Det største ønske

PP82 - CD11

Hatt forumpause noen dager nå og har vært litt godt. Men nå er jeg tilbake :)
EL nærmer seg. Begynte å tempe denne uka og starter EL testinga i morgen tenker jeg. Kjenner litt i eggstokkene at de forbereder seg.
Tar bl.a q10 denne pp og skal prøve å ta det de neste månedene også. Håper eggene blir litt bedre og forhåpentlig fester de seg snart og blir sittende hele veien :Heartred

Takk :Heartred
Så bra at det hjalp med prednisolin og blodfortynnende for deg da! Har ønske om å prøve det selv men ikke møtt på en gyn som er villig til å gi meg det. Har ikke spurt spesifikt om akkurat den kombinasjonen men nevnt støttemedisiner etc men ikke fått. Innbiller meg om at prednisolon kan hjelpe men... Har tidligere fått prøve Crinone. Har også prøvd Letrozol, Ovitrelle og Metformin. Da ble det noen kjemiske på meg, og litt forlenget LF.
Jeg fikk det hos Hausken. Hvis du ikke har altfor lang vei til en av klinikkene deres, kan det være verdt et forsøk. Jeg valgte å dra dit etter å ha lest om flere som hadde fått støttemedisiner der. Hcg-støtte ved positiv test kan også være en mulighet.

Krysser fingrene for denne perioden! <3

Jeg fikk det hos Hausken. Hvis du ikke har altfor lang vei til en av klinikkene deres, kan det være verdt et forsøk. Jeg valgte å dra dit etter å ha lest om flere som hadde fått støttemedisiner der. Hcg-støtte ved positiv test kan også være en mulighet.

Krysser fingrene for denne perioden! <3
Takk for tips! Bor et stykke unna men skal nedover i november i nærheten av en av klinikkene så kanskje jeg skal få ordnet meg en time. Får spørre på forhånd om det er mulig de kan hjelpe meg med litt støttemedisiner.
Tusen takk ❤️

PP82 - CD17

Rar syklus denne gangen. Fikk så vidt positiv EL test på søndag CD14. Orker ikke teste mer nå. EL får komme når den kommer. Tempen øker sakte men ikke noe tydelig hopp enda. Får se om den kommer i morgen tidlig.
Lite EL slim denne syklusen og ikke så mye andre symptomer på at EL er på vei eller har vært.
Kanskje ingen EL denne syklusen :confused005

Bilder av testene og tempen denne syklusen.

026996F1-6967-46CE-BB85-A5CA49BDFC7E.jpeg811D2664-5CE8-4784-A75A-B52883F7F37C.jpegEEECA496-E0EF-48C6-BDB8-5E02DF69179F.jpeg

Kjedelig om det blir ingen EL, da. Det er så utrolig.. bortkastet><

Og; håper du kan få noe støttemedisiner. Dere har prøvd såpass lenge, og så lenge det ikke kan SKADE å prøve det, så burde det absolutt kunne fått blitt testet..!!

Takk for tips! Bor et stykke unna men skal nedover i november i nærheten av en av klinikkene så kanskje jeg skal få ordnet meg en time. Får spørre på forhånd om det er mulig de kan hjelpe meg med litt støttemedisiner.
Tusen takk ❤️
Bare hyggelig! :-) Håper at de kan hjelpe deg! De var veldig behjelpelige, syntes jeg i hvert fall. De hadde flere forslag og jeg prøvde prednisolon, klexane (blodfortynnende sprøyter), Lutinus, melatonin og mulig det var mer også. De nevnte også flere andre ting som kunne prøves og var ganske åpne for forslag jeg kom med. De var ganske ivrige etter å overtale til ivf, men jeg fikk støttemedisiner både for å prøve selv og for ivf, som vi også prøvde (selv om jeg ble lett gravid på egenhånd i utgangspunktet). :-)

Kjedelig om det blir ingen EL, da. Det er så utrolig.. bortkastet><

Og; håper du kan få noe støttemedisiner. Dere har prøvd såpass lenge, og så lenge det ikke kan SKADE å prøve det, så burde det absolutt kunne fått blitt testet..!!
Det er det hvis EL ikke kommer ja. Når jeg tempet tidligere så var det aldri en syklus uten EL, kanskje jeg har begynt på overgangsalderen o_O

Ang støttemedisin så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har fått det tidligere. Det er jo vi som betaler for det selv og det skader jo ikke å prøve.

