Ikke så mye som skjer enda. Jeg glemte å starte tempinga så har bare tempet 3 dager, men apple watch'en temper i veiJeg er spent, hvordan går det? Mtp Apple klokka og temping?)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så mye som skjer enda. Jeg glemte å starte tempinga så har bare tempet 3 dager, men apple watch'en temper i veiJeg er spent, hvordan går det? Mtp Apple klokka og temping?)
Ikke så mye som skjer enda. Jeg glemte å starte tempinga så har bare tempet 3 dager, men apple watch'en temper i veiIkke fått sammenlignet så mye enda da. Viktigste er jo når EL er å se om de er sånn noenlunde enige. EL er forventet mellom søndag og tirsdag så blir noen spennende dager.
Det skal jeg gjøreJeg er spent på hvordan den går!
Du må oppdatere etter EL![]()
Har et lite håp om at det er noe på veiÅååh, jeg hadde noe rart 4dpo da jeg ble gravid i 2016!
Som jeg ikke forstår teorien til hvordan det er mulig, men likevel?!
Håper det er det samme hos deg; at en begynnende spire sender signaler om at "heihei , her er jeg!"
Har et lite håp om at det er noe på veiMen ja det er jo litt tidlig at det skal være noe.
Satt å bestilte g-tester i sted og ble plutselig dårlig og måtte gå å legge meg på sofaen.
Åå jeg er så spent Håper at du blir!! Var det ikke du som hadde kjemisk etter skylling av eggledere for noen mnd siden?Har et lite håp om at det er noe på veiMen ja det er jo litt tidlig at det skal være noe.
Satt å bestilte g-tester i sted og ble plutselig dårlig og måtte gå å legge meg på sofaen.
Som jeg håper for deg![]()
Krysser fingrene![]()
Krysser alt som krysses kan![]()
Krysser fingrene for deg![]()
Tusen takk alle sammenVille bare si jeg heier på deg!![]()
Tusen takkÅå jeg er så spent Håper at du blir!! Var det ikke du som hadde kjemisk etter skylling av eggledere for noen mnd siden?
I de fleste parametre fra apple watch pleier man å kunne trykke på "vis alle data" eller liknende når man scroller litt ned i helse-appen på telefonen. Kanskje det gjelder temp også? Jeg har dessverre ikke nyeste modell, så kan ikke sjekke, men meget mulig at du kan finne de konkrete målingene derPP83 - CD12
Testet etter EL et par dager nå, negative tester men med svak økning i dag. Er nok ikke positiv på et par dager enda.
Hatt EL slim et par dager.
De siste dagene så har jeg kjent at de jobbes litt i eggstokkene. Kjenner trykk og press.
Tempinga går greit. Glemte å tempe og fikk ikke startet før CD10. På apple watch får jeg inn temp men på skjemaet vises det ikke som i FF med grader men bare Normalt og pluss eller minus av det. Apple watch temper i perioden jeg har satt som sovetid, og sover, flere ganger og så tar den kanskje en gjennomsnitt av temp eller noe som resultat.
Vis vedlegget 389887Vis vedlegget 389888