Det største ønske

Jeg holdt på å bli gal av spotting i 2016, for da kunne jeg jo fint blø i 11 dager samlet. Spottet da før og etter.
Det er lenge!!! Har heldigvis som regel bare 3 dager med blødning så et par dager med spotting gjør jo ikke så mye egentlig men kjedelig med den ventinga.

Tidligere så ville ikke privat gyn gi meg den medisinen men skal se om enten vikar lege eller privat gyn kan hjelpe på en måte.

Åh, da håper jeg det er akkurat den flaksen du trenger og håper på❤️❤️❤️

Det er lenge!!! Har heldigvis som regel bare 3 dager med blødning så et par dager med spotting gjør jo ikke så mye egentlig men kjedelig med den ventinga.

Jeg har jo mensblødninger på 7 dager, alltid hatt det :hilarious: Tror jeg kan telle på en hånd de gangene det har blitt færre dager. Og med spotting i tillegg da, så blir det jo uutholdelig lenge... Men likevel, blir jo lengre blødning enn man er vant til, og det er kjedelig. Ikke får man planlagt så mye heller når syklusen tuller..!

Jeg har jo mensblødninger på 7 dager, alltid hatt det :hilarious: Tror jeg kan telle på en hånd de gangene det har blitt færre dager. Og med spotting i tillegg da, så blir det jo uutholdelig lenge... Men likevel, blir jo lengre blødning enn man er vant til, og det er kjedelig. Ikke får man planlagt så mye heller når syklusen tuller..!
Hadde vært så mye bedre hvis syklusen var helt likt hver gang. En dag eller to fra eller til forskyver jo for planlegging av senere sykluser, om jeg er bortreist eller ikke f.eks, og da er det kanskje en syklus vi ikke får prøvd på. Nei får håpe spiren sitter snart så vi slipper denne planleggingen :P

CD1

Da kom endelig TR etter to dager med spotting men en dag før IKM. Ja hun kan bare komme før hvis jeg likevel ikke er gravid men kunne droppet den spottinga syns jeg :P Gått fint i dag men krampene har begynt å komme nå i kveld. Satser på at smertestillende og en varmeflaske på magen gir meg en god natts søvn.

Hadde vært så mye bedre hvis syklusen var helt likt hver gang. En dag eller to fra eller til forskyver jo for planlegging av senere sykluser, om jeg er bortreist eller ikke f.eks, og da er det kanskje en syklus vi ikke får prøvd på. Nei får håpe spiren sitter snart så vi slipper denne planleggingen :p

Jeg håper for deg ❤️ Synes så inderlig du skulle fått den spiren nå!

La oss håpe denne pp'en er den siste ❤️

Håper spiren sitter i denne pp, kjære @MiniMe80❤️:smiley-angelic001

PP89 - CD20 - ca 5DPO

Da har jeg kommet et stykke inn i dpo land. Første test blir vel til helga når jeg er ca 10dpo.
Liten oppdatering på medisinene: Jeg fikk komme inn til den hyggelige vikarlegen og viste legen brevet fra gyn. Legen hadde ingen problemer med å skrive ut resept på medisinene. De måtte bestilles så da fikk vi ikke hentet de ut tidsnok til å starte i denne syklusen, og neste syklus er jeg borte når jeg har EL så da får jeg starte på medisinene etter det. Jeg er så utrolig glad for at jeg får testet ut det jeg har hatt lyst å test ut lenge. Blir en spennende sommer :happy:
Jobber fortsatt med vektnedgang så håper det i tillegg til medisinene så vil kanskje en spire feste seg :Heartred

Ååh, så fint ! ❤️❤️ Da håper jeg veldig for deg denne sommeren ❤️❤️

Som jeg håper det er dét som gjør susen :Heartred :smiley-angelic001:sorry:

PP89 - CD20 - ca 5DPO

Da har jeg kommet et stykke inn i dpo land. Første test blir vel til helga når jeg er ca 10dpo.
Liten oppdatering på medisinene: Jeg fikk komme inn til den hyggelige vikarlegen og viste legen brevet fra gyn. Legen hadde ingen problemer med å skrive ut resept på medisinene. De måtte bestilles så da fikk vi ikke hentet de ut tidsnok til å starte i denne syklusen, og neste syklus er jeg borte når jeg har EL så da får jeg starte på medisinene etter det. Jeg er så utrolig glad for at jeg får testet ut det jeg har hatt lyst å test ut lenge. Blir en spennende sommer :happy:
Jobber fortsatt med vektnedgang så håper det i tillegg til medisinene så vil kanskje en spire feste seg :Heartred
Hurra! Så bra med en god time hos vikarlegen

Hurra! Så bra med en god time hos vikarlegen
Var så glad for det! Hadde ikke trodd at jeg kom til å gå ut fra den legetimen med reseptene jeg ønsket meg.

Takk ❤️ Tenk om det er bare dette som skulle til? Prøver å ikke ha for store forhåpninger men lov å håpe litt ❤️

Det håper jeg virkelig det er:smiley-angelic001:Heartpink Absolutt lov å håpe litt, synes jeg❤️

Prøvepause (PP96) - CD1

Ja da kom TR litt tidligere enn forventet, syklusen endte på 25 dager. Enten var EL tidligere enn forventet eller så har jeg enda kortere LF. Ny syklus og prøvepause nå men neste pp så blir det temping og testing siden jeg skal teste ut clomid :) Blir spennende :)

Back
Topp