Det største ønske

Februar er en veldig fin mnd å ha bursdag i. :Heartbigred

Store klemmer herfra :Heartred

Har dere en langtidsplan fremover dersom dere ikke lykkes naturlig? Har dere tid på dere mtp alder, og hvordan var det med ivf, mener du sa at du ville vente?

Store klemmer herfra :Heartred

Har dere en langtidsplan fremover dersom dere ikke lykkes naturlig? Har dere tid på dere mtp alder, og hvordan var det med ivf, mener du sa at du ville vente?
Takk :Heartred

Skal prøve å få kontakt med noen om annen hjelp enn IVF og håpe at de kan gi oss noe av det vi ønsker å prøve. Ikke så mye tid mht til alder, nærmer meg 40.

PP56 - CD8

Har egentlig bestemt meg for å la EL-tester og temp.måler ligge denne syklusen. Jeg vet hvilke dager EL bruker å være på så hvis kroppen ikke plutselig bestemmer seg for å være rebell :D så skal vi treffe ganske godt med aksjene :)
Har begynt å kjenne litt i eggstokkene de siste par dagene. Var litt ubehagelig å bøye meg her i sted fordi det kom litt i klem. Ingen EL slim enda men det er altfor tidlig til det enda.
Drikker litt Rooibos te denne gangen. Det er så godt syns jeg og veldig greit når det kan hjelpe på forholdene i livmoren.
Hvilepulsen min har gått helt til bunnen og er så vidt begynt på veien opp til EL som er forventet ca torsdag neste uke.

Ja enig :) :) Og gjerne noen skattepenger, litt finere vær (Snøstorm ute) og slutt på korona i samme slengen, er vel ikke for mye å be om :) :)
Så enig med deg og ikke for mye å be om altså! ;) Her laver snøen ned. Håper på bedre tider snart :)

Så enig med deg og ikke for mye å be om altså! ;) Her laver snøen ned. Håper på bedre tider snart :)
Ja ser ikke ut som sommeren kommer her i år, tipper vi har ca 60 cm snø i hagen ennå eller noe slikt :( første året dette skjer, alltid vært smeltet til nå :)
Nesten godt å høre at det ikke bare er hos meg det snør :)

Ja ser ikke ut som sommeren kommer her i år, tipper vi har ca 60 cm snø i hagen ennå eller noe slikt :( første året dette skjer, alltid vært smeltet til nå :)
Nesten godt å høre at det ikke bare er hos meg det snør :)
Det meste er smeltet nå men var mye på mandag. Ikke så mye som dere men kanskje 10-15cm. Andre plasser i området så var det opptil 25-30cm. Har snødd av og på den siste uka. Føler ikke ut som mai i det hele tatt. Kanskje det hopper rett på sommer? Håper finværet ikke er langt unna!

PP56 - CD9

Kjenner at det skal bli godt å ikke tenke på testing eller temping denne gangen. Foreløpig hvertfall :D
Merker at kroppen jobber litt mot EL. Kjent noen skarpe stikk i eggstokkene, spesielt på venstre side. Har også kjent noe i lyskene med ilinger nedover lårene. Feil tid i syklusen at det kommer men kanskje eggstokkene kommer borti noen nerver når de nå jobber :)
Koser meg med rooibos te nå før EL og være i mer aktivitet enn før. Vi har vært på mange småturer de siste ukene, varierende lengde, og det er godt. Jobber med vektnedgang så da må jeg bare være i mer bevegelse ;)

Det meste er smeltet nå men var mye på mandag. Ikke så mye som dere men kanskje 10-15cm. Andre plasser i området så var det opptil 25-30cm. Har snødd av og på den siste uka. Føler ikke ut som mai i det hele tatt. Kanskje det hopper rett på sommer? Håper finværet ikke er langt unna!
Ja håper sommeren er like rundt hjørnet, varmeste dagen på lenge her, faktisk hele 7 grader ute :)

Back
Topp