Det største ønske

:Heartbigred akkurat samme greia her å:Heartred
Men mars er også en fin mnd å få baby i:happy:
Så neste PP da, da altså...:D
Mars er en fin måned så da satser vi at vi begge kommer oss inn der ;) :Heartbigred
 
Ikke kommet noe særlig mer, bare litt når jeg var på do. Det var mørkt rødt og litt brunt. Ingen kramper eller murringer enda. Hadde vært fantastisk hvis det hadde vært en festeblødning men det er for godt til å være sant. Kommer vel for fullt i løpet av kvelden tenker jeg :)
Vurderer å teste ut Wild yam denne gangen og nattlysolje. Husker ikke hva nattlysoljen skulle hjelpe på men tas fra TR til EL :p

I dag har vi flott vær så jeg har ligget på verandaen noen timer og solt meg. Fått masse D-vitamin :D Lest ferdig ei bok og bare slappet av og kost meg. Kl er nesten 18 og det er 20,4 grader ute. Meldt overskyet og regn den neste uka så må jo benytte oss av det fine været mens vi kan.
 
Last edited:
Da ble ikke i går CD1 likevel. Får se hva denne dagen bringer. Ingen kramper enda, litt lys og mørk rosa på papiret av og til når jeg har vært på do. Det er ikke vanlig at TR har sånn startvansker men det har skjedd før. Venter på det uunngåelige som skal komme. Selv om det ikke er kramper eller murringer så kjennes det ut som TR er på vei.
Da har jeg bestilt nattlysolje. Wild Yam skal jeg kjøpe senere i uka. Så da blir det klart for ny pp når enn den starter. Siden jeg skal teste ut Wild Yam så må jeg hvertfall tempe noen dager for å vite når EL har vært så da tester jeg sikkert med EL tester noen dager også.
 
PP57 - CD1

Da kom heksa :angry7 Vel hun var ventet så har forsont meg med det og er fit for fight i ny pp :)
Blir spennende å teste ut Wild Yam. Har jo brukt Crinone før og det har ikke hjulpet så da hjelper nok ikke Wild Yam heller men skader ikke å prøve :)
Har av og til litt kort LF så leste i en tråd om at man kan ta pyridoksin (B6) for å forlenge den. Så da er det også bestilt for å teste det ut. Begynner man med det etter EL eller gjennom hele syklusen? Slutter man med det når man blir gravid?
Forslag til hvor mye Wild Yam i løpet av dagen etter EL? Ser at man skal trappe ned til IKM. Begynner dere rett på full dose og så trappe ned?
 
Jeg tok wild jam begge gangene når jeg ble gravid med nr.2 og nr.3. :happy:
Jeg tempet slik at jeg var sikker på når el hadde vært. Og begynte da med 3xmorgen + 2xkveld 1-6 dpo, 2xmorgen + 2xkveld 7-9 dpo, 2xmorgen + 1xkveld 10-11 dpo, 1xmorgen + 1xkveld 12 dpo, 1xmorgen 13 dpo.
Lykke til!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred
 
CD 1 her å...

Men wild yam tar jeg fra DPO 1 og slutter på dpo 12 om jeg ikke får positiv test. Jeg får tr på dpo14/15.
Jeg tar både B-vit injeksjoner og TrioBe (Cyanokobalamin (Vitamin B12)
Folsyre
Pyridoksinhydroklorid (Vitamin B6)).
Bvitamin tas hele syklusen ha jeg skjønt.
 
Jeg tok wild jam begge gangene når jeg ble gravid med nr.2 og nr.3. :happy:
Jeg tempet slik at jeg var sikker på når el hadde vært. Og begynte da med 3xmorgen + 2xkveld 1-6 dpo, 2xmorgen + 2xkveld 7-9 dpo, 2xmorgen + 1xkveld 10-11 dpo, 1xmorgen + 1xkveld 12 dpo, 1xmorgen 13 dpo.
Lykke til!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartred
Det blir temping denne gangen så jeg ikke begynner for tidlig på Wild Yam.
Takk for tips til dosering :)
Takk :Heartred
 
CD 1 her å...

