Det største ønske

Heier på gullegget! For en julegave det ville vært!
 
PP85 - CD20 - 7DPO

Ikke så mye som skjer egentlig. Begynner testinga på søndag tenker jeg, er da 10dpo.
Tidlig EL så da blir det nok kortere syklus og IKM er på onsdag i neste uke.
I dag har jeg vært litt kvalm, uggen. Spesielt nå sent på kvelden.
Jeg kjenner nå litt ilinger utover på venstre side og trykk. I løpet av dagen har jeg kjent et eller annet rundt venstre eggstokk (der jeg innbiller meg at den er).
Tempen er fin og høy, ikke apple watch da, men det har vært litt kaldt de siste dagene/nettene så det kan ha innvirkning. Tror jeg tar en pause fra tempinga fremover og bare se på klokka.
Hvilepulsen høy-ish.

50CA453C-1FDE-4A16-830E-832A3BB83CF7.jpeg
 
PP85 - CD23 - 10DPO

Blenda test i dag, svakt noe etter at den var halvveis tørket og lenge etter tiden. Ny test i morgen.
Fredag formiddag var jeg kvalm. Ble heldigvis bedre utover dagen.
Fikk ømme bryst på fredags kveld. Har det fortsatt.
I går kveld hadde jeg ilinger nedover høyre lår på innsiden.
Har hatt litt mensfølelse og vondt i korsryggen den siste uka, av og på.
Litt trøtt.

26058779-245A-4F82-925C-75CCDC541890.jpegFA4E4EC9-B71A-4297-898D-23CE1AD2A79B.jpeg137F4962-0ADB-4483-AAB0-35FCBEDB18F8.jpeg
 
Håper det er en strek som utvikler seg til noe mer ❤️❤️
 
Håper virkelig det er spire på gang :Heartred :smiley-angelic001
 
PP85 - CD24 - 11DPO

Håpte at det skulle være noe på testen i dag men det var det ikke. Syns jeg så antydning til strek men var litt vanskelig å se når øynene var litt tørre :p Etter tiden så kom det strek men den teller jo ikke.
I går fikk jeg en slags mensfølelse som sa at vi ikke klarte det denne gangen heller men lov å håpe.
Tempen på apple watch gikk ned i dag og hvilepulsen ser også ut til at den er på vei ned.

3769F5D0-FDA7-4130-9C70-BDC920D7A9D9.jpeg

Etter tiden og når testen var tørket


9D1514D4-017B-4897-82B0-8E31E860D0D8.jpeg
 
PP85 - CD24 - 11DPO

Håpte at det skulle være noe på testen i dag men det var det ikke. Syns jeg så antydning til strek men var litt vanskelig å se når øynene var litt tørre :p Etter tiden så kom det strek men den teller jo ikke.
I går fikk jeg en slags mensfølelse som sa at vi ikke klarte det denne gangen heller men lov å håpe.
Tempen på apple watch gikk ned i dag og hvilepulsen ser også ut til at den er på vei ned.

Vis vedlegget 394399

Etter tiden og når testen var tørket


Vis vedlegget 394401
Men oi da! Sikker på at det ikke teller? Var veldig tydelig iallfall! Håper den blir sterkere! ❤️
 
Det er jo en tydelig skygge i alle fall!!! Håper for deg ❤️❤️
 
Det er noe der- som jeg håper for deg :smiley-angelic001 :Heartred
 
Håper alt jeg kan

14 åringen min var en strek som dukket opp etter tiden og nesten ikke syntes sånn 11-12 dpo.
 
Men oi da! Sikker på at det ikke teller? Var veldig tydelig iallfall! Håper den blir sterkere! ❤️
Har fått noen sånne før men sjelden blitt noe mer enn strek etter tiden. I dag var den blenda, men håer er ikke over før TR banker på ❤️
 
Det er jo en tydelig skygge i alle fall!!! Håper for deg ❤️❤️
Ja var sterk. Ikke vært så sterk tidligere denne syklusen. Blenda i dag så får se hva som skjer i morgen. ❤️❤️
 
Håper alt jeg kan

14 åringen min var en strek som dukket opp etter tiden og nesten ikke syntes sånn 11-12 dpo.
Takk ❤️
Det er jo det jeg håper at det er starten på noe, derfor den kommer etter tiden. Får se en av de neste dagene hvilken vei det går :)
 
Back
Topp