Det største ønske

PP91 - CD1

Da kom endelig TR etter negative tester og et par dager med spotting. Endte opp med 29 dagers syklus og 15dpo. Litt lenger enn normalt men vet at når jeg har brukt Ovitrelle før så har LF blitt forlenget til 14-15 dager.
Ingen medisiner denne syklusen men skal jobbe litt ekstra med vekta og forhåpentligvis gå ned et par kg til neste syklus :)
Lykke til med det ❤️

PP92 - CD1

Da er det i gang med ny syklus og håper det klaffer denne gangen :)
Var litt usikker på om når jeg skulle skrive CD1. Var liksom litt for mye til bare spotting men for lite til skikkelig start men skriver CD1 i dag. En dag fra eller til gjør ikke så mye egentlig.
Blir en runde med Clomid etc denne syklusen tenker jeg. Må huske å hente ut Ovitrelle så ligger det klart :)

PP92 - CD1

Da er det i gang med ny syklus og håper det klaffer denne gangen :)
Var litt usikker på om når jeg skulle skrive CD1. Var liksom litt for mye til bare spotting men for lite til skikkelig start men skriver CD1 i dag. En dag fra eller til gjør ikke så mye egentlig.
Blir en runde med Clomid etc denne syklusen tenker jeg. Må huske å hente ut Ovitrelle så ligger det klart :)
Masse lykke til, heier sånn på deg :Heartred

Lykke til :love7

Masse lykke til, og håper sånn for deg :smiley-angelic001 :Heartred :Heartblue :Heartpink

Håper for deg!

Lykke til! Krysser det som er for dere!

Du trenger ikke å svare hvis du synes det er for personlig, men lurer på hvorfor dere har takket nei til IVF? Mener jeg leste at du skrev det en gang. :) Synes dere er veldig tålmodige og tøffe som går på i PP etter PP.

PP92 - CD14 - 1DPO muligens

Dagene frem til jeg skulle starte EL testinga gikk litt fort siden vi har hatt familiebesøk så begynte et par dager for sent. Hadde også glemt å bestille Ovitrelle :rolleyes: så det ble gjort i helga.
På CD11 så var testen nesten positiv og jeg forventet da at jeg skulle få positiv test dagen etter. Til min store overraskelse så var testen tydelig svakere dagen etter. Og de neste to dagene så har de vært enda svakere. Altså jeg har gått glipp av LH toppen for den kom nok allerede på CD10 og jeg hadde ikke startet testinga enda. Startet tempinga på søndag og den har vært lav helt til i dag så det ser ut til at EL var i går. Vi fikk lagt inn aksjer helt på tampen så nå er det bare å vente å se. Begynner med Cyclogest når FF har sagt at EL har vært.
Hadde en del ilinger i eggstokkene på mandag og tirsdag så det passer med når EL eventuelt var.
Fikk ikke tatt Ovitrelle denne syklusen siden jeg ikke fikk positiv EL test så jeg kunne planlagt når sprøyta skulle settes og den største grunnen er at jeg ikke har fått sprøyta enda. Men nå har jeg den til neste syklus hvis ikke et mirakel skjer denne gangen :)

Håper alle har en fin sommer ❤️

IMG_2384.jpegIMG_2385.jpegIMG_2381.jpeg

Last edited:
Lykke til! Krysser det som er for dere!

Du trenger ikke å svare hvis du synes det er for personlig, men lurer på hvorfor dere har takket nei til IVF? Mener jeg leste at du skrev det en gang. :) Synes dere er veldig tålmodige og tøffe som går på i PP etter PP.
Håper for deg!
Masse lykke til, og håper sånn for deg :smiley-angelic001 :Heartred :Heartblue :Heartpink
Masse lykke til ❤️
Masse lykke til, heier sånn på deg :Heartred
Tusen takk alle sammen ❤️❤️

PP92 - CD21

Det ser ut til at jeg ikke har hatt EL denne syklusen og at TR er muligens på vei...
Fikk jo aldri den positive EL testen. Fortsatte å teste noen dager men EL testene ble bare svakere og svakere. Sluttet å tempe på fredag fordi det prikkete krysset i FF forsvant også fordi temp var så lav. Temp og hvilepuls på apple watch er også lav og stabil.
Tok en ny EL test på mandag for jeg kjente kanskje litt stikninger i eggstokkene men den var veldig negativ. Tok flere minutter før det kom en antydning til strek.
Hatt litt mensfølelse de siste dagene, og i dag var det litt spotting. Håper TR ikke dryger med å komme.
Har bestemt å ta en medisinfri syklus denne gangen.

PP92 - CD21

Det ser ut til at jeg ikke har hatt EL denne syklusen og at TR er muligens på vei...
Fikk jo aldri den positive EL testen. Fortsatte å teste noen dager men EL testene ble bare svakere og svakere. Sluttet å tempe på fredag fordi det prikkete krysset i FF forsvant også fordi temp var så lav. Temp og hvilepuls på apple watch er også lav og stabil.
Tok en ny EL test på mandag for jeg kjente kanskje litt stikninger i eggstokkene men den var veldig negativ. Tok flere minutter før det kom en antydning til strek.
Hatt litt mensfølelse de siste dagene, og i dag var det litt spotting. Håper TR ikke dryger med å komme.
Har bestemt å ta en medisinfri syklus denne gangen.
Tar du el test flere ganger for dagen? Jeg hadde veldig sterk strek i går ca kl 14, og nesten ingen strek når jeg tok en ny kl 22. Så mulig du har kort topp? ❤️

Kjedelig med syklus uten EL. Vært borti det én gang (som jeg vet om), og det er bare kjedelig... :/

Tar du el test flere ganger for dagen? Jeg hadde veldig sterk strek i går ca kl 14, og nesten ingen strek når jeg tok en ny kl 22. Så mulig du har kort topp? ❤️
Tar bare en gang om dagen fordi jeg har en lang topp på et par dager og får alltid med meg positiv test når jeg tester. Tester i 15 tiden. Selvfølgelig kan det jo plutselig endre seg men satser på at det bare var et engangs tilfelle og at det er tilbake til normalen :)

Kjedelig med syklus uten EL. Vært borti det én gang (som jeg vet om), og det er bare kjedelig... :/
Veldig kjedelig. Første gangen jeg har opplevd det, som jeg vet om. Kroppen prøvde tydeligvis ikke på ny EL før TR kom. Håper på mer normal syklus denne gangen :)

PP93 - CD1

Da var ny syklus i gang. Korteste syklusen jeg noen gang har hatt og første syklusen uten EL som jeg vet om. Satser på at syklusen er tilbake til normalen og at kroppen ikke tuller.
Føler det var litt bortkastet med Clomid forrige syklus når det ikke ble noe EL av det :wacky:

Back
Topp