Krysser fingrene for sterke strek i kveld 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre og tær![]()
Følger spent med!![]()
Takk alle sammen men det ser ikke så positivt ut i dagKrysser fingrene for sterke strek i kveld![]()

Gjør ikke detGir ikke opp håpet!
Skulle bare ønske det var sterkereJeg skimter streken jeg![]()
Håper for deg![]()
Håper også for deg![]()
Takk alle sammenKrysser alt jeg har for deg![]()

2 dager før tiden.Da setter jeg opp enda en januarbaby på bestillinga miDa ble det endret til CD1 her så da ønsker vi PP55 velkommen2 dager før tiden.
Har ikke tatt seg opp så mye enda men krampene er ikke til å ta feil av så da er det bare å forberede oss til ny pp med prøving. Motløs for øyeblikket men det endrer seg nok etterhvert. Gir ikke opp enda![]()
Å det var syndDa ble det endret til CD1 her så da ønsker vi PP55 velkommen2 dager før tiden.
Har ikke tatt seg opp så mye enda men krampene er ikke til å ta feil av så da er det bare å forberede oss til ny pp med prøving. Motløs for øyeblikket men det endrer seg nok etterhvert. Gir ikke opp enda![]()
ønsker deg masse lykke til i neste PP. Håper alle sender masse babystøv din vei 
Ikke gi opp, en dag kommer streken og det vil bli så fantastisk! Gleder meg til å heie på dere denne pp!