Det største ønske

PP79 - CD16

Har vel EL denne helgen. Så kanskje kommet i DPO land eller så er den rett rundt hjørnet.
På torsdag fikk jeg EL slim og så kjente jeg at det knep i begge eggstokkene utover dagen. Tenk om det slapp 2 egg da :D Dagen etter så var det vekslende. Litt i går og nå kjenner jeg ingenting.
Tenker jeg starter g-testinga tirsdag om en uke. Da er jeg ca 10dpo. Vurderer jo av og til å bare kutte ut testinga og heller bare teste hvis jeg går over mensdato men så er det jo spennende også da av og til. Hadde vært billigere å bare vente, hadde spart mye på det :P

PP79 - CD16

Har vel EL denne helgen. Så kanskje kommet i DPO land eller så er den rett rundt hjørnet.
På torsdag fikk jeg EL slim og så kjente jeg at det knep i begge eggstokkene utover dagen. Tenk om det slapp 2 egg da :D Dagen etter så var det vekslende. Litt i går og nå kjenner jeg ingenting.
Tenker jeg starter g-testinga tirsdag om en uke. Da er jeg ca 10dpo. Vurderer jo av og til å bare kutte ut testinga og heller bare teste hvis jeg går over mensdato men så er det jo spennende også da av og til. Hadde vært billigere å bare vente, hadde spart mye på det :p
Er det noe religiøst sim gjør at dere ikke vil prøve
Tusen takk!! Ja nå mangler det bare en spire her :D
Jeg kan ikke annet en å undres. Unnskyld meg men. Så mange krefter, så mye tid og penger du har brukt for å prøve å skaffe deg en liten baby. Tiden har gått med nedtur på nedtur. Nesten hver mnd i utrolig mange år..kjenne etter symtom...håpe..om og om igjen. Nå er du snart for gammel til å få IVF. Krever ikke noe svar så klart. Men jeg undres virkelig hva som kan gjøre at noen med så stort ønske om å bli mor ikke tillater seg å prøve IVF. Kan det være noe religiøst tro. Eneste grunnen jeg klarer å gruble ut. Jeg tror jeg hadde mista vettet om jeg skulle holdt på slik i så mange år. Beundrer deg virkelig pågangsmotet!

Jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg god påske:Heartred

Håper du klarer å ignorere slike idiotiske svar som over her. På hvilket grunnlag om hvorfor/hvorfor ikke er helt opp til deg selv og du må ikke dele det med oss :love7
Helt enig:Heartbigred
God påske kjære deg:love7

Jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg god påske:Heartred

Håper du klarer å ignorere slike idiotiske svar som over her. På hvilket grunnlag om hvorfor/hvorfor ikke er helt opp til deg selv og du må ikke dele det med oss :love7
Tusen takk og håper du får en fin påskeferie :Heartred

PP79 - CD26 - ?DPO "må fåglarne vite" :p

Begynte å teste litt vel tidlig denne syklusen :p Max 5/6dpo tenker jeg. Så en antydning til strek, veldig svakt, men det var jo uten tvil en skyggestrek siden egget mest sannsynlig ikke hadde rukket å feste seg innen den tiden. Tatt noen tester etter det og på noen var det antydning til noe og på noen andre var det ingenting.
Symptomer jeg har hatt:
I nesten en uke nå så har jeg hatt sånn rar følelse i livmorområdet. Ikke helt mensfølelse men nesten. Samtidig har jeg fått den følelsen nedover lårene. Litt vondt i korsryggen av og til.
Hadde noen dager med litt sensitive nipler, men det har gått over nå.
Litt ømme bryst.
I går var vi ute og handlet og plutselig ble jeg sliten. Når vi kom hjem og hadde lagt alle varene på plass fikk jeg den følelsen igjen (litt mer sliten) og måtte sette meg ned.
Hvilepulsen er stabil/på vei ned så får se hva som skjer de neste dagene.
IKM er på fredag hvis EL kom til vanlig tid.

Last edited:
PP79 - CD29 - ?DPO

Fortsatt ingen TR, en dag på overtid nå. Mulig EL var litt senere denne gangen. Spotting i morges men ingenting etter det. Kjenner ut som den er på vei men bare litt treg i starten. Får se om den kommer i kveld eller i natt/i morgen.
Mensfølelse/murringer og ømme bryst.
Mulig det blir en test i løpet av ettermiddagen i morgen hvis den ikke har komme
t før det.

