Det største ønske

Har du prøvd ananas før? Jeg syns det var en sykt digg måte å starte på dagen, så skal prøve det videre hvis det blir nødvendig :)

Jeg syns også puppene mine er annerledes! o_O men leste at forhøyet progesteron i lutealfasen gir symptomer som er lik de når der gravid :shifty: Noe som jeg syns er sykt unødvendig :hilarious:

Første test ryker 10 DPO? Onsdag? :)
Prøvd ananas flere ganger før. Den syklusen jeg fikk min første tydelige positive test og digital og trodde at nå hadde det endelig klaffet testet jeg ut ananas (pp16). Etter det så har det egentlig ikke funket på meg, men det er nok andre årsaker til.
Helt enig at det er unødvendig med så like symptomer altså :D
Onsdag ja. Du skulle begynne på mandag?
 
Prøvd ananas flere ganger før. Den syklusen jeg fikk min første tydelige positive test og digital og trodde at nå hadde det endelig klaffet testet jeg ut ananas (pp16). Etter det så har det egentlig ikke funket på meg, men det er nok andre årsaker til.
Helt enig at det er unødvendig med så like symptomer altså :D
Onsdag ja. Du skulle begynne på mandag?
Jepp! Får jo mensen 11-12DPO så skal jeg ha litt glede av å være testetøs må man begynne 8DPO :hilarious: Fikk vel syltynn positiv test 9DPO og positiv digital 10 med frøkna :)
 
Jepp! Får jo mensen 11-12DPO så skal jeg ha litt glede av å være testetøs må man begynne 8DPO :hilarious: Fikk vel syltynn positiv test 9DPO og positiv digital 10 med frøkna :)
Ja da må man begynne litt tidligere med testinga hvis man skal rekke det :) Her har jeg i det siste variert mellom 12-14 dagers LF så har litt mer tid til testing. Blir spennende å se de neste dagene hva testene dine sier :)
 
PP55 - CD20 - 6DPO

Føler puppene blir bare mer og mer øm. Vondt når jeg snur meg om natta og ellers. Av og til svak mensfølelse men ikke hver dag, men har det nå. Våknet i dag og så at hvilepulsen var hoppet opp til 69. Fornøyd med at den endelig gikk opp. Men har funnet ut at det kan fort endre seg. Etter kl 12 på formiddagen så skal den reelle hvilepulsen komme opp. Og når jeg gjorde det i dag så ble jeg skuffet. Den hadde gått ned til 66 o_O Har hatt noen stabile hvilepulser før også men ikke så lavt. Satser på at den gikk ned fordi egget festet seg ;) Ellers blir dette en veldig kort syklus. Tror jeg tar pause fra å se på hvilepulsen også til IKM som er en gang mellom lørdag neste uke og mandagen etter.

2A6DF73B-42CB-47CF-B2E4-9B26286DB763.jpeg
 
Mensfølelsen er sterkere og har nå blitt litt kvalm (mulig fordi det er en stund siden jeg har spist mat). Er trøtt. Føler at toget har gått for denne gangen og TR kommer en av de nærmeste dagene. Vet at det er altfor tidlig enda men så kjenner jeg kroppen min også. Selvfølgelig håper jeg jo at det er positive symptomer :) Kan jo ikke gi opp en uke før IKM :D
 
Fortsetter å håpe så inderlig det snart blir deres tur
 
PP55 - CD21 - 7DPO

Ikke noen nye symptomer.
Ømme bryst, føler de er litt større (kanskje areolaene har blitt svakt mørkere). Når jeg går så får jeg vondt på oversiden av brystene for de blir på en måte dratt nedover.
Mensfølelse av og til.
Sliten og trøtt så har for det meste sittet i godstolen.
Ingen graviditetsfølelse i det hele tatt og har egentlig ikke troa på at det klaffet men gir ikke opp håpet enda.
 
Last edited:
PP55 - CD21 - 7DPO

Ikke noen nye symptomer.
Ømme bryst, føler de er litt større (kanskje areolaene har blitt svakt mørkere). Når jeg går så får jeg vondt på oversiden av brystene for de blir på en måte dratt nedover.
Mensfølelse av og til.
Sliten og trøtt så har for det meste sittet i godstolen.
Ingen graviditetsfølelse i det hele tatt og har egentlig ikke troa på at det klaffet men gir ikke opp håpet enda.
Mørkere areola og tunge bryster er jo veldig positive tegn! Krysser fingrene for at dette er starten på noe bra :)
 
Mørkere areola og tunge bryster er jo veldig positive tegn! Krysser fingrene for at dette er starten på noe bra :)
Men siden jeg har hatt sånne symptomer før og ikke vært gravid så tror jeg ikke helt på det enda, men håper :)
 
PP55 - CD22 - 8DPO

Bare to dager til testing :D Spennende og ikke spennende. Blir vel reprise av de foregående 54pp :wacky::hilarious: Håper på det beste.
Fremdeles ømme bryst.
Litt uggen tidligere i dag men det var nok fordi jeg ikke hadde spist.
Ingen mensfølelse/murring tror jeg.
Oppblåst.
Kjente en annerledes følelse i midten på venstre side av livmor. Litt øm også på en måte.
 
PP55 - CD22 - 8DPO

Bare to dager til testing :D Spennende og ikke spennende. Blir vel reprise av de foregående 54pp :wacky::hilarious: Håper på det beste.
Fremdeles ømme bryst.
Litt uggen tidligere i dag men det var nok fordi jeg ikke hadde spist.
Ingen mensfølelse/murring tror jeg.
Oppblåst.
Kjente en annerledes følelse i midten på venstre side av livmor. Litt øm også på en måte.
Jeg håper så at det er annerledes denne gang ❤️
 
PP55 - CD22 - 8DPO

Bare to dager til testing :D Spennende og ikke spennende. Blir vel reprise av de foregående 54pp :wacky::hilarious: Håper på det beste.
Fremdeles ømme bryst.
Litt uggen tidligere i dag men det var nok fordi jeg ikke hadde spist.
Ingen mensfølelse/murring tror jeg.
Oppblåst.
Kjente en annerledes følelse i midten på venstre side av livmor. Litt øm også på en måte.

Håper på det beste :)
 
PP55 - CD24 - 10DPO

Da var testinga begynt og ikke så mye å se på den testen. Syns jeg skimtet et eller annet men det teller ikke. Er så klar for positiv test nå men den lar vente på seg. Det er tidlig enda :)
Fortsatt ømme bryst men i går var de litt mindre ømme og det er de i dag også.
I går kjente jeg en iling i lysken.
Mensfølelsen har roet seg, ikke hatt det på et par dager.

708571BA-F6E0-4817-AFE5-6DBBAABE2E4E.jpeg
 
PP55 - CD24 - 10DPO

Da var testinga begynt og ikke så mye å se på den testen. Syns jeg skimtet et eller annet men det teller ikke. Er så klar for positiv test nå men den lar vente på seg. Det er tidlig enda :)
Fortsatt ømme bryst men i går var de litt mindre ømme og det er de i dag også.
I går kjente jeg en iling i lysken.
Mensfølelsen har roet seg, ikke hatt det på et par dager.

Vis vedlegget 325214
Veldig spent på dine vegne! Har også iling i lysken og ømme pupper :) Så du noe etter tiden var gått ut eller? :)
 
Back
Topp