Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for deg
Ja tenk om det var dette som skulle til for at det sitterÅ som jeg håper at dette var dyttet du trengte
Takk Hadde vært så kjekt å komme inn i februar gruppa med degÅ som jeg håper for deg denne gangen! Nå har du vært tålmodig nok og fortjener en baby
Takk for svar. Da jeg brukte Crinone så kom mensen når den skulle, men det var på en dose om dagen. Testet ut to om dagen en syklus og da måtte jeg stoppe for at mensen skulle komme. Var usikker om Cyclogest var annerledes/sterkere så ble litt usikker. Men da slutter jeg rundt 14dpo.Mtp cyclogest; Jeg blødde uansett da jeg aborterte. Hvis ikke testen er positivt 14dpo så ville jeg bare slutta tenker jeg.
Har bare nok cyclogest til 17dpo så blir jeg gravid så har jeg egentlig ikke noe annet valg enn å slutte med det da. Satser på at hvis jeg er gravid så går det braJeg skulle bare gå på cyclogest til 4+2 (16 dpo) uansett resultat. Ble gravid, sluttet brått, det gikk bra
TakkÅååh HÅPER sånn for deg
TakkHåper sånn for deg
TakkKrysser og håper for deg
Åå ja som jeg håperTakk Hadde vært så kjekt å komme inn i februar gruppa med deg
Jeg kan se noe derTok en test i dag ja. Den var ganske så svak så må bare smøre meg med tålmodighet og se om den øker de neste dagene
Vis vedlegget 407526