Det største ønske

Åh herre min, for en hjerteskjærende beskjed å få❤️:sad010 Hva er grunnen til det? Kan gyn ikke hjelpe deg i det hele tatt?❤️❤️❤️
Er nok alder og lite egglager ❤️ Er egentlig klar over at sjansen er svært liten men håper ❤️
Så nedslående. Og ingenting til forslag for å hjelpe?
Fikk et forslag til et behandlingsløp. Gyn ville ikke skrive ut resept fordi han kunne ikke følge meg opp selv (annet sted i landet). Måtte finne meg en her jeg bor. Hadde bare gyn skrevet ut resepten når jeg var der så hadde det vært så mye enklere og jeg kunnet teste det ut. Privat gyn her har tidligere sagt nei til en av medisinene og sagt at det brukte de ikke lengre. Det samme svaret fikk jeg fra sykehuset her nå.
 
Med to små barn er der veldig varierende sovemønster her, så den kommer til å hate meg også. Haha. Håper du snart får noen små som vil ødelegge søvnen din også ❤️
Tar gjerne litt dårlig søvn bare vi får oss et lite knøtt ❤️
 
Ja, dessverre mistet vi igjen, men vi får prøve igjen❤️ Håper det blir en liten desemberspire✨
Uff, føler sånn med deg og håper sånn du skal oppleve å få det lille, sårt etterlengta miraklet deres :Heartred :smiley-angelic001:Heartpink
Kan ikke gi opp ❤️ Håper vi begge sitter med et lite knøtt i desember og avslutter året på en fantastisk måte ❤️
Tusen takk :love7
 
CD1 i dag.
Det blir en ta det som det kommer pp.
TR kom altså litt for tidlig. Skulle ikke komme før tidligst på søndag men så kom den i dag, etter et par dager med spotting. LF på 10 dager er litt kort. Men med et par dager med spotting så føler jeg det liksom er bare 8 dager. Håper på mer normal syklus fremover :)
Testet i går selv om jeg visste at TR var på vei men håpte jo at det kanskje bare var en festeblødning. Svakt antydning til noe og når testen var tørket så så man streken. Teller selvfølgelig ikke og det viste jo seg å ikke være noe.
 
Last edited:
CD1 i dag.
Får se om det blir en prøvepause eller ta det som det kommer pp.
TR kom altså litt for tidlig. Skulle ikke komme før tidligst på søndag men så kom den i dag, etter et par dager med spotting. LF på 10 dager er litt kort. Men med et par dager med spotting så føler jeg det liksom er bare 8 dager. Håper på mer normal syklus fremover :)
Testet i går selv om jeg visste at TR var på vei men håpte jo at det kanskje bare var en festeblødning. Svakt antydning til noe og når testen var tørket så så man streken. Teller selvfølgelig ikke og det viste jo seg å ikke være noe.

Spotting er kjedelige greier.. man blør jo, selv om det er bare bittelitt, så blir liksom tr ekstra langdrygen av slikt..!

Heier på deg fra sidelinjen ❤️ Håper sånn at din etterlengtede spire sitter snart..!
 
Er nok alder og lite egglager ❤️ Er egentlig klar over at sjansen er svært liten men håper ❤️

Fikk et forslag til et behandlingsløp. Gyn ville ikke skrive ut resept fordi han kunne ikke følge meg opp selv (annet sted i landet). Måtte finne meg en her jeg bor. Hadde bare gyn skrevet ut resepten når jeg var der så hadde det vært så mye enklere og jeg kunnet teste det ut. Privat gyn her har tidligere sagt nei til en av medisinene og sagt at det brukte de ikke lengre. Det samme svaret fikk jeg fra sykehuset her nå.
Prøvd fastlegen? Få gyn til å sende forslaget hans, og hør om fastlegen kan skrive de ut?
 
Er nok alder og lite egglager ❤️ Er egentlig klar over at sjansen er svært liten men håper ❤️

Fikk et forslag til et behandlingsløp. Gyn ville ikke skrive ut resept fordi han kunne ikke følge meg opp selv (annet sted i landet). Måtte finne meg en her jeg bor. Hadde bare gyn skrevet ut resepten når jeg var der så hadde det vært så mye enklere og jeg kunnet teste det ut. Privat gyn her har tidligere sagt nei til en av medisinene og sagt at det brukte de ikke lengre. Det samme svaret fikk jeg fra sykehuset her nå.

Håper sånn for deg fordet om oddsen ikke står helt i din favør- mirakler har skjedd før❤️ :smiley-angelic001 :Heartred

Er det flere gynekologer i nærheten av der du bor, som du kunne fått en time hos?❤️ Eller kan fastlegen din være behjelpelig?
 
Spotting er kjedelige greier.. man blør jo, selv om det er bare bittelitt, så blir liksom tr ekstra langdrygen av slikt..!

Heier på deg fra sidelinjen ❤️ Håper sånn at din etterlengtede spire sitter snart..!
TR blir litt langdryg ja når man spotter noen dager før den skikkelig kommer. Som regel så kjenner jeg det at det har vært lenge allerede på CD1 de gangene jeg har spotting men denne gangen gikk det veldig greit egentlig.
Tusen takk :Heartred
 
Prøvd fastlegen? Få gyn til å sende forslaget hans, og hør om fastlegen kan skrive de ut?
Håper sånn for deg fordet om oddsen ikke står helt i din favør- mirakler har skjedd før❤️ :smiley-angelic001 :Heartred

Er det flere gynekologer i nærheten av der du bor, som du kunne fått en time hos?❤️ Eller kan fastlegen din være behjelpelig?
Har ikke fastlege for øyeblikket, bare forskjellige vikarer. Har henvisningspapiret med forslaget her som jeg skulle gi til gyn. Det har fastlege vikar sett men jeg spurte ikke om legen kunne skrive ut det. Gyn på sykehuset sa at Clomid, som var på forslaget av medisiner jeg skulle bruke, måtte man søke om nå så da vet jeg ikke om fastlegen vil skrive det ut.
 
