Takk Alltid håp!Håper!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Alltid håp!Håper!
Man kan ikke stole helt på tempen nei. Jeg har opplevd at den har stupt dagen før eller samme dag som TR kommer. Litt surt når det er samme dag for da har man håp fremdeles for så å få TR kasta rett i fleisenDet med tempen er slikt som snur brått ja. Jeg ser det vanligvis sånn dagen før mens, så kommer spottingen samme dag.
(så, ikke ser. Elsker spiralen min. Ingen mens! Jeg er jo ferdig å få unger, heldige meg med trekløveret mitt)
Nå er det et par år siden jeg har tempet så sent i syklusen men gir jo et lite håp da selv om det fort kan snu Ikke tempet i dag, vil nå leve i håpet de neste dageneDet ser jo lovende og dette, men som både du og Sara skriver, tempen kan brått snu. Huff, nå hørtes jeg veldig negativ ut, for både kurve og hvilepuls er absolutt grunn til optimisme
Hvilepulsen skal gå opp i et svangerskap (hos de fleste hvertfall). Hvilepulsen min nå er sånn den er før EL kommer. Etter EL denne pp så gikk den aldri opp som den bruker så den er bare merkelig denne gangen. Kanskje det er en positiv ting?? Håper i det lengste på at det klaffetJeg synes dette virker veldig lovende, jeg....! Jeg kan ingenting om hvilepuls og svangerskap, men enn så lenge er det positive tegn og all grunn til å håpe på en liten spire. Og jeg håper med deg! Da får du termin i januar, ikke sant?
Gjør jo detDet der ser veldig lovende ut
Mm, den er kjip.Man kan ikke stole helt på tempen nei. Jeg har opplevd at den har stupt dagen før eller samme dag som TR kommer. Litt surt når det er samme dag for da har man håp fremdeles for så å få TR kasta rett i fleisen
Veldig.Mm, den er kjip.
Krysser fingrene for deg
Håper veldig på det nå altsåHåper sånn for deg!
Nå må det gå snart altså
Hvilepulsen skal gå opp i et svangerskap (hos de fleste hvertfall). Hvilepulsen min nå er sånn den er før EL kommer. Etter EL denne pp så gikk den aldri opp som den bruker så den er bare merkelig denne gangen. Kanskje det er en positiv ting?? Håper i det lengste på at det klaffet
Ja termin blir rundt 20.jan hvis det klaffer.
Jeg er andpusten generelt Men første gang jeg fikk positiv test så ble jeg fort sliten. Husker jeg skulle skifte på senga og måtte ta mange pauser og legge meg ned.Det høres jo veldig lovende ut...! Veldig gøy å ha flere knagger å henge ting på, som i dette tilfellet hvilepuls. Jeg har ikke sjekket hvilepulsen, bare merker at jeg blir anpusten oftere nå. Men det kan like gjerne være coronasituasjonen og det at vi er mer stillesittende og hjemme enn tidligere
Takk!Heier på deg
Kommer til å heie på deg inntil du har den beste gaven i verden i armeneTakk!
Tusen takk Håper det ikke er altfor lenge tilKommer til å heie på deg inntil du har den beste gaven i verden i armene
Det håper jeg og.Tusen takk Håper det ikke er altfor lenge til
Jeg er andpusten generelt Men første gang jeg fikk positiv test så ble jeg fort sliten. Husker jeg skulle skifte på senga og måtte ta mange pauser og legge meg ned.
Husker ikke om jeg hadde fått positiv test enda eller om det var før, men tror ikke at det er for tidlig å kjenne på de symptomene nå for deg. Forskjell på når symptomene kommer for hver enkelt. Jeg rakk bare å komme til 4+5 og fikk positiv test 12dpo tror jeg det var.Det er akkurat sånn jeg har holdt på i dag, men tenker at det må da være aaaaaltfor tidlig?? Så derfor tenker jeg at det sikkert er fordi jeg har en litt stram bh eller noe