Det største ønske

Krysser fingrene for at streken blir sterkere ❤️

Krysser alt jeg har for at strekene øker i styrke❤️ :smiley-angelic001 :smiley-angelic001❤️ :smiley-angelic001 :smiley-angelic001❤️

Å som jeg krysser og håper for deg!

PP90 - CD25 - 11DPO

12 dager siden Ovitrelle.
Dagens test gir et lite håp men vært mange av de før så får bare vente å se om det utvikler seg til noe mer. Det er veldig svake streker men det er noe :)
Selvfølgelig kom mensfølelsen rett etter testing :wacky: lov å håpe at det er bare en spire som graver seg ned.
Ingen symptomer.

Vis vedlegget 407592Vis vedlegget 407593
Oi, dette ser jo veldig lovende ut når strekene begynner å bli sterkere igjen! Blir spennende de neste dagene!

Tok test i kveld også. Ikke noe særlig forskjell, det er jo begrenset hvor mye det øker på noen timer. Ny test i morgen. IKM er på fredag tenker jeg.

IMG_1989.jpegIMG_1988.jpeg

Wæææh, er SÅ spent på morgendagens test:nailbiting::smiley-angelic001:Heartred

Venter i spenning:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

PP90 - CD26 - 12DPO

Ingenting spennende herfra. Testene viser dessverre ikke det vi har håpt ❤ Håpte at det skulle være sterkere strek men ser nesten ut til at den var svakere i dag. Det er så vidt det vises på bildet. Gir ikke opp håpet enda og det er fortsatt et par dager til IKM så får se hva som skjer. Ingen symptomer.

PP90 - CD26 - 12DPO

Ingenting spennende herfra. Testene viser dessverre ikke det vi har håpt ❤ Håpte at det skulle være sterkere strek men ser nesten ut til at den var svakere i dag. Det er så vidt det vises på bildet. Gir ikke opp håpet enda og det er fortsatt et par dager til IKM så får se hva som skjer. Ingen symptomer.
Så leit.. håper på et mirakel❤️

PP90 - CD28 - 14DPO

Ser ikke ut som at det gikk denne gangen :( Blenda test i går og i dag. Tempen og hvilepulsen er på vei ned og spottinga har begynt.
Om det var kjemisk eller ikke denne gangen får jeg nok aldri vite. Testene ble jo aldri noe sterkere/tydelig.
Blir medisinpause den kommende syklusen og heller ta clomid etc syklusen etter.

PP90 - CD28 - 14DPO

Ser ikke ut som at det gikk denne gangen :( Blenda test i går og i dag. Tempen og hvilepulsen er på vei ned og spottinga har begynt.
Om det var kjemisk eller ikke denne gangen får jeg nok aldri vite. Testene ble jo aldri noe sterkere/tydelig.
Blir medisinpause den kommende syklusen og heller ta clomid etc syklusen etter.

Så leit det ikke gikk❤️:confused: Håper neste gang er lykkens gang❤️:smiley-angelic001

PP91 - CD1

Da kom endelig TR etter negative tester og et par dager med spotting. Endte opp med 29 dagers syklus og 15dpo. Litt lenger enn normalt men vet at når jeg har brukt Ovitrelle før så har LF blitt forlenget til 14-15 dager.
Ingen medisiner denne syklusen men skal jobbe litt ekstra med vekta og forhåpentligvis gå ned et par kg til neste syklus :)

Back
Topp