Last edited:
Har ikke fastlege for øyeblikket, bare forskjellige vikarer. Har henvisningspapiret med forslaget her som jeg skulle gi til gyn. Det har fastlege vikar sett men jeg spurte ikke om legen kunne skrive ut det. Gyn på sykehuset sa at Clomid, som var på forslaget av medisiner jeg skulle bruke, måtte man søke om nå så da vet jeg ikke om fastlegen vil skrive det ut.
Så dumt :( og imens går tiden. Håper du får fastlege snart og at du kan få noe hjelp. Fastlege skal også kunne søke, evt kan vel gynekolog på sykehuset søke og fastlege følge opp
 
Har ikke fastlege for øyeblikket, bare forskjellige vikarer. Har henvisningspapiret med forslaget her som jeg skulle gi til gyn. Det har fastlege vikar sett men jeg spurte ikke om legen kunne skrive ut det. Gyn på sykehuset sa at Clomid, som var på forslaget av medisiner jeg skulle bruke, måtte man søke om nå så da vet jeg ikke om fastlegen vil skrive det ut.

Hva med en privat gyn? Vil h*n evt kunne hjelpe deg?❤️
 
Hvis gynekologen skriver et godt behandlingsopplegg til fastlege/vikarlege kan de skrive ut og følge deg opp. Det sa min forrige lege.
Hadde håpet på et mirakel for dere :Heartred
Hva sier mannen om babydrømmen? Man skal ikke gi opp selv om man blir eldre, men kroppen sier naturlig nok stop en gang. Men utrolig etter alle disse årene at det ikke har blitt flere positive tester :Heartbigred
 
I det offentlige er de veldig strenge på støttemedisiner. Er ikke bmi'en din innenfor grensene, får du rett og slett ikke hjelp. Jeg manglet to kg for å være innenfor, og det var fortsatt niks og nada. Så bestilte jeg time hos privat gyn som sukket og ristet på hodet over oppfølging i det offentlige og skrev ut resept på letrozol til meg med en gang. Tre år uten så mye som en kjemisk graviditet, men eggløsning bekreftet med tester og temping, så satt spiren på tredje runde! Så det er absolutt noe i støttemedisiner altså!
Kan jeg spørre hvilken grenser man må være innenfor? Er det en feststemt BMI? :)
 
Så dumt :( og imens går tiden. Håper du får fastlege snart og at du kan få noe hjelp. Fastlege skal også kunne søke, evt kan vel gynekolog på sykehuset søke og fastlege følge opp
Gyn på sykehuset nå sa bare at den medisinen brukte de ikke lengre og at man måtte søke om det når jeg spurte om jeg kunne få resept på det. Skal sjekke om vikarlege kan hjelpe på en eller annen måte.
 
Hvis gynekologen skriver et godt behandlingsopplegg til fastlege/vikarlege kan de skrive ut og følge deg opp. Det sa min forrige lege.
Hadde håpet på et mirakel for dere :Heartred
Hva sier mannen om babydrømmen? Man skal ikke gi opp selv om man blir eldre, men kroppen sier naturlig nok stop en gang. Men utrolig etter alle disse årene at det ikke har blitt flere positive tester :Heartbigred
Takk for tips om å spørre fastlege/vikar. Skal se om jeg får gjort det. Har et fint opplegg skrevet ut med medisiner før og etter EL men så var det å få skrevet ut resept da. Jeg føler jeg ikke spør om så mye føler jeg men legene/gyn vil bare ikke.
Gir ikke opp at et lite mirakel skjer ❤️
Vi gir ikke opp helt enda men vi vet begge at på et tidspunkt må vi slutte med den aktive prøvinga.
Håper dere koser dere med lille gullgutten :Heartblue
 
PP88 - CD25 - 10/11DPO

Negativ test i går og i dag. Dagens test var det strek på etter at den var tørket, men føler av og til at rett før TR kommer så blir det tydeligere strek på testen etter at den er tørket. Kanskje det er noen hormoner kroppen skiller ut som testen reagerer på rett før TR kommer? Ser ut som om TR er på vei også, litt mer enn spotting når jeg var på do i morges men ikke nok til at det er CD1 enda. Helt stopp etter det. Enten så får TR komme nå (egentlig ikke ventet før til torsdag) eller så får den holde seg borte de neste 9 mnd ;) orker ikke mange dager med spotting :meh:
 
Spotting er kjedelig og langdrygent.. håper jo selvsagt tr kunne holdt seg unna;) men om ikke, så får det i det minste sette skikkelig i gang...!
 
Spotting er kjedelig og langdrygent.. håper jo selvsagt tr kunne holdt seg unna;) men om ikke, så får det i det minste sette skikkelig i gang...!
Altså er lei av at hun ikke bare kan sette i gang liksom og bli ferdig med det :wacky: Litt spotting i morges også men ingen tegn enda på at TR kommer for fullt. Hun får komme når hun kommer :p
 
Altså er lei av at hun ikke bare kan sette i gang liksom og bli ferdig med det :wacky: Litt spotting i morges også men ingen tegn enda på at TR kommer for fullt. Hun får komme når hun kommer :p

Jeg holdt på å bli gal av spotting i 2016, for da kunne jeg jo fint blø i 11 dager samlet. Spottet da før og etter.
 
Back
Topp