Whaaaaat Hvor i vårt vakre snøfulle land bor du egentlig ? (Trenger ikke si nøyaktig hvor Vi bor noen timer unna Tromsø.Da har dere varmere enn oss, vi har 2,4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaaaat Hvor i vårt vakre snøfulle land bor du egentlig ? (Trenger ikke si nøyaktig hvor Vi bor noen timer unna Tromsø.Da har dere varmere enn oss, vi har 2,4
Litt lenger sør. M&R.Whaaaaat Hvor i vårt vakre snøfulle land bor du egentlig ? (Trenger ikke si nøyaktig hvor Vi bor noen timer unna Tromsø.
Da bor du i en nydelig landsdel Vært innom noen plasser der, og var utrolig fint der da Sommer og nydelig Noen år siden da.Litt lenger sør. M&R.
Det er veldig fint her ja Mange fine turområder og flott natur.Da bor du i en nydelig landsdel Vært innom noen plasser der, og var utrolig fint der da Sommer og nydelig Noen år siden da.
Ja veldig gikk for ca 10 år siden på romsdaleggen (tror den heter det ) fantastisk turDet er veldig fint her ja Mange fine turområder og flott natur.
Aldri vært på den turen, selv om jeg har vært på Åndalsnes mange ganger. Oppvokst i fylke men det er ikke mange fjellturer jeg har vært på.Ja veldig gikk for ca 10 år siden på romsdaleggen (tror den heter det ) fantastisk tur
Blir ofte slik Har gått på flere kjente plasser over hele Norge, men noen av de vakreste i Troms, har jeg heller ikke vært på selvAldri vært på den turen, selv om jeg har vært på Åndalsnes mange ganger. Oppvokst i fylke men det er ikke mange fjellturer jeg har vært på.
Det blir det. Så flotte plasser å utforske men det blir liksom aldri. Vi har lagt litt planer for gåturer og bilturer rundt om her så nå satser vi på finere vær så vi kommer os utBlir ofte slik Har gått på flere kjente plasser over hele Norge, men noen av de vakreste i Troms, har jeg heller ikke vært på selv
Går bra her Den fertile perioden har startet og nærmer meg EL.Håper alt er bra med deg
Står bare bra til Nærmer meg EL og blir godt å komme i dpo land når enn det måtte være de neste dageneHvordan står det til?
Går bra her Den fertile perioden har startet og nærmer meg EL.
Håper det går bra med deg også! Leste at det var litt av hvert som har skjedd. Håper det ordner seg
Står bare bra til Nærmer meg EL og blir godt å komme i dpo land når enn det måtte være de neste dagene
Vet sånn ca når EL er. Hvis den følger tidligere sykluser så er det i morgen. Lov å håpe at det sitter denne gangenDet er godt å høre at alt er bra Så spennende det blir fremover! Denne gangen må spiren bare sitte Vet du når du skal ha EL?
Ja, skjer litt av hvert, men sånn er det jo for alle. Godt vi har forumet og kan lufte oss litt
Det er detSpennende dager fremover da