Ingen test i dag, tør ikke men blir senest i morgen at det blir ny testSpent om du har testet i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen test i dag, tør ikke men blir senest i morgen at det blir ny testSpent om du har testet i dag
Det er jo ikke helt umulig at det plutselig sitter Har gått ned i vekt ja og jobber med å gå ned mer så håper at det skal hjelpe på.Jeg fikk plutselig to streker etter fire år uten prevensjon! Det kan skje for deg også. Du har jo gått ned en del i vekt?
Åh så jeg håper på deres vegne!! Skal følge med her i dagboken i morgenIngen test i dag, tør ikke men blir senest i morgen at det blir ny test
Skal følge godt med her i morgen, gitt... !Ingen test i dag, tør ikke men blir senest i morgen at det blir ny test
Åh så jeg håper på deres vegne!! Skal følge med her i dagboken i morgen
Så spennende med strek! Krysser fingrene for deg! <3
Tusen takkSkal følge godt med her i morgen, gitt... !
Heier på deg
Spennende
Tusen takk Men testen var ikke like spennende i dagKrysser alt jeg har og håper med hele mitt hjerte
Så kjedelig at streken ikke var sterkere. Noen har sterkest test om kvelden, og det kan jo ha med urinkonsentrasjonen å gjøre, ja. Og jeg har også opplevd at én babyplanstrimmel har vist så godt som ingenting, mens en annen babyplanstrimmel, tatt på samme urin, viser tydelig utslag. Så du kan ha hatt uflaks med testen også. Håpet er ikke ute enda, men hvis det skulle vise seg at det «bare» var en kjemisk denne syklusen, så kan det jo øke sjansen for at spira sitter neste syklus! Så noe positivt er det jo i det likevel Klem til deg, og lykke til med videre testing!PP80 - CD24 - 10DPO?
Det var ikke så mye som vistes på dagens test, men ser kanskje noe, men det kom ikke med på bildet. Føler ikke at det var så konsentrert urin når jeg skulle teste så det fortsatt et bittelite håp Tester kanskje senere i dag eller i morgen når jeg har litt kontroll over hvor mye jeg drikker
Ikke noen sørlige symptomer utenom litt ømme bryst og mensfølelse som har kommet og gått de siste dagene.
Så kjedelig at testen ikke var sterkere i dag! Men prøv på nytt med konsentrert urin Det kan ha mye å si tidlig når hcg i kroppen er lavt i seg selvPP80 - CD24 - 10DPO?
Det var ikke så mye som vistes på dagens test, men ser kanskje noe, men det kom ikke med på bildet. Føler ikke at det var så konsentrert urin når jeg skulle teste så det fortsatt et bittelite håp Tester kanskje senere i dag eller i morgen når jeg har litt kontroll over hvor mye jeg drikker
Ikke noen sørlige symptomer utenom litt ømme bryst og mensfølelse som har kommet og gått de siste dagene.
Veldig kjedelig. Har også fått med meg at det kan varierer litt når det er mest konsentrert. Forrige test var jo tatt i 1-tiden på natta så kanskje jeg skal teste daSå kjedelig at streken ikke var sterkere. Noen har sterkest test om kvelden, og det kan jo ha med urinkonsentrasjonen å gjøre, ja. Og jeg har også opplevd at én babyplanstrimmel har vist så godt som ingenting, mens en annen babyplanstrimmel, tatt på samme urin, viser tydelig utslag. Så du kan ha hatt uflaks med testen også. Håpet er ikke ute enda, men hvis det skulle vise seg at det «bare» var en kjemisk denne syklusen, så kan det jo øke sjansen for at spira sitter neste syklus! Så noe positivt er det jo i det likevel Klem til deg, og lykke til med videre testing!
Tusen takkÅ, så kjedelig :/
Hadde vært veldig gøy om det kom strek hos deg nå. Er det noen jeg virkelig unner å bli gravid nå, så er det deg..!
Det var det.Så kjedelig at testen ikke var sterkere i dag! Men prøv på nytt med konsentrert urin Det kan ha mye å si tidlig når hcg i kroppen er lavt i seg selv
TakkKrysser alt jeg har