Miniknøttet
Gift med forumet
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Det går bra her. Ingen spire enda men utenom det så går det bra Vi har hatt et par måneder prøvepause. Ser frem til ferie og forhåpentlig litt sol og varme.Hvordan går det med deg?
Jeg prøver å følge med her med jevne mellomrom. Jeg håper at dere får oppfylt babyønsketHei! Det går bra her. Ingen spire enda men utenom det så går det bra Vi har hatt et par måneder prøvepause. Ser frem til ferie og forhåpentlig litt sol og varme.
Hvordan går det med deg og gutten din som begynner å bli stor?
Takk! Jo det har vært godt med pause og faktisk ikke følt meg noe stresset for at vi har hatt prøvepause.Godt med litt pause innimellom, fokuset kan bli litt intens.. håper du har greid å slappe litt av!
Tusen takkJeg prøver å følge med her med jevne mellomrom. Jeg håper at dere får oppfylt babyønsket
Det går bra med småen og meg. Det er helt sykt at han er 3 år, og skal over på storbarn-avdeling etter sommerferien. Tida går altfor fort!
Går bra EL er forventet i dag eller i morgen tenker jeg. Fikk positiv EL test i går. Så nå må egget slippe og møte svømmerne som ligger å venterHvordan går det?
Går bra EL er forventet i dag eller i morgen tenker jeg. Fikk positiv EL test i går. Så nå må egget slippe og møte svømmerne som ligger å venter
Ja de har bare en oppgave så de får jammen meg gjøre jobben sinSå bra, de får hilses og smelte litt sammen
Heier på gulleggetPP80 - CD15 - 1DPO
I følge temp så er jeg 1dpo i dag. Håper det er riktig. Hadde et stort temphopp og hvilepulsen gikk tre hakk opp. Da er det bare å være tålmodig og vente til jeg kan starte testinga. Blir vel søndag neste uke, er da 10dpo.
Kommer til å starte på wild yam og pyridoksin om et par dager (bare for å være hundre prosent sikker på at EL har vært før jeg starter på det, vil ikke starte for tidlig).
Heier på gullegget
Ser absolutt denne streken! Men nå stoler jeg ikke helt på babyplan, for syntes alltid jeg fikk skygge på de. Når blir du å teste neste gang?PP80 - CD22 - 8DPO (muligens)
Fikk lyst å ta en test i natt før jeg la meg. Det er jo ganske tidlig så hva er vitsen liksom Antydning til strek kom ganske fort… Syns streken er sterkere enn skyggestrek. Nå når den er tørket så syns jeg streken er litt svakt rosa men det teller jo ikke etter tiden. Tørte ikke ta en ny test i tilfelle denne testen ikke viste riktig for vil leve med et lite håp litt til MEN 7-8dpo er altfor tidlig å få strek (for meg) så er forberedt på at dette var bare en skygge og jeg får blenda test når jeg tester igjen eller at det var begynnelsen på noe som ikke gikk rett vei hvis det ikke viser økning. Jubler ikke enda.
Skulle jo ikke teste før på søndag så muligens tester jeg ikke før det neste gang.
Har begynt å få litt ømme bryst, og litt mensfølels, litt ilinger i høyre side.
Ikke sikkert streken vises så mye på bildet, syns den var litt sterkere i virkeligheten.
Denne ser jeg! Blir kjempe spennende å se om den utvikler seg, jeg håper så masse for degPP80 - CD22 - 8DPO (muligens)
Fikk lyst å ta en test i natt før jeg la meg. Det er jo ganske tidlig så hva er vitsen liksom Antydning til strek kom ganske fort… Syns streken er sterkere enn skyggestrek. Nå når den er tørket så syns jeg streken er litt svakt rosa men det teller jo ikke etter tiden. Tørte ikke ta en ny test i tilfelle denne testen ikke viste riktig for vil leve med et lite håp litt til MEN 7-8dpo er altfor tidlig å få strek (for meg) så er forberedt på at dette var bare en skygge og jeg får blenda test når jeg tester igjen eller at det var begynnelsen på noe som ikke gikk rett vei hvis det ikke viser økning. Jubler ikke enda.
Skulle jo ikke teste før på søndag så muligens tester jeg ikke før det neste gang.
Har begynt å få litt ømme bryst, og litt mensfølels, litt ilinger i høyre side.
Ikke sikkert streken vises så mye på bildet, syns den var litt sterkere i virkeligheten.
Ser absolutt denne streken! Men nå stoler jeg ikke helt på babyplan, for syntes alltid jeg fikk skygge på de. Når blir du å teste neste gang?
Mirakler skjer! Krysser alt jeg har
Har hørt at de er blitt litt verre med skyggestrekene sine den siste tiden men tror det er bare de jeg har. Jeg får sjeldent skyggestrek på de, som oftest helt blenda, men noen ganger har det jo skjedd. Tror egentlig ikke at det klaffet denne gangen heller men mirakler skjer Neste test blir kanskje i morgen eller søndag.
Tusen takkMirakler skjer! Krysser alt jeg har