Takk Noen få dager til testing starter så blir spennende å se om gullegget kommer denne gangenMange klemmer! Håper pp87 v.2 byr på ett gullegg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Noen få dager til testing starter så blir spennende å se om gullegget kommer denne gangenMange klemmer! Håper pp87 v.2 byr på ett gullegg!
Takk og det samme til degFår så vondt av deg Håper dette er lykkens gang og at det nå bærer frukter i en liten terminspire
PP87 v.2 - CD22 - ca 7DPO
Ikke så mye nytt her. Er ca 7dpo i dag hvis EL kom til ca samme tid som den bruker. Starter testinga på torsdag, er da ca 10dpo.
Hatt en del dager med ømme bryst i varierende grad. Begynte veldig tidlig etter EL. Har hatt en del mensfølelse som også er av varierende grad.
Så kjedelig at den ikke fungerer. Har vurdert om jeg skal ønske meg den til bursdag i mai, men hvis den ikke fungerer kan jeg nesten like gjerne beholde klokken fra Fitbit. Krysser fingrene for full klaff denne PP-enTakk
Torsdag starter jeg testinga så blir spennende å se om det klaffer denne gangen
Ikke så fornøyd med klokka med å finne EL egentlig. Fikk melding fra klokka denne gangen en uke etter at den mente jeg hadde hatt EL som var på CD11. Det var jo litt for tidlig og helt feil. Den viste EL etter temphopp også og ikke når tempen var lav. Fikk melding forrige syklus også og syns å huske at den også viste feil. Kjøpte du deg den klokka?
Takk og det samme til deg
PP87 v.2 - CD22 - ca 7DPO
Ikke så mye nytt her. Er ca 7dpo i dag hvis EL kom til ca samme tid som den bruker. Starter testinga på torsdag, er da ca 10dpo.
Hatt en del dager med ømme bryst i varierende grad. Begynte veldig tidlig etter EL. Har hatt en del mensfølelse som også er av varierende grad.
Det kan jo være at det er kroppen min som er litt vanskelig med tempingen. Vil bare si at jeg legger meg ikke til samme tid hver dag og står ikke opp til samme tid. Har sovetid fra kl 00-08 (klokka blir litt sur hvis jeg setter den til litt kortere ) og jeg sovner ikke før "litt" senere enn kl 00 Så hvis man har litt mer stabilt sovemønster så kan det jo hende at det funker mer. Det er første generasjons klokke med temping så er nok ikke helt 100% nøyaktig.Så kjedelig at den ikke fungerer. Har vurdert om jeg skal ønske meg den til bursdag i mai, men hvis den ikke fungerer kan jeg nesten like gjerne beholde klokken fra Fitbit. Krysser fingrene for full klaff denne PP-en
Vi mistet I kjemisk og er nå på CD5 og vet ikke helt om det blir pause eller ikke
Så trist at dere har mistet igjen Tusen takk og håper sånn at vi begge snart sitter med to streker på testeneÅååh, som jeg håper dette et mnd du får de to magiske strekene du så altfor lenge har ventet på Skal krysse alt jeg har for deg
Tusen takkLykke til denne runden!!! Håper !!
Så kjekt å se deg tilbake her på forumetKjære MiniMe80, her er du jo Kjedelig å se det ikke har gått din vei enda, har dere vært på noe videre sjekk siden sist? Stor klem herfra!
Oi, så nedslående! Hvorfor det?Så kjekt å se deg tilbake her på forumet
Jeg var på en sjekk i høst, privat. Alt så fint ut men gyn ga meg egentlig liten/ingen sjanse på at det skal klaffe med eller uten hjelp. Så ikke så store forhåpninger men håper på at et bittelite mirakel skjer
Med to små barn er der veldig varierende sovemønster her, så den kommer til å hate meg også. Haha. Håper du snart får noen små som vil ødelegge søvnen din ogsåDet kan jo være at det er kroppen min som er litt vanskelig med tempingen. Vil bare si at jeg legger meg ikke til samme tid hver dag og står ikke opp til samme tid. Har sovetid fra kl 00-08 (klokka blir litt sur hvis jeg setter den til litt kortere ) og jeg sovner ikke før "litt" senere enn kl 00 Så hvis man har litt mer stabilt sovemønster så kan det jo hende at det funker mer. Det er første generasjons klokke med temping så er nok ikke helt 100% nøyaktig.
Tusen takk
Så nedslående. Og ingenting til forslag for å hjelpe?Så kjekt å se deg tilbake her på forumet
Jeg var på en sjekk i høst, privat. Alt så fint ut men gyn ga meg egentlig liten/ingen sjanse på at det skal klaffe med eller uten hjelp. Så ikke så store forhåpninger men håper på at et bittelite mirakel skjer
Så trist at dere har mistet igjen Tusen takk og håper sånn at vi begge snart sitter med to streker på testene
Så kjekt å se deg tilbake her på forumet
Er nok alder og lav AMH.Oi, så nedslående! Hvorfor det?