Det største ønske

Da bor du i en nydelig landsdel :) :) Vært innom noen plasser der, og var utrolig fint der da :) Sommer og nydelig :) Noen år siden da.
Det er veldig fint her ja :) Mange fine turområder og flott natur.
 
Ja veldig :) gikk for ca 10 år siden på romsdaleggen (tror den heter det ) fantastisk tur :)
Aldri vært på den turen, selv om jeg har vært på Åndalsnes mange ganger. Oppvokst i fylke men det er ikke mange fjellturer jeg har vært på.
 
Aldri vært på den turen, selv om jeg har vært på Åndalsnes mange ganger. Oppvokst i fylke men det er ikke mange fjellturer jeg har vært på.
Blir ofte slik :) Har gått på flere kjente plasser over hele Norge, men noen av de vakreste i Troms, har jeg heller ikke vært på selv :) :)
 
Hvordan står det til? :)
 
Blir ofte slik :) Har gått på flere kjente plasser over hele Norge, men noen av de vakreste i Troms, har jeg heller ikke vært på selv :) :)
Det blir det. Så flotte plasser å utforske men det blir liksom aldri. Vi har lagt litt planer for gåturer og bilturer rundt om her så nå satser vi på finere vær så vi kommer os ut :)
 
Håper alt er bra med deg :)
Går bra her :) Den fertile perioden har startet og nærmer meg EL.
Håper det går bra med deg også! Leste at det var litt av hvert som har skjedd. Håper det ordner seg :Heartred
 
PP56 - CD13

Ikke så mye si denne pp utenom at det er veldig greit å ikke teste eller tempe :) Drikker mye te, og da passer det godt å ikke teste fordi jeg går mye på do i løpet av dagen :D
Ikke så mye symptomer denne gangen selv om jeg kjenner av og til sterke stikk rundt eggstokkene. Fikk litt EL slim på søndag og mandag, og mer i går (tirsdag) så det er bra.
Hvilepulsen går fort oppover og det er flott. Håper den fortsetter oppover etter EL og blir der :)
Forventet EL er på torsdag, hvis kroppen jobber som den har gjort de siste syklusene, så da tenker jeg å begynne å teste med g-tester på CD24 som muligens er 10dpo.
 
Går bra her :) Den fertile perioden har startet og nærmer meg EL.
Håper det går bra med deg også! Leste at det var litt av hvert som har skjedd. Håper det ordner seg :Heartred

Det er godt å høre at alt er bra :) Så spennende det blir fremover! Denne gangen må spiren bare sitte :) Vet du når du skal ha EL?
Ja, skjer litt av hvert, men sånn er det jo for alle. Godt vi har forumet og kan lufte oss litt :)
 
Det er godt å høre at alt er bra :) Så spennende det blir fremover! Denne gangen må spiren bare sitte :) Vet du når du skal ha EL?
Ja, skjer litt av hvert, men sånn er det jo for alle. Godt vi har forumet og kan lufte oss litt :)
Vet sånn ca når EL er. Hvis den følger tidligere sykluser så er det i morgen. Lov å håpe at det sitter denne gangen :D
Helt enig at det er godt å ha forumet hvor man kan støtte hverandre og lufte litt.
 
PP56 - CD14 - EL?

Muligens EL dagen i dag hvis kroppen følger tidligere sykluser. Mindre utflod og kjenner en sjelden gang et eller annet som kanskje sier at noe er eller har vært men ikke de typiske symptomene på EL jeg en gang i tiden hadde. Hadde ikke så mye symptomer når jeg gikk på Letrozol heller i fjor men nå er de nesten ikke-eksisterende.
Hvilepulsen er hvertfall på vei opp så noe skjer :) Og vekta jobber ikke med meg i disse dager selv om jeg har vært i så mye mer aktivitet enn tidligere og ikke spist noe snop. Men har hørt at vekta kan gå opp rundt EL så da håper jeg det er det og at vekta snart er på vei ned :)

A4AB9A31-CCF1-4693-B437-06BC6AD1D1C2.jpeg
 
Last edited:
PP56 - CD16 - 2DPO??

Hvilepulsen har lagt seg stabilt på 67 nå, håper den går opp snart.
Kjenner jeg er litt tung i livmor området i dag. Litt ømt. I natt når jeg skulle til å legge meg så fikk jeg veldig vondt i livmorområdet og rundt. Som om noen klemte hardt rundt og kjente det opp og utover på den ene siden. Gikk en tur på do men hjalp ikke så mye. Etter en halv time ga det seg nesten helt og jeg sovnet.
Har hatt noen rare drømmer de siste nettene. To drømmer som handler om at andre har blitt gravid men ikke jeg o_O
8 dager til første test ryker. Må kanskje bestille nye siden jeg bare har 4 tidligtester igjen :D


FC6438E1-E1D8-4072-BE47-1CFA22C2DF4C.jpeg
 
Last edited:
Så utrolig kjedelig å drømme det! Det kan av og til føles så virkelig når man våkner og den følelsen kan sitte i ganske lenge gjennom dagen for min del hvertfall. Men spennende å være i DPO-land..! :) Jeg håper sånn på dine vegne at det klaffer og at spiren sitter denne gangen. Da begynner du å teste på 10 DPO? Det gleder jeg meg til å følge med på :)
 
Back
Topp