Nei ingen tvil på den testen så håper det er en liten spire som holder på å grave seg ned skikkelig og blir der til maiÅhhhhhhh. Den rosa der er det jo ikke tvil om,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ingen tvil på den testen så håper det er en liten spire som holder på å grave seg ned skikkelig og blir der til maiÅhhhhhhh. Den rosa der er det jo ikke tvil om,
Blir veldig skuffet hvis dette ikke er babystrek altså!!Altså, hallo!! Hvis ikke det der er babystrek så veit ikke jeg
Visste ikke at Make sure var så treg
Tydeligere test er det lenge siden jeg har hatt! Mulig det var noe feil med den testen ja. Var så redd for kanskje babyplan var feil og tørte ikke å ta en ny for å dobbelskjekke. Vil leve i håpet noen dagerWæææ!!! Altså, den der er jo kjempe fin og sterk enig at det må være noe feil med den fraa make sure!
Ingen tvil om at det er en positiv test Nå må det bare fortsetteSe på den da!
Har digital liggende og vurderte veldig å ta en i natt. Men var så fokusert på at Make sure ikke var så tydelig så da ville jeg ikke bruke opp en digital hvis den ikke viste gravid. Angrer på det nå da... Får se om jeg tester med en i morgen kanskje.Ingen tvil på babyplan! Jeg ville dristet meg til en digitaltest om du har en liggende Så fantastisk, tenk om det endelig er din tur!!
Vanskelig å ikke se den streken Tusen takk, håper jeg ogsåSelv jeg som ikke har streksyn ser strek på den babyplanen! Håper det er en terminspire!
Tusen takk Håper så inderlig at den sitter helt til mål denne gangenÅh, dette er så fortjent NÅ holder spira seg fast!
Får gi spiren skikkelig streng beskjed om at nå må den bare sitte altsåÅåå denne måå bare sitte. Har ALDRI sett en så sterk skyggestrek noen gang
Takk Nå må spiren bare sitte godt fastSjekk den streken da!! Det der er ikke skygge, det er strek!!
Tusen takkGratulerer! Så veldig vel undt
Håper virkelig det Det er jo svak økning på ms testene også så noe hcg er det hvertfall
det der må jo være en babystrek, jeg har opplevd at ms kan være litt treig å få strek på.sånn strek kan en jo ikke få uten hcg
Tusen takk Ja nå har den ikke valg altsåSå fantastisk!! Dette var gode nyheter - spiren skal sitte nå
Nei, ikke sant! Var det jeg mente Det er ikke mulig at det er SKYGGE, liksom. Så MÅ jo være noe!!Skygger skal vel ikke være så rosa så håper det er en babystrek. Det var noen som nevnte at make sure kunne være litt treg, men med så stor forskjell på testene så blir man jo litt usikker.
Tusen takk