Det største ønske

I det offentlige er de veldig strenge på støttemedisiner. Er ikke bmi'en din innenfor grensene, får du rett og slett ikke hjelp. Jeg manglet to kg for å være innenfor, og det var fortsatt niks og nada. Så bestilte jeg time hos privat gyn som sukket og ristet på hodet over oppfølging i det offentlige og skrev ut resept på letrozol til meg med en gang. Tre år uten så mye som en kjemisk graviditet, men eggløsning bekreftet med tester og temping, så satt spiren på tredje runde! Så det er absolutt noe i støttemedisiner altså!
Takk for at du fortalte din erfaring som prøver!
Ja de offentlige er litt strengere enn privat. Spurte om boost til EL og annen støttemedisin jeg kanskje kunne få men da hadde de skrenket inn på hva de kunne gi meg. Privat gyn så fikk jeg teste ut Letrozol, Ovitrelle og Metformin. Ble noen kjemiske da, men ingen støttemedisin til etter EL. Prøvde også Crinone av og til men det fikk jeg gjennom fastlegen og det hadde ingen effekt. Det prøvde jeg også før jeg startet på Letrozol. Var til privat klinikk og der spurte jeg om det var noen medisiner jeg kunne prøve men det fikk jeg ikke. Håper jeg kanskje kan få hjelp hos Hausken da :)

PP82 - CD24 - 9DPO

I morgen starter testinga. Har bare 4-5 make sure tidligtester igjen så jeg kan ikke teste når jeg vil :p Får bestille inn flere hvis det ikke klaffer denne gangen.
Søndag hadde jeg sterk mensfølelse som skjøt gjennom ryggen. Hadde det på mandagen også men ikke like mye og like sterkt.
På mandag (eller tirsdag) hadde jeg rar følelse nedover bena. Hadde også ilinger på innsiden av høyre lår.
Tirsdag ettermiddag og kveld kjentes det ut som jeg var litt oppblåst på en måte i livmor.
På kvelden ble jeg veldig sliten og trøtt.
Litt ømme bryst og sensitive nipler.

Tempen er fortsatt høy. Litt opp og ned siden jeg ikke temper til samme tid hver dag. Viktigste var å vite at EL har vært.
1E6FA158-CDD3-4843-BCD1-13BCFE9596B6.jpeg

PP82 - CD25 - 10DPO

Tempen gikk litt opp i dag, det er bra. Ingen symptomer i dag. Er litt trøtt men det er nok fordi jeg våknet tidlig til temping og ikke fikk sove etterpå. Sov en times tid på sofaen i ettermiddag, mulig det blir en dupp litt senere :D
Ikke så mye å se på testene i dag. Etter et par minutter så jeg en svak strek på make sure testen. Usikker på om det vises på bildet.
Blir en test enten i morgen tidlig eller senere på dagen/kvelden, hvis jeg ikke venter til lørdag da.
IKM en gang mellom lørdag og mandag tenker jeg så får se om jeg får positiv test før det eller om TR banker på.

8EBFF8C9-235A-476E-833F-C712FC0A62F7.jpeg2F5C12CC-358E-4BB6-8C1A-140569DECF68.jpeg98865E17-81DE-4B59-AC9B-C79F91330C4C.jpeg

PP82 - CD26 - 11DPO

Negativ test i dag. Ser kanskje en antydning. Får se hva helga bringer.
Har kjent mye ilinger i eggstokk områdene i dag, spesielt den høyre. Om det er noe festing på gang som treffer nervene til eggstokkene er jo kanskje mulig :confused005 :P
Vurderte å tempe i dag men droppet det for å fortsatt ha et bittelite håpe ❤️

Håper for deg ❤️❤️

Driver og leser opp dagboken din, for i -18-19 var jeg ikke så mye på forum.. (alt etter 2020 tror jeg at jeg har lest) kommet til side 165 >< pause nå!

Håper for deg ❤️❤️

Driver og leser opp dagboken din, for i -18-19 var jeg ikke så mye på forum.. (alt etter 2020 tror jeg at jeg har lest) kommet til side 165 >< pause nå!
Takk ❤️
Oi tatt på deg det leseoppdraget du da :D Lykke til med lesinga :)

PP82 - CD27 - 12DPO

Negativ test i dag også. Litt svakt rosa på papiret i morges men ingenting etterpå. Ingen mensmurringer. Men regner med at TR kommer senest i morgen.
Hvilepulsen droppet ganske så mye fra i går til i dag. Har gått fra fitbit til apple watch den siste uka og de måler hvilepulsen litt forskjellig. På fitbiten har den tidligere droppet maks 3 slag, men på apple watch i dag så var droppet på 9 slag…

Det er det :D Den lengste dagboka på prøverforumet dette.

Sånn! Lest 400 sider...!!!

Var faktisk ikke klar over at du har hatt så mange kjemiske.. Var en periode med mye støttemedisiner der, og det ser jo ut som de funket til en viss grad.. Bare ikke helt.. Men, du har jo gått ned i vekt en del, og kanskje hvis en eller annen gyn kunne skrevet ut litt blodfortynnende å prøve samtidig med letrozol og progesteron... Så kanskje...?
Jeg får så vondt av deg, når jeg leser, for det er så utrolig mange skuffelser, både med dårlige tester (eller streifere?!) og kjemiske. Virker jo som om de ikke fester seg skikkelig, nesten... For befruktning får dere jo tydeligvis til!

Synd denne PP'en heller ikke gikk. Sender deg en stor klem, og de hjerteligste håp og lykkeønskninger for neste runde. Krysser alle fingre og tær, og sender en liten bønn ut i universet for dere..! La det bli en liten 2023 baby på dere! ❤️❤️

PP83 - CD1

Da var TR på plass. Håpte på en uskyldig blødning i morges men i løpet av ettermiddagen så var det klart at det ikke var det :P Da er det bare å forberede seg på en ny pp :)
Har fått den nye apple watch som også måler tempen i forbindelsen med fertilitet. Blir spennende å se hvordan den er. Blir å tempe vanlig også for å se om de er enige.

PP83 - CD1

Da var TR på plass. Håpte på en uskyldig blødning i morges men i løpet av ettermiddagen så var det klart at det ikke var det :p Da er det bare å forberede seg på en ny pp :)
Har fått den nye apple watch som også måler tempen i forbindelsen med fertilitet. Blir spennende å se hvordan den er. Blir å tempe vanlig også for å se om de er enige.
Alle gode ting er 83 :love7

PP83 - CD1

Da var TR på plass. Håpte på en uskyldig blødning i morges men i løpet av ettermiddagen så var det klart at det ikke var det :p Da er det bare å forberede seg på en ny pp :)
Å, så spennende å se om Apple watchen er like bra som vanlig temping! Det hadde jo vært innmari behagelig!

Å, så spennende å se om Apple watchen er like bra som vanlig temping! Det hadde jo vært innmari behagelig!
Veldig spennende! Hadde vært så greit å slippe tempinga ellers :D Det tar visst 2 sykluser før klokka skjønner syklusen så da temper jeg samtidig for å se.

Jeg er spent, hvordan går det? Mtp Apple klokka og temping? :))

Back
Topp