Ja blir gjerne med på den bestillingaDa setter jeg opp enda en januarbaby på bestillinga mi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir gjerne med på den bestillingaDa setter jeg opp enda en januarbaby på bestillinga mi
Håper
Håper du snart får en premie for strevet
Tusen takk, trenger babystøvÅ det var synd ønsker deg masse lykke til i neste PP. Håper alle sender masse babystøv din vei
Håper veldig på det nåÅh
Håper virkelig denne pp sitter
Tusen takk Plutselig så sitter detHuff.. sender mange gode klemmer Ikke gi opp, en dag kommer streken og det vil bli så fantastisk! Gleder meg til å heie på dere denne pp!
Tenker på deg
PP55 - CD10
Første EL test og første temp.måling denne pp. Litt høy temp men den dropper de neste dagene. Var litt varm når jeg tempet. Sol og blå himmel her så det kan nok ha en innvirkning Svak strek på EL testen men så at den begynte å bli litt mørkere etter tiden. Tenker positiv test kommer på fredag/lørdag. Forventet EL ca søndag.
Ingen tegn på EL enda. Ingenting i eggstokkene heller.
Vis vedlegget 323994 Vis vedlegget 323995
Takk og håper EL ikke er så langt unna for deg ogsåSer ut som min test i dag det. Ingen tegn til EL her heller. Krysser fingrene for positiv test for deg til helgen
Takk! Veldig greit å slippe stressinga med testinga nå. Før testet jeg til jeg hadde negativ test igjen men etter at man er blitt kjent med syklusen og når EL ca er så er det greit å legge det litt bort.Gratulerer så mye med positiv test - så deilig å kunne legge bort testingen for en stund Jeg krysser fingrene for deg og håper det klaffer! Spent på å følge med ettersom du ikke har så mange symptomer på EL (som meg) Jeg har troen!
Fikk positiv test i kveld jeg ogPP55 - CD12
Da ble det positiv test, akkurat positiv Så da legger jeg bort testinga for denne gangen. Regner med at EL blir på søndag men godt mulig den er i morgen spørs hva temp sier. Har blitt temping til litt forskjellige tider denne gangen men finner nok ut av når EL er likevel. Ikke noe særlig EL slim, var litt i natt tror jeg. Litt watery. Ikke noe EL smerter.
Vis vedlegget 324157 Vis vedlegget 324158
Håper det Gjør seg klar i det stille siden det ikke er noen spesielle symptomerHåper det er gullegget som gjør seg klar nå
Så kjekt da! Ligger nokså likt an vi toFikk positiv test i kveld jeg og
Fikk positiv test i kveld jeg og
Takk! Veldig greit å slippe stressinga med testinga nå. Før testet jeg til jeg hadde negativ test igjen men etter at man er blitt kjent med syklusen og når EL ca er så er det greit å legge det litt bort.
Tror ikke jeg hadde så mye symptomer på EL forrige syklus heller, litt mer EL slim bare, men da ble det muligens en kjemisk. Så selv om man ikke har så mange symptomer så kan det gå. Håper det klaffer denne gangen da.
Blir spennende å følge deg også og håper EL ikke er langt unna.
Så nå i dagboka di at EL slimet kom så håper EL ikke er langt unnaFortsatt ingen symptomer og negativ test, så nå trenger jeg at dere heier frem eggene Krysser fingrene for deg fremover!