Men wild yam tar jeg fra DPO 1 og slutter på dpo 12 om jeg ikke får positiv test. Jeg får tr på dpo14/15.
Jeg tar både B-vit injeksjoner og TrioBe (Cyanokobalamin (Vitamin B12)
Folsyre
Pyridoksinhydroklorid (Vitamin B6)).
Bvitamin tas hele syklusen ha jeg skjønt.
Kjekt at vi ligger likt da :)

Jeg får TR rundt 12dpo, så får gå på Wild Yam til 11dpo hvertfall.
Ok. Så da kan jeg starte på Pyridoksin med en gang jeg får det i posten. Jeg tar også Folsyre, B12 og B-komleks til vanlig. Tenkte å få tatt en blodprøve hos legen for å sjekke B12 nivået mitt. Hadde litt for lavt for mange mange år siden og fikk en sprøyte da men ikke fulgt opp på det.
 
PP57 - CD2

Alt klart til denne pp :) Blir spennende å se om dette hjelper på.
En stund siden jeg har drukket salvie te men rooibos teen drakk jeg også forrige pp, den er veldig god.

0D01CC76-1451-4879-A0C0-F51C1028E1F5.jpeg
 
Kipt at det ikke gikk denne gangen heller..:( Sender en god klem:Heartpink

Tenker jo likevel at mars er en sinnsykt fin måned. Tenk å få baby sammen med første vårtegnene:flower:Heartpink:Heartpink:Heartpink Ønsker deg masse lykke til denne pp! Gleder meg til å følge med:wav Heia gjeng skal du i hvert fall ikke mangle!
 
Kipt at det ikke gikk denne gangen heller..:( Sender en god klem:Heartpink

Tenker jo likevel at mars er en sinnsykt fin måned. Tenk å få baby sammen med første vårtegnene:flower:Heartpink:Heartpink:Heartpink Ønsker deg masse lykke til denne pp! Gleder meg til å følge med:wav Heia gjeng skal du i hvert fall ikke mangle!
Har en fantastisk heiagjeng :Heartred:Heartred
Sier ikke nei takk til en liten vårbaby altså ;) Tusen takk :Heartpink
 
PP57 - CD4

TR er på vei ut døra, skal bli veldig greit å bli kvitt henne :p:hilarious: Var veldig lite i går, nesten spotting egentlig. Veldig greit med kort TR besøk.
I går begynte jeg på nattlysolje og pyridoksin. Så får se om noe av dette kan hjelpe på. Ikke kommet helt i gang med te drikkinga enda men det får jeg øke på med i morgen.

6 dager til jeg skal starte EL testinga og tempinga.
10 dager til forventet EL.
 
PP57 - CD7

Dagene har gått litt sent syns jeg. Føler det er en evighet siden TR dro men det er jo bare 4 dager siden.
Drikker en kopp salvie te og en kopp rooibos te nå hver dag og skal fortsette med det så nært EL som mulig. Det er jo veldig vanndrivende å drikke te så da springer jeg mye på do :p Blir nok vanskelig å få en konsentrert nok urinprøve når jeg skal teste etter EL men får prøve så godt jeg kan :) Testing og temping begynner jeg med på torsdag er plana, er da på CD10.
Pyridoksin tas hver dag og også nattlysolje. Litt usikker på hvilken dose jeg skal ta av Pyridoksin men varierer mellom 1-2 tabletter pr dag. Står jo 1/2-2 tabl pr dag på boksen men leste at man skal gjerne ha en høyere dose for å få lengre LF så litt usikker.
Har kjent litt i eggstokkene de siste par dagene. Har også kjent en slags mensfølelse i livmorområdet et par dager nå, av og på. Satser på at kroppen gjør seg klar for EL om ca en uke :)
 
Last edited:
Krysser fingrene for at det er gullegget som er i ferd med å gjøre seg klart! ❤
 
Back
Topp