Det største ønske

Mtp cyclogest; Jeg blødde uansett da jeg aborterte. Hvis ikke testen er positivt 14dpo så ville jeg bare slutta tenker jeg.

Jeg skulle bare gå på cyclogest til 4+2 (16 dpo) uansett resultat. Ble gravid, sluttet brått, det gikk bra

Åååh❤️ HÅPER sånn for deg:Heartblue:smiley-angelic001:Heartpink

Å som jeg håper for deg denne gangen!❤️ Nå har du vært tålmodig nok og fortjener en baby❤️
Takk ❤️ Hadde vært så kjekt å komme inn i februar gruppa med deg ❤️

Mtp cyclogest; Jeg blødde uansett da jeg aborterte. Hvis ikke testen er positivt 14dpo så ville jeg bare slutta tenker jeg.
Takk for svar. Da jeg brukte Crinone så kom mensen når den skulle, men det var på en dose om dagen. Testet ut to om dagen en syklus og da måtte jeg stoppe for at mensen skulle komme. Var usikker om Cyclogest var annerledes/sterkere så ble litt usikker. Men da slutter jeg rundt 14dpo.

Jeg skulle bare gå på cyclogest til 4+2 (16 dpo) uansett resultat. Ble gravid, sluttet brått, det gikk bra
Har bare nok cyclogest til 17dpo så blir jeg gravid så har jeg egentlig ikke noe annet valg enn å slutte med det da. Satser på at hvis jeg er gravid så går det bra :)

Tok en test på ettermiddagen også bare for å se om Ovitrelle var mer ut av kroppen. Var veldig konsentrert når jeg skulle teste men streken var nesten usynlig så da er den vel snart ute av kroppen. Håper neste strek er en babystrek ❤️

IMG_1958.jpeg

Krysser og håper for deg :Heartpink

Hvordan går det? Har du testa noe i dag?❤️
Tok en test i dag ja. Den var ganske så svak så må bare smøre meg med tålmodighet og se om den øker de neste dagene ❤️

IMG_1963.jpeg

PP90 - CD25 - 11DPO

12 dager siden Ovitrelle.
Dagens test gir et lite håp men vært mange av de før så får bare vente å se om det utvikler seg til noe mer. Det er veldig svake streker men det er noe :)
Selvfølgelig kom mensfølelsen rett etter testing :wacky: lov å håpe at det er bare en spire som graver seg ned.
Ingen symptomer.

IMG_1983.jpegIMG_1984.jpeg

Back
Topp