Det største ønske

Regner med du vet at du kan sjekke resepten digitalt på helsenorge? I tilfelle du har fått mulighet til å hente ut flere og apoteket bare gjorde feil, mener jeg :)
Ja sjekket der men ser at hun har bare skrevet dose (2 doser Cyglogest i 10 dager, men pakkestr er bare 15) og ikke noe om antall pakninger. Når jeg skulle bestille medisinene på nett så fikk jeg valg om å hente ut to Ovitrelle og to Cyclogest. Bestillingen gikk ikke gjennom så måtte gå til apoteket og dumme meg tenkte ikke at det var bare et uttak på resepten så jeg hentet ut en av hver og tenkte jeg at jeg kunne hente ut resten senere. Da var resepten selvfølgelig stengt. Ved å be om fornyelse nå så får jeg dobbelsjekket om det er resepten det er noe feil med eller det var apoteket og håpe jeg får ordnet det på en måte hvis ikke.

PP90 - CD18 - 4DPO

4dpo og på min andre dag med progesteron to doser om dagen. Jeg fikk en pakke til av det så håper den kommer i løpet av uka hvis ikke må jeg gå ned til en dose om dagen. Skal til legen senere i sommer og får spørre om legen kan hjelpe slik at resepten viser riktig i forhold til dosering slik at jeg får nok (hvis det ikke klaffer denne gangen da).
Ingen symptomer på noe enda utenom litt sterke murringer i livmor i går og i dag.
Tok en g-test i dag bare for å sjekke hvor mye hcg det er igjen etter sprøyta. Kommer nok til å ta en ny test på fredag for å se at det går nedover og har da noe å sammenligne med når jeg starter å teste 10dpo som er på søndag.

IMG_1903.jpegIMG_1902.jpeg

PP90 - CD18 - 4DPO

4dpo og på min andre dag med progesteron to doser om dagen. Jeg fikk en pakke til av det så håper den kommer i løpet av uka hvis ikke må jeg gå ned til en dose om dagen. Skal til legen senere i sommer og får spørre om legen kan hjelpe slik at resepten viser riktig i forhold til dosering slik at jeg får nok (hvis det ikke klaffer denne gangen da).
Ingen symptomer på noe enda utenom litt sterke murringer i livmor i går og i dag.
Tok en g-test i dag bare for å sjekke hvor mye hcg det er igjen etter sprøyta. Kommer nok til å ta en ny test på fredag for å se at det går nedover og har da noe å sammenligne med når jeg starter å teste 10dpo som er på søndag.

Vis vedlegget 407065Vis vedlegget 407066

Åååh, er så spent på dine vegne :smiley-angelic001 :love017 :smiley-bounce012:Heartred

PP90 - CD21 - 7DPO

Har ingen følelse for hvilken vei det kommer til å gå. Ingen symptomer.
I går når jeg skulle pusse tennene for kvelden begynte jeg å blø "mye". Var visst litt sårt tannkjøtt. I dag etter at jeg hadde tatt min daglige dose Cyclogest og vært ute på en tur så så jeg at jeg hadde blødd/spottet, gjort det bittelitt utover dagen også. I natt drømte jeg at jeg hadde positiv g-test.
I morgen så blir det en test for å se hvor mye av Ovitrellen er igjen i kroppen før jeg starter testinga på 10DPO.
Tempen er høy. Fikk en dipp i går for å sprette opp igjen i dag, Trenger ikke å bety noe. Apple watch følgte tempen til tempmåleren helt til i går, i dag gikk den litt mer ned.

Krysser alt jeg kan for deg :smiley-angelic001 :Heartred

PP90 - CD22 - 8DPO

Dropper tempinga resten av syklusen bare for at jeg skal ha et lite håp fremover ;) så ingen temping i dag.
Testet i dag og syns testen er litt for sterk til at det er 9 dager siden sprøyta var satt, hadde håpt at den var mye svakere eller blenda. Er den sterkere/like sterk på søndag så er det noe :smiley-angelic001 er den svakere så må jeg bare smøre meg med tålmodighet og se hvilken vei det går :)

Bilde av tempen fra apple watch er med tempen i dag.
IMG_1928.jpegIMG_1931.jpegIMG_1932.jpeg

Håper så inderlig, inderlig, inderlig at den streken bare blir sterkere, at det ikke er sprøyta men kroppen. Åhh, som jeg håper!

Håper så inderlig, inderlig, inderlig at den streken bare blir sterkere, at det ikke er sprøyta men kroppen. Åhh, som jeg håper!
Litt svakere test i dag men håper på økning en av de neste dagene ❤️❤️

PP90 - CD23 - 9DPO

10 dager siden Ovitrelle var satt. Streken er en del svakere i dag så sprøyta er nok snart ute av kroppen. Håper på sterkere strek en av de neste dagene.
Har litt mensfølelse. Liten blødning i morges. Håper det er bare fordi en liten spire som holder på å grave seg ned ;)

Lite spørsmål til dere som har brukt Cyclogest. Har dere trappet ned på medisinen til en dose om dagen, stoppet brått, fikk dere mensen selv når man gikk på to doser om dagen eller måtte dere slutte med det for å få mensen? Og i så fall når ville dere ha sluttet på det hvis man ikke får positiv test? 14dpo?
Ang Clomid så leste jeg at man burde ha en syklus pause mellom hver kur, må man det?

IMG_1956.jpeg

Å som jeg håper at dette var dyttet du trengte

Å som jeg håper for deg denne gangen!❤️ Nå har du vært tålmodig nok og fortjener en baby❤️

Back
Topp