøyta. Det var litt for mye syns jeg men den har gått nedover heldigvis. Brukte da babyplan tester. I dag startet den offisielle testdagen. Svak strek på både Babyplan tidligtest og Make sure tidligtest. Jubler ikke enda for vet ikke om det er rester etter sprøyta eller ikke men får se hvordan testene blir i morgen :) Babyplan var tilnærmet blenda i går men det kan være pga for lite konsentrert urin når jeg testet.
Selvfølgelig begynner man å kjenne på at TR kommer om noen dager :wacky: ofte sånn etter at jeg starter testinga.
Litt uggen. Har vært ekstra trøtt den siste uka og sliten, men det kan være fordi jeg har gjort for mye.

Vis vedlegget 418456Vis vedlegget 418457

Dette kan ikke være rester vel? Ganske tydelig strek så lenge etter ovitrelle ble satt :nailbiting:
 
PP95 - CD25 - 10/11DPO
11 dager siden Ovitrelle

Tok en test på mandag for å se hvor mye det var igjen av sprøyta. Det var litt for mye syns jeg men den har gått nedover heldigvis. Brukte da babyplan tester. I dag startet den offisielle testdagen. Svak strek på både Babyplan tidligtest og Make sure tidligtest. Jubler ikke enda for vet ikke om det er rester etter sprøyta eller ikke men får se hvordan testene blir i morgen :) Babyplan var tilnærmet blenda i går men det kan være pga for lite konsentrert urin når jeg testet.
Selvfølgelig begynner man å kjenne på at TR kommer om noen dager :wacky: ofte sånn etter at jeg starter testinga.
Litt uggen. Har vært ekstra trøtt den siste uka og sliten, men det kan være fordi jeg har gjort for mye.

Vis vedlegget 418456Vis vedlegget 418457
Oi, så spennende!! Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Åååh, så spennende :smiley-bounce012 :smiley-bounce016:excited001 Håper det ikke er pga ovitrellen, men en liten spire:smiley-angelic001:Heartred
 
PP95 - CD26 - 11/12DPO
12 dager siden Ovitrelle

Håper det er babystrek for syns den var litt for sterk for å være rester, som dere sier :) Hvis det er en begynnende babystrek så spørs det bare om kroppen godtar det eller ikke. Har erfaring med at kroppen ikke er så villig :hilarious:
Fikk ikke tatt så gode bilder i dag, ny tlf så får det ikke helt til som på den gamle. Syns streken var ca like sterk som i går selv om det ikke kom med på bildet. Legger ved et mørkt bilde som viser streken på Make sure testen hvertfall. De lysere bildene viste ikke så mye.

IMG_0289.jpeg
 
PP95 - CD26 - 11/12DPO
12 dager siden Ovitrelle

Håper det er babystrek for syns den var litt for sterk for å være rester, som dere sier :) Hvis det er en begynnende babystrek så spørs det bare om kroppen godtar det eller ikke. Har erfaring med at kroppen ikke er så villig :hilarious:
Fikk ikke tatt så gode bilder i dag, ny tlf så får det ikke helt til som på den gamle. Syns streken var ca like sterk som i går selv om det ikke kom med på bildet. Legger ved et mørkt bilde som viser streken på Make sure testen hvertfall. De lysere bildene viste ikke så mye.

Vis vedlegget 418562
Jeg ser,jeg ser!!! Åh, så spennende!! :Heartred
 
PP95 - CD26 - 11/12DPO
12 dager siden Ovitrelle

Håper det er babystrek for syns den var litt for sterk for å være rester, som dere sier :) Hvis det er en begynnende babystrek så spørs det bare om kroppen godtar det eller ikke. Har erfaring med at kroppen ikke er så villig :hilarious:
Fikk ikke tatt så gode bilder i dag, ny tlf så får det ikke helt til som på den gamle. Syns streken var ca like sterk som i går selv om det ikke kom med på bildet. Legger ved et mørkt bilde som viser streken på Make sure testen hvertfall. De lysere bildene viste ikke så mye.

Vis vedlegget 418562
Spennende ❤️❤️
 
Super spennende ;) ❤️❤️ nå. Håper jeg det er din tur❤️❤️ gleder meg til update i morgen ❤️❤️
 
Back
Topp