Ja de er det. Var så veldig fornøyd med de så det var dumt de sluttet å selge de. Men syns Make sure er like god.Er de gamle tynnere??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er det. Var så veldig fornøyd med de så det var dumt de sluttet å selge de. Men syns Make sure er like god.Er de gamle tynnere??
Ah, trodde det var gamle make sure. Men de så ganske like ut daJa de er det. Var så veldig fornøyd med de så det var dumt de sluttet å selge de. Men syns Make sure er like god.
Formulerte meg visst litt dårlig. Men husker de testene fra tostreker.no (Helm medical tester) og Make sure testene "oppførte" seg ganske likt tidligere også så da var det greit å begynne på make sure når de andre ikke ble solgt lenger. Babyplan EL testene var jeg ikke alltid like fornøyd med, de var av og til litt tregere.Ah, trodde det var gamle make sure. Men de så ganske like ut da
Hehe. Eneste jeg har å sammenligne med, er billige eBaytester og normal sine. De er SJUKT treige, både på EL og graviditet. Fikk som regel ikke positive på dem, og måtte bare gå etter sterkeste testFormulerte meg visst litt dårlig. Men husker de testene fra tostreker.no (Helm medical tester) og Make sure testene "oppførte" seg ganske likt tidligere også så da var det greit å begynne på make sure når de andre ikke ble solgt lenger. Babyplan EL testene var jeg ikke alltid like fornøyd med, de var av og til litt tregere.
Har hørt at de fra Normal er litt trege ja.Hehe. Eneste jeg har å sammenligne med, er billige eBaytester og normal sine. De er SJUKT treige, både på EL og graviditet. Fikk som regel ikke positive på dem, og måtte bare gå etter sterkeste test
Gir meg jo et lite håp på at kanskje noe er på vei Kjent endel sterkere i livmor i dag og gjennom til ryggen.Se der, det der er veldig optimistisk
Heia heia
Det er detSpennende!
Strek er strek, jeg håper virkelig dette er deres ppPP81 - CD24 - 10DPO
10dpo og den offisielle testdagen (selv om jeg har testet noen ganger allerede ).
Ser noe på babyplantesten så bestemte meg for å ta en tidligtest fra make sure også. Samme resultat der også. Ser svakt en strek på begge testene når de er tørket, som selvfølgelig ikke gjelder.
I går fikk jeg litt mer ømme bryst, strålinger på innsiden av lårene og i lyskene. Men alt det jeg kjente tidligere i uka er borte.
Tempet i går og den gikk litt ned men fortsatt høy.
Hvilepulsen vil ikke øke, den gikk heller et hakk ned i dag.
Har egentlig slått meg til ro om at det sikkert ikke gikk denne gangen heller, så får jeg heller få en overraskelse hvis jeg plutselig får positiv test Vet at 10dpo fortsatt er tidlig. Har som regel 11-12 dager lutealfase.
Takk Håper detStrek er strek, jeg håper virkelig dette er deres pp
Bilde?
Jeg ser på make sureTakk Håper det
Legger ved bildene av testene innen fristen men ser ikke ut som strekene vises på bildene.
Ja får se om det blir noe økning eller ikkeIkke så lett å se, men spennede!!