Det største ønske

Åååh, som jeg håper dette er en babystrek :love7 :smiley-bounce012 :smiley-angelic001 Unner deg sånn å få din etterlengtede, lille baby❤️❤️❤️
 
Håper for deg!
 
Ble det noe ny test i dag..? ❤️
Lurer jeg på også ❤️❤️
Ble ny test ja men den var mye svakere, nesten blenda. Så enten var det bare Ovitrelle som gav strek eller så var det en liten spire som ikke festet seg skikkelig. Får se om TR kommer ca tirsdag (som den sikkert gjør). Har ikke TR kommet til onsdag så blir det ny test da.
❤️❤️
 
Ble ny test ja men den var mye svakere, nesten blenda. Så enten var det bare Ovitrelle som gav strek eller så var det en liten spire som ikke festet seg skikkelig. Får se om TR kommer ca tirsdag (som den sikkert gjør). Har ikke TR kommet til onsdag så blir det ny test da.
❤️❤️
Neineinei :( :Heartred
 
Ble ny test ja men den var mye svakere, nesten blenda. Så enten var det bare Ovitrelle som gav strek eller så var det en liten spire som ikke festet seg skikkelig. Får se om TR kommer ca tirsdag (som den sikkert gjør). Har ikke TR kommet til onsdag så blir det ny test da.
❤️❤️
Æsj:(
 
:Heartbigred
 
Prøvepause - CD1

Da ser det ut til at TR kom litt sent på kveld. Litt svak rosa spotting i går og i dag så håpte i lengden at det kanskje var noe festeblødning. Det var det da ikke. Nå blir det en syklus prøvepause siden jeg ikke er hjemme ved neste EL.
 
Nå ble jeg skikkelig gira på dine vegne også veldig trist. Heier så på dere!
 
Innom for å spørre hvordan det går med prøvingen:Heartred
Tenker også på deg❤️
:Heartbigred

Her går det greit. Ingen spire enda, som jeg vet om... Venter på TR som er et par dager forsinket :wacky: Vært et par dager hvor jeg har kjent noen små murringer og det er et tegn på at TR kommer snart men ingenting enda. Kommer ikke TR innen i morgen blir det ny test. Har testet tidligere i uka men blenda tester.
Skal jobbe litt ekstra med "ned i vekt" prosjektet nå (har gått opp litt de siste månedene). Kanskje det kan hjelpe litt på at en spire skal feste seg :Heartred
 
CD29 30 i dag. Testet i morges og den testen var blenda. Liten blødning i morges og ikke noe mer siden men TR kommer nok for fullt i morgen tenker jeg :meh: Stille før stormen :hilarious:
 
Last edited:
CD1

I dag kom endelig TR, som forventet. Litt svakt rosa på papiret de siste to dagene så håpte jo i lengden at det kanskje kunne være en festeblødning. Alltid håp ;)
Da endte syklusen på 31 dager, noen dager lenger enn den bruker. Håper på litt normal lengde denne syklusen.
 
Back
Topp