Det største ønske

Vurderte å ta en test i kveld men husket ikke når jeg var på do sist så tenkte å vente litt. Måtte plutselig på do så da tok jeg en test i samme slengen. Syns jeg så noe (spesielt nederst på kanten) men det er jo ikke bra nok :p Rett etter tiden mens jeg holdt på å ta bilde av testen ser jeg at den sakte ble sterkere. Ropte på mannen og han så også streken. Og den ble bare sterkere. Rosa er den også :D Jeg vet det ikke er innenfor tiden og det da ikke telles men det gir oss håp. Vi har vært gjennom dette mange ganger så belager oss på at det kanskje ikke blir noe mer, men håper ❤️

Innefor fristen
D4E0A9BD-F2C4-4450-8B68-F385F51342C6.jpeg


Rett etter fristen
1AFA1320-9F72-4209-B4A8-D1D8D2E526FE.jpeg


Etter ca 1 min etter fristen
26FAA645-0FC5-4645-AAC2-EDC5EE290C3D.jpeg
 
Vurderte å ta en test i kveld men husket ikke når jeg var på do sist så tenkte å vente litt. Måtte plutselig på do så da tok jeg en test i samme slengen. Syns jeg så noe (spesielt nederst på kanten) men det er jo ikke bra nok :p Rett etter tiden mens jeg holdt på å ta bilde av testen ser jeg at den sakte ble sterkere. Ropte på mannen og han så også streken. Og den ble bare sterkere. Rosa er den også :D Jeg vet det ikke er innenfor tiden og det da ikke telles men det gir oss håp. Vi har vært gjennom dette mange ganger så belager oss på at det kanskje ikke blir noe mer, men håper ❤️

Innefor fristen
Vis vedlegget 323067

Rett etter fristen
Vis vedlegget 323068

Etter ca 1 min etter fristen
Vis vedlegget 323069
Men i all verden! Dette ser veldig bra ut:D:Heartred
 
Jeg husker flere av de der var veldig trege på å vise strek, selv med masse hCG (altså at de tok tid før streken ble sterk).

Hvor lang er tidsfristen igjen? 10 minutter? Var jo en veldig lovende strek, håper på nye og sterkere streker fremover ❤️
 
Oioioi håper så inderlig!
 
Jeg husker flere av de der var veldig trege på å vise strek, selv med masse hCG (altså at de tok tid før streken ble sterk).

Hvor lang er tidsfristen igjen? 10 minutter? Var jo en veldig lovende strek, håper på nye og sterkere streker fremover ❤️
Kan leses av etter 3 min men ikke etter 5 min. Håper den for en gangs skyld ikke er blenda i morgen ❤️
 
Vurderte å ta en test i kveld men husket ikke når jeg var på do sist så tenkte å vente litt. Måtte plutselig på do så da tok jeg en test i samme slengen. Syns jeg så noe (spesielt nederst på kanten) men det er jo ikke bra nok :p Rett etter tiden mens jeg holdt på å ta bilde av testen ser jeg at den sakte ble sterkere. Ropte på mannen og han så også streken. Og den ble bare sterkere. Rosa er den også :D Jeg vet det ikke er innenfor tiden og det da ikke telles men det gir oss håp. Vi har vært gjennom dette mange ganger så belager oss på at det kanskje ikke blir noe mer, men håper ❤️

Innefor fristen
Vis vedlegget 323067

Rett etter fristen
Vis vedlegget 323068

Etter ca 1 min etter fristen
Vis vedlegget 323069
Wææh, det er jo en veldig tydelig strek! :D Din tur nå ❤️
 
Vurderte å ta en test i kveld men husket ikke når jeg var på do sist så tenkte å vente litt. Måtte plutselig på do så da tok jeg en test i samme slengen. Syns jeg så noe (spesielt nederst på kanten) men det er jo ikke bra nok :p Rett etter tiden mens jeg holdt på å ta bilde av testen ser jeg at den sakte ble sterkere. Ropte på mannen og han så også streken. Og den ble bare sterkere. Rosa er den også :D Jeg vet det ikke er innenfor tiden og det da ikke telles men det gir oss håp. Vi har vært gjennom dette mange ganger så belager oss på at det kanskje ikke blir noe mer, men håper ❤️

Innefor fristen
Vis vedlegget 323067

Rett etter fristen
Vis vedlegget 323068

Etter ca 1 min etter fristen
Vis vedlegget 323069

Ååååå, så stas!!!! Det er nok en babystrek skal du se! Har hørt om mange som får strek først etter fristen og er gravide. Aldri hørt om noen som har fått strek etter fristen og ikke vært gravide. Tror det bare tyder på at det er tidlig enda. Gratulerer så masse :love2
 
Omg!!!:woot::woot::woot:dette må og SKAL være babystrek❤️❤️❤️❤️
 
Ble helt nervøs jeg nå:hilarious::hilarious::nailbiting:
 
Wææh, det er jo en veldig tydelig strek! :D Din tur nå ❤️
Håper det ❤️ Hatt sånne streker før og dagen etter ingenting men håper det motsatte skjer denne gangen :)
 
Ååååå, så stas!!!! Det er nok en babystrek skal du se! Har hørt om mange som får strek først etter fristen og er gravide. Aldri hørt om noen som har fått strek etter fristen og ikke vært gravide. Tror det bare tyder på at det er tidlig enda. Gratulerer så masse :love2
Tusen takk ❤️ Venter litt med jubel siden jeg har opplevd dette før og testene har så vært negativ men håper det ikke skjer denne gangen :)
 
Back
Topp