Det største ønske

Jeg har brukt Wild Yam siden tirsdag/onsdag. Burde jeg fortsette med det et par dager til eller slutte med det? Noen sier man ikke skal ta det etter at man er gravid men syns å huske at det var en klinikk som fikk spørsmål om det og de sa man kunne fortsette på det etter at man ble gravid også. Det er jo en stund siden så vet ikke hva som er rett. Vil jo ikke slutte med det for tidlig heller, hvis det hjelper på.

Etter litt googling osv, så er det ikke noe konkrete råd, som jeg finner.. men er jo ikke anbefalt for gravide. Jeg tror personlig jeg ville kuttet ned litt og litt, over et par dager.

PP81 - CD26 - 12DPO

Det er etter midnatt så da er det blitt 12dpo. Tok en test nå på veeeeldig konsentrert urin. En babyplan og en make sure. Hvilken test ville dere stolt på? Ingen tvil om babyplan og ser en antydning til noe på make sure. Rart det skal være så stor forskjell. Ser at Make sure begynner å få litt farge på streken etter tiden, på tidligere tester har det bare vært sterkere skyggestrek og ikke så mye farge.
Ømme bryst, start på litt mensmurringer.
Får se hva hvilepulsen viser de neste dagen.
Håper spiren sitter denne gangen ❤️❤️
Blir nok ikke noe mer testing i løpet av dagen tenker jeg (siden det var så konsentrert urin jeg testet på) og så får jeg heller se om TR kommer på mandag eller tirsdag. Vil leve i håpet litt ❤️ Kommer den ikke så blir det nok en ny test da :)

:wideyed::woot::nailbiting:
Vis vedlegget 387598Vis vedlegget 387599
Det der MÅ være en babystrek, ja!
Å, herregud som jeg unner deg dette :love7 Nå må spira bare klamre seg fast med alt den har!

Nei, ikke sant! Var det jeg mente :p Det er ikke mulig at det er SKYGGE, liksom. Så MÅ jo være noe!!
Noe må det være så nå håper jeg at spiren klamrer seg fast :)
Etter litt googling osv, så er det ikke noe konkrete råd, som jeg finner.. men er jo ikke anbefalt for gravide. Jeg tror personlig jeg ville kuttet ned litt og litt, over et par dager.
Tok ikke i morges og husker ikke på om jeg tok i går kveld. Får kanskje ta en i kveld just in case.

Det der MÅ være en babystrek, ja!
Å, herregud som jeg unner deg dette :love7 Nå må spira bare klamre seg fast med alt den har!
Tusen takk ❤️ Hadde vært fantastisk om det endelig hadde klaffet ❤️

Så fin test ❤️

Må inn å sjekke, er så spent på om du har testet mer. :) Krysser fingrene for at det blir baby nå! <3
Takk men ser ikke ut som det gikk denne gangen heller :( ❤️

Back
Topp