Det største ønske

Jeg er spent, hvordan går det? Mtp Apple klokka og temping? :))
Ikke så mye som skjer enda. Jeg glemte å starte tempinga så har bare tempet 3 dager, men apple watch'en temper i vei :D Ikke fått sammenlignet så mye enda da. Viktigste er jo når EL er å se om de er sånn noenlunde enige. EL er forventet mellom søndag og tirsdag så blir noen spennende dager.

Ikke så mye som skjer enda. Jeg glemte å starte tempinga så har bare tempet 3 dager, men apple watch'en temper i vei :D Ikke fått sammenlignet så mye enda da. Viktigste er jo når EL er å se om de er sånn noenlunde enige. EL er forventet mellom søndag og tirsdag så blir noen spennende dager.

Jeg er spent på hvordan den går! :)
Du må oppdatere etter EL ❤️

PP83 - CD12

Testet etter EL et par dager nå, negative tester men med svak økning i dag. Er nok ikke positiv på et par dager enda.
Hatt EL slim et par dager.
De siste dagene så har jeg kjent at de jobbes litt i eggstokkene. Kjenner trykk og press.
Tempinga går greit. Glemte å tempe og fikk ikke startet før CD10. På apple watch får jeg inn temp men på skjemaet vises det ikke som i FF med grader men bare Normalt og pluss eller minus av det. Apple watch temper i perioden jeg har satt som sovetid, og sover, flere ganger og så tar den kanskje en gjennomsnitt av temp eller noe som resultat.

3DD2E972-604D-41E4-BE9F-487EE0F809E6.jpeg9A602B1E-D21C-42EF-B9C3-7894FFDDF9EF.jpeg

PP83 - CD18 - 3DPO

Første syklus med apple watch og temping der. Ser at FF og klokka ikke er enig. FF sier mandag men i i følge temphopp på klokka så var det i går onsdag. Pulsen hoppet opp på onsdag som kanskje vil si at EL kunne vært på tirsdag :wacky:
Skriver 3dpo og så får jeg se hvor lang syklus jeg får så vet jeg om EL var på CD15 eller 17. Men håper jo på en positiv g-test da :D
I følge symptomer så tror jeg EL var på tirsdag kveld, natt til onsdag.
Hatt flere dager med EL slim denne gangen.
Ilinger i eggstokkene også flere dager.

FA49ED12-9996-4849-B4E8-800CBF39781F.jpeg3E561EC3-B263-46BA-8FF5-80760E0F3C37.jpeg

Testet etter EL også denne gangen. Sen positiv test på CD14, samme som forrige syklus.
Ingen tidligtester i hus så må få bestilt noe så jeg har til jeg skal starte testing :)

E471E202-7442-4B1D-8E3A-42FC3E2CEFE0.jpeg

PP83 - CD19 - 4DPO

Nesten halvveis i dpo land før testinga kan begynne :) Må få bestilt tester men de kommer nok ikke frem før 10dpo… Sånn er det når man utsetter ting :wacky:
I dag har jeg kjent mye kniping i begge eggstokkene.
Begynte å bli litt kvalm på ettermiddag. Sterkere utover kvelden.
Litt rar følelse nedover høyre lår.
Mensfølelse.
Trøtt.

Åååh, jeg hadde noe rart 4dpo da jeg ble gravid i 2016!
Som jeg ikke forstår teorien til hvordan det er mulig, men likevel?!
Håper det er det samme hos deg; at en begynnende spire sender signaler om at "heihei , her er jeg!"

Som jeg håper for deg❤️

Åååh, jeg hadde noe rart 4dpo da jeg ble gravid i 2016!
Som jeg ikke forstår teorien til hvordan det er mulig, men likevel?!
Håper det er det samme hos deg; at en begynnende spire sender signaler om at "heihei , her er jeg!"
Har et lite håp om at det er noe på vei :) Men ja det er jo litt tidlig at det skal være noe.
Satt å bestilte g-tester i sted og ble plutselig dårlig og måtte gå å legge meg på sofaen.

Har et lite håp om at det er noe på vei :) Men ja det er jo litt tidlig at det skal være noe.
Satt å bestilte g-tester i sted og ble plutselig dårlig og måtte gå å legge meg på sofaen.
Åå jeg er så spent Håper at du blir!! Var det ikke du som hadde kjemisk etter skylling av eggledere for noen mnd siden?

Åå jeg er så spent Håper at du blir!! Var det ikke du som hadde kjemisk etter skylling av eggledere for noen mnd siden?
Tusen takk ❤️
Nei det var nok ikke meg. Men jeg har hatt en skylling for litt over fire år siden og andre pp etter det ble det en kjemisk.

PP83 - CD21 - 6DPO

Hatt mensfølelse de siste dagene (heldigvis ikke gjennom hele dagen) som stråler seg ut i høyre lår.
Fin høy temp i dag i FF, apple watch ikke like høy men er på +siden. Hvilepulsen er på vei opp.

3332495E-5D5D-4ECA-AE46-48403BE555B3.jpeg9ECFE48C-BD53-441A-B85B-B1BDAEA80F76.jpegA7FB8B02-95F0-42CE-8195-D5C54451F302.jpeg

PP83 - CD12

Testet etter EL et par dager nå, negative tester men med svak økning i dag. Er nok ikke positiv på et par dager enda.
Hatt EL slim et par dager.
De siste dagene så har jeg kjent at de jobbes litt i eggstokkene. Kjenner trykk og press.
Tempinga går greit. Glemte å tempe og fikk ikke startet før CD10. På apple watch får jeg inn temp men på skjemaet vises det ikke som i FF med grader men bare Normalt og pluss eller minus av det. Apple watch temper i perioden jeg har satt som sovetid, og sover, flere ganger og så tar den kanskje en gjennomsnitt av temp eller noe som resultat.

Vis vedlegget 389887Vis vedlegget 389888
I de fleste parametre fra apple watch pleier man å kunne trykke på "vis alle data" eller liknende når man scroller litt ned i helse-appen på telefonen. Kanskje det gjelder temp også? Jeg har dessverre ikke nyeste modell, så kan ikke sjekke, men meget mulig at du kan finne de konkrete målingene der :)

Back
Topp