Det største ønske

Åhhhhhhh. Den rosa der er det jo ikke tvil om,
Nei ingen tvil på den testen så håper det er en liten spire som holder på å grave seg ned skikkelig og blir der til mai ;)

Altså, hallo!! Hvis ikke det der er babystrek så veit ikke jeg :D
Visste ikke at Make sure var så treg:oops:
Blir veldig skuffet hvis dette ikke er babystrek altså!!
Visste ikke at de testene var trege selv før noen nevnte det. Skjønner at det kan variere litt men så stor forskjell på testene også da.

Wæææ!!! Altså, den der er jo kjempe fin og sterk :D enig at det må være noe feil med den fraa make sure!
Tydeligere test er det lenge siden jeg har hatt! Mulig det var noe feil med den testen ja. Var så redd for kanskje babyplan var feil og tørte ikke å ta en ny for å dobbelskjekke. Vil leve i håpet noen dager ;)

Ingen tvil på babyplan! Jeg ville dristet meg til en digitaltest om du har en liggende :) Så fantastisk, tenk om det endelig er din tur!!
Har digital liggende og vurderte veldig å ta en i natt. Men var så fokusert på at Make sure ikke var så tydelig så da ville jeg ikke bruke opp en digital hvis den ikke viste gravid. Angrer på det nå da... Får se om jeg tester med en i morgen kanskje.
Takk ❤️ Hadde vært fantastisk om det endelig hadde klaffet nå ❤️

Selv jeg som ikke har streksyn ser strek på den babyplanen! Håper det er en terminspire!
Vanskelig å ikke se den streken :D Tusen takk, håper jeg også ❤️

Ååå denne måå bare sitte. Har ALDRI sett en så sterk skyggestrek noen gang :D ❤️
Får gi spiren skikkelig streng beskjed om at nå må den bare sitte altså ❤️
Hvis dette er skygge så vet ikke jeg.

:wav

:Heartred det der må jo være en babystrek, jeg har opplevd at ms kan være litt treig å få strek på.sånn strek kan en jo ikke få uten hcg:love7

Det har ikke gått opp for oss helt. Ja det er strek men føler jeg er litt avventende fordi jeg venter egentlig på at testen brått blir negativ igjen og at det ikke gikk denne gangen heller. Lever i håpet og hvis mensen ikke kommer blir det ny test og mulig jeg drister meg inn på et terminforum også :shy:
Drømte mye om testene i natt, spesielt om at det var så stor forskjell på testene :wacky:
Fortsatt ømme bryst og litt uggen. Kan hende det er fordi jeg ikke har spist enda.
Kommer til å være noen nervepirrende dobesøk den neste tiden :P

:wav

:Heartred det der må jo være en babystrek, jeg har opplevd at ms kan være litt treig å få strek på.sånn strek kan en jo ikke få uten hcg:love7
Håper virkelig det ❤️ Det er jo svak økning på ms testene også så noe hcg er det hvertfall :)

Jeg har brukt Wild Yam siden tirsdag/onsdag. Burde jeg fortsette med det et par dager til eller slutte med det? Noen sier man ikke skal ta det etter at man er gravid men syns å huske at det var en klinikk som fikk spørsmål om det og de sa man kunne fortsette på det etter at man ble gravid også. Det er jo en stund siden så vet ikke hva som er rett. Vil jo ikke slutte med det for tidlig heller, hvis det hjelper på.

Skygger skal vel ikke være så rosa så håper det er en babystrek. Det var noen som nevnte at make sure kunne være litt treg, men med så stor forskjell på testene så blir man jo litt usikker.
Tusen takk ❤️❤️
Nei, ikke sant! Var det jeg mente :p Det er ikke mulig at det er SKYGGE, liksom. Så MÅ jo være noe!!

Back
Topp