PP80 - CD1

Da blir det ingen testing i morgen fordi ikke lenge etter at jeg skrev det over så kom TR på besøk :wacky: Da er det bare å gjøre seg klar for en ny pp :)
Tenkte å prøve ut denne https://www.apotekhjem.no/agnus-castus-50ml Noen som erfaring med denne?
Fant dette om det så spennende å prøve:
1257F67F-FA42-4CD4-B2C3-3145AAD535F5.jpeg

PP80 - CD1

Da blir det ingen testing i morgen fordi ikke lenge etter at jeg skrev det over så kom TR på besøk :wacky: Da er det bare å gjøre seg klar for en ny pp :)
Tenkte å prøve ut denne https://www.apotekhjem.no/agnus-castus-50ml Noen som erfaring med denne?
Fant dette om det så spennende å prøve:
Vis vedlegget 380424
Oi, dette hørtes jo ut som en veldig lovende urte! Det gir litt ny giv å teste nye ting, kan jeg tenke meg:joyful: Det syntes i hvert fall jeg. Masse lykke til i ny pp! Heier på deg!

Oi, dette hørtes jo ut som en veldig lovende urte! Det gir litt ny giv å teste nye ting, kan jeg tenke meg:joyful: Det syntes i hvert fall jeg. Masse lykke til i ny pp! Heier på deg!
Tusen takk ❤️
Ja blir spennende å se om dette kan hjelpe på :) Andre dagen jeg har brukt det og smaken er ikke så god :yuck: Men forhåpentlig blir jeg litt mer vant til den etterhvert.

Håper snart to streker lyser mot deg

PP80 ble til en uplanlagt prøvepause. Så da prøver jeg på PP80 igjen når TR kommer :)

Ser ut som det ble "sen" EL denne gangen så blir spennende å se hvor lang syklusen blir. Ut i fra symptomer (som jeg ikke bruker å ha så mye av) så var muligens EL på CD16 men ut i fra symptomene så kan den også ha vært på CD17/18. Har/har hatt ilinger/stikninger i eggstokkene, oppblåst i eggstokk området, oppblåst, EL slim og ilinger nedover lårene.

Var bortreist når jeg begynte på agnus castus så droppet det etter et par dager for å unngå stresset med å begynne med noe nytt når jeg ikke var hjemme. Begynte på det når jeg kom hjem. Gått på det snart en uke. Smaken er fortsatt fæl men skal prøve å få brukt opp flaska siden jeg har åpnet den. Har også kjøpt kapsler med Vitex agnus castus som jeg tenkte å begynne på når flaska er tom. Håper ikke de kapslene har like ille smak.
Har jo ikke testet etter EL så vet jo ikke da helt sikkert om jeg får lengre LF med Vitex. Får gå ut i fra sånn ca og se når TR kommer så vet jeg litt mer selv. Mulig jeg tester etter EL neste pp.

Last edited:
Heia. Dette er ikke no reklame altså, men jeg har lest at mange har sagt at de har blitt gravide etter de har begynt med TRS. Jeg har aldri prøvd det sjøl, men bare lest på FB gruppa. Lykke til videre, folder hendene for deg :love2

Heia. Dette er ikke no reklame altså, men jeg har lest at mange har sagt at de har blitt gravide etter de har begynt med TRS. Jeg har aldri prøvd det sjøl, men bare lest på FB gruppa. Lykke til videre, folder hendene for deg :love2
Kan jeg spørre hva TRS er?:)

Tusen takk ❤️ Tar i mot alle tips :) men henger meg på sp.målet fra Sille92, hva er TRS?

PP80 (83) - CD1

Da er ny pp i gang. 29 dagers syklus denne gangen som da sier at EL kom et par dager senere enn forventet. Symptomene tilsa det også. Begynte så vidt spottinga i går og i morges kom TR.
Begynte på vitex dråpene for å forlenge LF men ble dårlig (ikke av de) så droppet de etter å ha tatt de litt over en uke. Har kjøpt kapsler så skal heller begynne på de.

PP80 - CD8

Var på tur i dag i det fine været. Når jeg kom hjem så så jeg at jeg hadde blødd igjennom. Håper ikke det er en super kort syklus og at TR er på vei og det er altfor tidlig til at det kan være blødning i forbindelse med EL. Har aldri skjedd før. Har en gang hatt litt svakt rosa spotting rundt EL men ikke som dette. Spottet litt nå i kveld men håper det roer seg.

Back
Topp