Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jo vært fantastisk visst det endelig har klaffet når man egentlig ikke venter det og som f.eks hvilepulsen også støtter oppom at det ikke gikkHvilepulsen min stupte etter eggløsning, var kjempenraet og var sikkert på at det betydde st det ikke gikk! Men joda, 12+6 idag
Håper på gullegget❤
Hadde jo vært fantastisk visst det endelig har klaffet når man egentlig ikke venter det og som f.eks hvilepulsen også støtter oppom at det ikke gikk
Takk
SøndagNår ryker første test?
Krysser fingre og tær
Så spent på test i dag
Håper for deg ♡
Håper sånn for dere
Håper så inderlig for dere!
Takk alle sammenHåper for dere <3
Takk, håper detHåper sånn på at det har klaffet denne gangen
Jeg skimter noe på bilde! Så spennendeIkke så mye å se på dagens test. Syns jeg allerede etter 1-2 min så et eller annet som ikke ble sterkere. Men syns jeg ser antydning til strek. Svakt sterkere 15 min etter tiden men begge strekene er vanskelig å få med på bildet. Fremdeles tidlig og lever i håpet litt til Vet ikke når neste test blir. Mest sannsynlig i morgen.
Fortsatt ømme bryst. Litt uggen men det er nok fordi jeg ikke har spist og er trøtt.
Vis vedlegget 327701
Bra det er flere som ser Mannen så bare bilde av testen og syns også at han så noe. Blir noen spennende dager. HåperJeg skimter noe på bilde! Så spennende