Det største ønske

Kveldens test var ikke noen repetisjon fra i går kveld, hverken før eller etter tiden. Så enten er det en streifer, dårlig test eller kroppen som tuller med meg. Ser kanskje noe veldig veldig svakt. Gir ikke opp håpet enda men vet ikke om jeg tester i morgen. Venter kanskje til tirsdag eller ser om TR kommer.
Mindre ømme bryst, fortsatt trøtt og litt mensfølels (svakt).

84FCD52B-06E9-4289-A2EB-5BA6620EC992.jpeg
 
Gir ikke opp håpet!
 
PP54 - CD27 - 13DPO

Muligens det endrer seg til CD1, får se utover dagen. Var på do i morges og da var det litt brunt på papiret, ikke mye men nok til at jeg vet hva som kommer. Mensmurringene har kommet og er nå litt kvalm. Lov å håpe at det er murringer fordi egget graver seg ned men lite trolig. Fortsatt litt ømme bryst og trøtt. Hvilepulsen holder seg høy enda men den dropper nok i løpet av de neste dagene tenker jeg.

2E61AB28-8CC2-4FAF-B0FE-E696F5F1BE3D.jpeg
 
Da ble det endret til CD1 her så da ønsker vi PP55 velkommen :shifty: 2 dager før tiden.
Har ikke tatt seg opp så mye enda men krampene er ikke til å ta feil av så da er det bare å forberede oss til ny pp med prøving. Motløs for øyeblikket men det endrer seg nok etterhvert. Gir ikke opp enda ❤️
 
Da ble det endret til CD1 her så da ønsker vi PP55 velkommen :shifty: 2 dager før tiden.
Har ikke tatt seg opp så mye enda men krampene er ikke til å ta feil av så da er det bare å forberede oss til ny pp med prøving. Motløs for øyeblikket men det endrer seg nok etterhvert. Gir ikke opp enda ❤️
Da setter jeg opp enda en januarbaby på bestillinga mi ❤️
 
❤️❤️❤️

Håper du snart får en premie for strevet
 
Da ble det endret til CD1 her så da ønsker vi PP55 velkommen :shifty: 2 dager før tiden.
Har ikke tatt seg opp så mye enda men krampene er ikke til å ta feil av så da er det bare å forberede oss til ny pp med prøving. Motløs for øyeblikket men det endrer seg nok etterhvert. Gir ikke opp enda ❤️
Å det var synd :Heartred ønsker deg masse lykke til i neste PP. Håper alle sender masse babystøv din vei :Heartred
 
Åh :(
Håper virkelig denne pp sitter ❤️❤️
 
Huff.. sender mange gode klemmer:Heartpink Ikke gi opp, en dag kommer streken og det vil bli så fantastisk! Gleder meg til å heie på dere denne pp!
 
Back
Topp