Det største ønske

Mange klemmer! Håper pp87 v.2 byr på ett gullegg!
Takk :Heartred Noen få dager til testing starter så blir spennende å se om gullegget kommer denne gangen :)

PP87 v.2 - CD22 - ca 7DPO

Ikke så mye nytt her. Er ca 7dpo i dag hvis EL kom til ca samme tid som den bruker. Starter testinga på torsdag, er da ca 10dpo.
Hatt en del dager med ømme bryst i varierende grad. Begynte veldig tidlig etter EL. Har hatt en del mensfølelse som også er av varierende grad.

Ikke så mye nytt her. Er ca 7dpo i dag hvis EL kom til ca samme tid som den bruker. Starter testinga på torsdag, er da ca 10dpo.
Hatt en del dager med ømme bryst i varierende grad. Begynte veldig tidlig etter EL. Har hatt en del mensfølelse som også er av varierende grad.

Lykke til denne runden!!! Håper !!

Kjære MiniMe80, her er du jo :HeartbigredKjedelig å se det ikke har gått din vei enda, har dere vært på noe videre sjekk siden sist? Stor klem herfra!

Takk :Heartred
Torsdag starter jeg testinga så blir spennende å se om det klaffer denne gangen :)
Ikke så fornøyd med klokka med å finne EL egentlig. Fikk melding fra klokka denne gangen en uke etter at den mente jeg hadde hatt EL som var på CD11. Det var jo litt for tidlig og helt feil. Den viste EL etter temphopp også og ikke når tempen var lav. Fikk melding forrige syklus også og syns å huske at den også viste feil. Kjøpte du deg den klokka?
Så kjedelig at den ikke fungerer. Har vurdert om jeg skal ønske meg den til bursdag i mai, men hvis den ikke fungerer kan jeg nesten like gjerne beholde klokken fra Fitbit. Krysser fingrene for full klaff denne PP-en ❤️❤️

Åååh, som jeg håper dette et mnd du får de to magiske strekene du så altfor lenge har ventet på❤️ Skal krysse alt jeg har for deg :smiley-angelic001 :Heartpink

PP87 - CD24 - 9DPO

I dag startet dagen med en bitte liten blødning. Det er jo alt for tidlig med at TR kommer nå. Kanskje apple watch hadde rett at jeg hadde tidligere EL men de få symptomene jeg hadde tilsa ikke det. Ingen blødning i løpet av dagen og ingen mensfølelse. I kveld kom det litt spotting og en ny bitte liten blødning. Da kommer kanskje TR i morgen… IKM er ikke før på søndag egentlig. Egget rekker jo ikke feste seg med en så kort LF. Får ta det som det kommer. Ikke noe jeg kan gjøre med det nå.

Så kjedelig at den ikke fungerer. Har vurdert om jeg skal ønske meg den til bursdag i mai, men hvis den ikke fungerer kan jeg nesten like gjerne beholde klokken fra Fitbit. Krysser fingrene for full klaff denne PP-en ❤️❤️
Det kan jo være at det er kroppen min som er litt vanskelig med tempingen. Vil bare si at jeg legger meg ikke til samme tid hver dag og står ikke opp til samme tid. Har sovetid fra kl 00-08 (klokka blir litt sur hvis jeg setter den til litt kortere :p ) og jeg sovner ikke før "litt" senere enn kl 00 :hilarious: Så hvis man har litt mer stabilt sovemønster så kan det jo hende at det funker mer. Det er første generasjons klokke med temping så er nok ikke helt 100% nøyaktig.
Tusen takk ❤️

Kjære MiniMe80, her er du jo :HeartbigredKjedelig å se det ikke har gått din vei enda, har dere vært på noe videre sjekk siden sist? Stor klem herfra!
Så kjekt å se deg tilbake her på forumet ❤️
Jeg var på en sjekk i høst, privat. Alt så fint ut men gyn ga meg egentlig liten/ingen sjanse på at det skal klaffe med eller uten hjelp. Så ikke så store forhåpninger men håper på at et bittelite mirakel skjer ❤️

Jeg var på en sjekk i høst, privat. Alt så fint ut men gyn ga meg egentlig liten/ingen sjanse på at det skal klaffe med eller uten hjelp. Så ikke så store forhåpninger men håper på at et bittelite mirakel skjer ❤️
Oi, så nedslående! Hvorfor det?

Det kan jo være at det er kroppen min som er litt vanskelig med tempingen. Vil bare si at jeg legger meg ikke til samme tid hver dag og står ikke opp til samme tid. Har sovetid fra kl 00-08 (klokka blir litt sur hvis jeg setter den til litt kortere :p ) og jeg sovner ikke før "litt" senere enn kl 00 :hilarious: Så hvis man har litt mer stabilt sovemønster så kan det jo hende at det funker mer. Det er første generasjons klokke med temping så er nok ikke helt 100% nøyaktig.
Tusen takk ❤️
Med to små barn er der veldig varierende sovemønster her, så den kommer til å hate meg også. Haha. Håper du snart får noen små som vil ødelegge søvnen din også ❤️

Så nedslående. Og ingenting til forslag for å hjelpe?

Så trist at dere har mistet igjen ❤️ Tusen takk og håper sånn at vi begge snart sitter med to streker på testene ❤️

Ja, dessverre mistet vi igjen, men vi får prøve igjen❤️ Håper det blir en liten desemberspire✨
Uff, føler sånn med deg og håper sånn du skal oppleve å få det lille, sårt etterlengta miraklet deres :Heartred :smiley-angelic001:Heartpink

Åh herre min, for en hjerteskjærende beskjed å få❤️:sad010 Hva er grunnen til det? Kan gyn ikke hjelpe deg i det hele tatt?❤️❤️❤️

.

Last edited:
Back
Topp