Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå syns jeg det skal komme altsåheia gullegget
Hadde vært fantastiskHeier på gullegget! For en julegave det ville vært!
Håper virkelig detHåper det er en strek som utvikler seg til noe mer
TakkHåper virkelig det er spire på gang
Veldig spent på dagens test
Men oi da! Sikker på at det ikke teller? Var veldig tydelig iallfall! Håper den blir sterkere!PP85 - CD24 - 11DPO
Håpte at det skulle være noe på testen i dag men det var det ikke. Syns jeg så antydning til strek men var litt vanskelig å se når øynene var litt tørre Etter tiden så kom det strek men den teller jo ikke.
I går fikk jeg en slags mensfølelse som sa at vi ikke klarte det denne gangen heller men lov å håpe.
Tempen på apple watch gikk ned i dag og hvilepulsen ser også ut til at den er på vei ned.
Vis vedlegget 394399
Etter tiden og når testen var tørket
Vis vedlegget 394401
Har fått noen sånne før men sjelden blitt noe mer enn strek etter tiden. I dag var den blenda, men håer er ikke over før TR banker påMen oi da! Sikker på at det ikke teller? Var veldig tydelig iallfall! Håper den blir sterkere!
Ja var sterk. Ikke vært så sterk tidligere denne syklusen. Blenda i dag så får se hva som skjer i morgen.Det er jo en tydelig skygge i alle fall!!! Håper for deg
TakkDet er noe der- som jeg håper for deg
TakkHåper alt jeg kan
14 åringen min var en strek som dukket opp etter tiden og nesten ikke syntes sånn 11-12 dpo.