Det største ønske

PP82 (87) - CD1

Nei da gikk det som det alltid bruker, negativ test i dag (så og si, en svak antydning) og menskrampene er på vei. Hvilepulsen er på vei ned også. Begynte å spotte litt i går men håpte at det bare var noe festing på gang men det var det da ikke.
Hadde ikke begynt å glede meg så mye over positiv test for var redd for at akkurat dette skulle skje. Plutselig tydelig positiv test en dag for så at den er negativ dagen etter. Tenkte at jeg kunne slippe jubelen løs hvis streken fortsatt var der. Men det stoppet meg jo ikke å planlegge litt om når lege og gyn skulle bli kontaktet :wacky:
Da prøver vi på igjen og håper det kanskje sitter neste gang
❤️
 
Last edited:
Nesten blenda test og spottinga og menskrampene har begynt.
❤️❤️
Så utrolig leit! Vet så godt hvordan det føles! <3 Jeg mistet ni ganger før treåringen vår kom. De fleste var kjemiske graviditeter med en eller noen dager med positive tester. Jeg lyktes med prednisolon i ganske høy dose + blodfortynnende sprøyter. Har du prøvd noe slikt?
 
Åhh, så utrolig urettferdig! Sender deg en klem❤️
 
Åååh, så kjedelig :( hadde håp for sterk og fin strek i dag.
 
Ikke den oppdateringen vi hadde håpet på det, etter den fine streken.

Vet du har opplevd det før, men ikke noe kjekt likevel. klem
 
❤️❤️❤️
 
Den testen var noe av det fineste jeg har sett på dette forumet noen gang. Føler med deg nå ❤️
 
Nei fy søren! Det er jammen urettferdig. Også streken som var så tydelig, og rosa til og med! Nei, der skal jeg ikke bestille graviditetstester fra noe mer.. Håper det går bra med deg :Heartpink
Takk snille du :Heartred Det går greit. Var egentlig forberedt på at det ikke gikk men man håper jo selvfølgelig alltid. Kan jo håpe at kroppen kanskje er mer mottagelig denne pp ;)
 
Så utrolig leit! Vet så godt hvordan det føles! <3 Jeg mistet ni ganger før treåringen vår kom. De fleste var kjemiske graviditeter med en eller noen dager med positive tester. Jeg lyktes med prednisolon i ganske høy dose + blodfortynnende sprøyter. Har du prøvd noe slikt?
Takk :Heartred
Så bra at det hjalp med prednisolin og blodfortynnende for deg da! Har ønske om å prøve det selv men ikke møtt på en gyn som er villig til å gi meg det. Har ikke spurt spesifikt om akkurat den kombinasjonen men nevnt støttemedisiner etc men ikke fått. Innbiller meg om at prednisolon kan hjelpe men... Har tidligere fått prøve Crinone. Har også prøvd Letrozol, Ovitrelle og Metformin. Da ble det noen kjemiske på meg, og litt forlenget LF.
 
Åååh, så kjedelig :( hadde håp for sterk og fin strek i dag.
Stor håp og forventninger var det her også men den gang ei. Prøver igjen denne pp og håper kroppen er klar for en festing :)
 
Ikke den oppdateringen vi hadde håpet på det, etter den fine streken.

Vet du har opplevd det før, men ikke noe kjekt likevel. klem
Var jo en ganske fin og sterk strek som har kommet ganske så sjeldent så håpte jo at det skulle gå denne gangen. :Heartred
 
Back
Topp