Tusen takk HåperDenne ser jeg! Blir kjempe spennende å se om den utvikler seg, jeg håper så masse for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk HåperDenne ser jeg! Blir kjempe spennende å se om den utvikler seg, jeg håper så masse for deg
Mirakler skjer! <3 En gang må det bli din tur!
Har hørt at de er blitt litt verre med skyggestrekene sine den siste tiden men tror det er bare de jeg har. Jeg får sjeldent skyggestrek på de, som oftest helt blenda, men noen ganger har det jo skjedd. Tror egentlig ikke at det klaffet denne gangen heller men mirakler skjer Neste test blir kanskje i morgen eller søndag.
Å, herregud, så spennende ! Dette synes jeg er en altfor tydelig strek til bare å være skygge! Hvis streken ikke kommer fram på senere tester, tipper jeg du i hvert fall har en kjemisk nå! Nå er jeg veldig spent på de videre testene dine! Tenk så fantastisk om det endelig er din tur nå!PP80 - CD22 - 8DPO (muligens)
Fikk lyst å ta en test i natt før jeg la meg. Det er jo ganske tidlig så hva er vitsen liksom Antydning til strek kom ganske fort… Syns streken er sterkere enn skyggestrek. Nå når den er tørket så syns jeg streken er litt svakt rosa men det teller jo ikke etter tiden. Tørte ikke ta en ny test i tilfelle denne testen ikke viste riktig for vil leve med et lite håp litt til MEN 7-8dpo er altfor tidlig å få strek (for meg) så er forberedt på at dette var bare en skygge og jeg får blenda test når jeg tester igjen eller at det var begynnelsen på noe som ikke gikk rett vei hvis det ikke viser økning. Jubler ikke enda.
Skulle jo ikke teste før på søndag så muligens tester jeg ikke før det neste gang.
Har begynt å få litt ømme bryst, og litt mensfølels, litt ilinger i høyre side.
Ikke sikkert streken vises så mye på bildet, syns den var litt sterkere i virkeligheten.
Takk Får nyte at det er strek og håpe på det besteDet der er jo en STREK
Heier så mye på streken
Strek er strek til det motsatte er bevist
Krysser fingrene for deg!
Jeg ser også strek! Skal krysse alt jeg har for flott strek ved neste test!
Tusen takkÅååå, spennende!!! Jeg håper håper virkelig det er reell stek for deg!
Det er sant, det skjer så håper det er det nåMirakler skjer! <3 En gang må det bli din tur!
Ser streken tydelig! Krysser fingrene for spire
Tusen takkÅh, dette er spennende! Krysser fingrene for dere!
det skal du få slippeAltså hallo, hvis dette er skyggestrek skal jeg spise hatten min!
Ja blir spennende å se de neste dagene. Får se om jeg venter til søndag før ny test. Håper det da er sterkere strek hvis spiren bestemmer seg for å bliÅ, herregud, så spennende ! Dette synes jeg er en altfor tydelig strek til bare å være skygge! Hvis streken ikke kommer fram på senere tester, tipper jeg du i hvert fall har en kjemisk nå! Nå er jeg veldig spent på de videre testene dine! Tenk så fantastisk om det endelig er din tur nå!
Tusen takk Mirakler kan skje så håper jeg er en av de heldigeDet må være en strek, kan se den tydelig
Å, som jeg håper for deg! Miraklenes tid er ennå ikke forbi
Jeg fikk plutselig to streker etter fire år uten prevensjon! Det kan skje for deg også. Du har jo gått ned en del i vekt?Det er sant, det skjer så håper det er det nå