Det største ønske

I de fleste parametre fra apple watch pleier man å kunne trykke på "vis alle data" eller liknende når man scroller litt ned i helse-appen på telefonen. Kanskje det gjelder temp også? Jeg har dessverre ikke nyeste modell, så kan ikke sjekke, men meget mulig at du kan finne de konkrete målingene der :)
Ja kan få se mer data og da viser det håndleddstemperatur og overflatetemperatur. De viser litt forskjellig. Men det vises ikke i tabell. Eneste tabellen er den jeg har lagt ved lenger opp.

PP83 - CD23 - 8DPO

Har begynt å få litt ømme bryst.
Har mensfølelse. Litt annerledes enn i helga, mer som om at mensen er på vei. Litt for tidlig enda til at den kommer på besøk da :p
Fin og høy temp og hvilepulsen er på vei opp.
Vet ikke om jeg "tør" å tempe i morgen. Får se om jeg våkner til rett tid eller ikke og se an hva jeg føler for :D
Bestilte g-tester på fredag. Mandag ble de sendt med helthjem. Håper de kommer på døra snart så jeg får testet på torsdag.

3D9464A3-087D-489A-B1B5-DEFF53920424.jpeg7219D7D1-C1E2-42F5-B14E-CD879FABD6D8.jpegEB3A6F64-34A2-4CAA-8E55-85E1848BC096.jpeg

PP83 - CD24 - 9DPO

Tempen gikk enda litt opp i dag :nailbiting: (lå med varmeflaske i natt for det var litt kaldt, glemte av det når jeg tempet), men apple watch viser litt ned. Hvilepulsen gikk også litt men den får jeg ikke vite helt sikkert hva det blir før i kveld.
Testet i dag… Hvorfor jeg gjorde det når jeg bare er 9dpo og ikke har tidligtester må fåglane vite :hilarious: Svak antydning til noe = skygge.

B167D2DF-358C-4D6C-AE1A-E351B32E96E8.jpegB3E9CECF-33C1-40BC-8795-1DCBB491B04F.jpeg72EBD436-CFC3-4A1A-9F23-405F6EB0D83F.jpeg

PP83 - CD24 - 9DPO

Tempen gikk enda litt opp i dag :nailbiting: (lå med varmeflaske i natt for det var litt kaldt, glemte av det når jeg tempet), men apple watch viser litt ned. Hvilepulsen gikk også litt men den får jeg ikke vite helt sikkert hva det blir før i kveld.
Testet i dag… Hvorfor jeg gjorde det når jeg bare er 9dpo og ikke har tidligtester må fåglane vite :hilarious: Svak antydning til noe = skygge.

Vis vedlegget 390521Vis vedlegget 390520Vis vedlegget 390522
Jeg ser:nailbiting: Håper, håper og håper så veldig for deg:smiley-angelic001❤️

PP83 - CD25 - 10DPO

Fikk g-testene på døra i natt så jeg fikk testet med tidligtest i morges. Den var blenda. Ikke noe nytt der :wacky:
Hvilepulsen har også droppet i dag. Tempet ikke i dag men klokka viser ca stabil temp.
Litt mer ømme bryst i dag.
Får se an hva helgen bringer :)

73AE9090-82ED-47E0-A089-4C8415781E92.jpeg

PP83 - CD26 - 11DPO

Ikke så mye å oppdatere. Negativ test i dag også. Tempen på klokka droppet så får se hva som skjer de neste dagene :)

PP84 - CD1

Da starter det ny pp og vi prøver igjen :)
TR banket så vidt på i går morges med varsel om at hun var på vei. I dag kom hun :grumpy:
Krampene har kommet og de blir nok litt kraftigere etterhvert. Får ta med meg varmeflaska i senga i natt så blir det litt bedre.

Da krysser vi fingrene for denne runden. Håper det blir din siste pp!

Takk! Håper på det :)

Ser ut som EL var i går så da blir det noen dager med venting før jeg kan starte testinga :)
Dpo-dagene er lange..! Håper du får fyllt dagene med noe; og at ventetiden blir verdt det denne runden :)

Dpo-dagene er lange..! Håper du får fyllt dagene med noe; og at ventetiden blir verdt det denne runden :)
Takk! Skal besøke familien så da går nok dagene fort tenker jeg :)

Takk! Håper på det :)

Ser ut som EL var i går så da blir det noen dager med venting før jeg kan starte testinga :)

Velkommen i dpoland❤️ Får bare holde seg mest mulig opptatt mens man venter :) Lettere sagt enn gjort, dog:p Håper sånn for deg❤️:smiley-angelic001

Back
Topp