Jeg ser på make sure
Heia streken!
TakkJeg synes også jeg ser på make sure..? Jeg håper for deg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på make sure
Heia streken!
TakkJeg synes også jeg ser på make sure..? Jeg håper for deg!!
I teorien, så kan jo egget ha festet seg sent; og økingen kan gå i rykk og napp. Så trenger ikke vises skikkelig før i morgen. Jeg håper det er en ordentlig strek!!
Det er fortsatt ganske tidlig. Og det er jo liksom "noe"....
Dere har helt rett. Fortsatt tidlig Og det varierer jo når på døgnet testene er sterkest i begynnelsen. Har jo litt kort LF så når det ikke vises tydeligere på 11dpo så føler man jo at toget har gått.Det er veldig tidlig enda, jeg ser på ms testen. Krysser alt jeg har
Asså hvis den babyplan er skygge, da skjønner jeg INGENTING! Dette må da være babystrek !! Herregud så spennende! Krysser virkelig fingrene og ører og ja, alt som er for at dette blir!!PP81 - CD26 - 12DPO
Det er etter midnatt så da er det blitt 12dpo. Tok en test nå på veeeeldig konsentrert urin. En babyplan og en make sure. Hvilken test ville dere stolt på? Ingen tvil om babyplan og ser en antydning til noe på make sure. Rart det skal være så stor forskjell. Ser at Make sure begynner å få litt farge på streken etter tiden, på tidligere tester har det bare vært sterkere skyggestrek og ikke så mye farge.
Ømme bryst, start på litt mensmurringer.
Får se hva hvilepulsen viser de neste dagen.
Håper spiren sitter denne gangen
Blir nok ikke noe mer testing i løpet av dagen tenker jeg (siden det var så konsentrert urin jeg testet på) og så får jeg heller se om TR kommer på mandag eller tirsdag. Vil leve i håpet litt Kommer den ikke så blir det nok en ny test da
Vis vedlegget 387598Vis vedlegget 387599
Wow, den er jo skikkelig positiv! Nå må den sitte!PP81 - CD26 - 12DPO
Det er etter midnatt så da er det blitt 12dpo. Tok en test nå på veeeeldig konsentrert urin. En babyplan og en make sure. Hvilken test ville dere stolt på? Ingen tvil om babyplan og ser en antydning til noe på make sure. Rart det skal være så stor forskjell. Ser at Make sure begynner å få litt farge på streken etter tiden, på tidligere tester har det bare vært sterkere skyggestrek og ikke så mye farge.
Blir nok ikke noe mer testing i løpet av dagen tenker jeg (siden det var så konsentrert urin jeg testet på) og så får jeg heller se om TR kommer på mandag eller tirsdag. Vil leve i håpet litt Kommer den ikke så blir det nok en ny test da
Selv jeg som ikke har streksyn ser strek på den babyplanen! Håper det er en terminspire!PP81 - CD26 - 12DPO
Åh, dette er så fortjent NÅ holder spira seg fast!PP81 - CD26 - 12DPO
Håper virkelig det er babystrek for hvis ikke så gir jeg opp babyplan tester altså. Tror jeg har fått nesten så sterk strek en gang når det har vært reellt og det er ei god stund siden (4år).Asså hvis den babyplan er skygge, da skjønner jeg INGENTING! Dette må da være babystrek !! Herregud så spennende! Krysser virkelig fingrene og ører og ja, alt som er for at dette blir!!
Tusen takk Håper den sitter denne gangen og ikke forsvinner like fort som den komWow, den er jo skikkelig positiv! Nå må den sitte!
Skygger skal vel ikke være så rosa så håper det er en babystrek. Det var noen som nevnte at make sure kunne være litt treg, men med så stor forskjell på testene så blir man jo litt usikker.Den make sure må det være noe rart med sensitiviteten på. Jeg ser jo på den og, men supersvakt. Babyplan er det jo ingen tvil med.
Det kan ikke være skygge?! Da ville jeg klaget, i alle fall, for den er jo veldig tydelig!!
Håper håper håper dette er spira som sitter til mål