Det største ønske

Velkommen i dpoland❤️ Får bare holde seg mest mulig opptatt mens man venter :) Lettere sagt enn gjort, dog:p Håper sånn for deg❤️:smiley-angelic001
Tusen takk ❤️ Er på besøk hos familien nå så da går nok dagene litt fortere enn om jeg hadde vært hjemme :)
 
Tusen takk ❤️ Er på besøk hos familien nå så da går nok dagene litt fortere enn om jeg hadde vært hjemme :)

Det er deilig da, så går tiden litt fortere i dpoland❤️ Den kan være nokså lang, noen ganger.
 
PP84 - CD27 - 12DPO

Ikke testet i dag men har testet tirsdag-torsdag. Ingen strek :wacky: IKM i morgen så får teste mer hvis TR ikke kommer i løpet av helga.
Er veldig kjekt å være med familien og tenke på noe annet. Jeg har også fått masse babystøv fra en liten skjønning så nå må spiren sitte snart ❤️
På Apple watch så ser det ut som den er på vei ned, ligger så vidt på minussiden, så forbereder meg at det ikke går rett vei men har alltid håp ❤️
 
PP85 - CD1

Da kom TR som forventet. Håper fortsatt på en lite spire i 2023 ❤️
 
PP85 - CD13

Da nærmer det seg EL. Begynte EL testinga i går og den var positiv (i følge bilde nesten positiv) test og enda sterkere i dag. Hadde litt sterke ilinger i høyre eggstokk på tirsdag og onsdag. Nå er det bare å vente på når tempen hopper opp og sier at EL har vært :)

4AC8D267-FBE5-4BB3-9F34-215853442B8E.jpeg
 
Håper, håper og håper for deg :smiley-angelic001 ❤️
 
Håper det er ett gullegg!
 
Slenger meg på crewet som håper her! Krysser fingrene for at gullegget slipper!!
 
PP85 - CD18 - 5DPO

EL bestemte seg for å komme tidlig denne gangen, CD13. 5dpo og allerede halvveis til jeg kan starte testinga :)
Lov å håpe at det plutselig klaffer denne gangen ❤️

784A2783-F287-4D5D-8379-DA1D3830D8EC.jpeg8CA90B10-5E3F-4F79-AC7E-04C825A7ED62.jpeg
 
Å som jeg håper!
 
Back
Topp