Bare hyggelig! :) Håper at de kan hjelpe deg! De var veldig behjelpelige, syntes jeg i hvert fall. De hadde flere forslag og jeg prøvde prednisolon, klexane (blodfortynnende sprøyter), Lutinus, melatonin og mulig det var mer også. De nevnte også flere andre ting som kunne prøves og var ganske åpne for forslag jeg kom med. De var ganske ivrige etter å overtale til ivf, men jeg fikk støttemedisiner både for å prøve selv og for ivf, som vi også prøvde (selv om jeg ble lett gravid på egenhånd i utgangspunktet). :)
Godt å høre at de er veldig behjelpelig og håper de kan hjelpe oss og at de er åpne for forslag :) Jeg har mange forslag ;) Jeg tar bl.a melatonin hver kveld etter at jeg leste om det her på forumet. Har ikke problemer med å sovne så det er ikke derfor jeg bruker det.

Det er det hvis EL ikke kommer ja. Når jeg tempet tidligere så var det aldri en syklus uten EL, kanskje jeg har begynt på overgangsalderen o_O

Ang støttemedisin så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har fått det tidligere. Det er jo vi som betaler for det selv og det skader jo ikke å prøve.

Jeg hadde en anovulasjonssyklus her for litt siden; og jeg HÅPER da ikke jeg har begynt overgangsalderen; håper på minst 15-20 år til det o.O
Leste at det er normalt med en slik i året, for friske kvinner, så.. får satse på det i så fall. Får håpe EL bare er litt forsinket..!

Og ja, den skjønner ikke jeg heller..

Jeg hadde en anovulasjonssyklus her for litt siden; og jeg HÅPER da ikke jeg har begynt overgangsalderen; håper på minst 15-20 år til det o_O
Leste at det er normalt med en slik i året, for friske kvinner, så.. får satse på det i så fall. Får håpe EL bare er litt forsinket..!

Og ja, den skjønner ikke jeg heller..
Det har jeg også hørt at man kan ha. Som sagt ikke opplevd det før men kan jo hende det har startet å skje, og når jeg ikke har tempet på en stund så har jeg jo ikke like stor kontroll over det. Håper jeg hvertfall har noen år igjen før overgangsalderen kommer.

PP82 - CD18

Tempen gikk ned i dag så jeg skjønner ingenting. Kjente jeg var varm når jeg skulle tempe og håpte at tempen da skulle gå opp (har vært kald tidligere i uka) men nei den gikk heller ned. Kanskje batteriet er klart for utskifting? Får kjøpe et nytt til neste syklus.
Jeg har hatt et par ganger at EL har vært så sent som CD18 men det er ingen tegn på at det er noe på gang.

PP82 - CD19 - 4DPO

Fin og høy temp i dag. FF sier at jeg plutselig er 4dpo i dag. Om det er rett eller ikke får jeg vite når (om) TR kommer :) Vurderer å fortsette tempinga, får se det litt an.

39E88689-234B-4E26-AAD7-EF5DFC3BCCF0.jpeg1ED10316-EC01-4AFB-83B7-DD9FA019D3ED.jpeg

Bonus å allerede vøre 4 dpo da (og det stemmer jo med el test, og tempen i går er markert som ikke gyldig av en eller annen grunn? Så ikke helt utnekelig at du ER 4 dpo allerede, og da er det jo brått testetid like over helga da :)

Bonus å allerede vøre 4 dpo da (og det stemmer jo med el test, og tempen i går er markert som ikke gyldig av en eller annen grunn? Så ikke helt utnekelig at du ER 4 dpo allerede, og da er det jo brått testetid like over helga da :)
Fin bonus :) Fra EL har ikke vært til å plutselig være noen dager inn i dpo land :)
Tempen i går og på EL dagen er trekant fordi jeg har ikke tempet innenfor tiden. Det blir en svart runding hvis man temper innefor 30 min mener jeg at det er. Tempet ca en halv time for sent i går.
Måtte telle så er 10dpo på torsdag så starter vel testinga da tenker jeg :)

Har tempet i noen år, så jeg vet at det med tid kan gjøre at den markerer sånn ja. Begynner å bli noen år sdien jeg la vekk termometeret gitt, men temptolkning har jeg fortsatt relativt grei styring på, gitt

I det offentlige er de veldig strenge på støttemedisiner. Er ikke bmi'en din innenfor grensene, får du rett og slett ikke hjelp. Jeg manglet to kg for å være innenfor, og det var fortsatt niks og nada. Så bestilte jeg time hos privat gyn som sukket og ristet på hodet over oppfølging i det offentlige og skrev ut resept på letrozol til meg med en gang. Tre år uten så mye som en kjemisk graviditet, men eggløsning bekreftet med tester og temping, så satt spiren på tredje runde! Så det er absolutt noe i støttemedisiner altså!

Har tempet i noen år, så jeg vet at det med tid kan gjøre at den markerer sånn ja. Begynner å bli noen år sdien jeg la vekk termometeret gitt, men temptolkning har jeg fortsatt relativt grei styring på, gitt
Når man først har fått kontroll på tempinga så er det ikke noe man glemmer så lett :wacky:

Back
Topp