Takk for at du fortalte din erfaring som prøver!I det offentlige er de veldig strenge på støttemedisiner. Er ikke bmi'en din innenfor grensene, får du rett og slett ikke hjelp. Jeg manglet to kg for å være innenfor, og det var fortsatt niks og nada. Så bestilte jeg time hos privat gyn som sukket og ristet på hodet over oppfølging i det offentlige og skrev ut resept på letrozol til meg med en gang. Tre år uten så mye som en kjemisk graviditet, men eggløsning bekreftet med tester og temping, så satt spiren på tredje runde! Så det er absolutt noe i støttemedisiner altså!
Ja de offentlige er litt strengere enn privat. Spurte om boost til EL og annen støttemedisin jeg kanskje kunne få men da hadde de skrenket inn på hva de kunne gi meg. Privat gyn så fikk jeg teste ut Letrozol, Ovitrelle og Metformin. Ble noen kjemiske da, men ingen støttemedisin til etter EL. Prøvde også Crinone av og til men det fikk jeg gjennom fastlegen og det hadde ingen effekt. Det prøvde jeg også før jeg startet på Letrozol. Var til privat klinikk og der spurte jeg om det var noen medisiner jeg kunne prøve men det fikk jeg ikke. Håper jeg kanskje kan få hjelp hos Hausken da