Måtte det bli en Mars skatt til dere Skal krysse alt jeg har for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Håper det modnes ganske godt denne gangen Kjenner det jobbes litt mer i eggstokkene enn på lenge så håper det er positivtKrysser fingrene for at det er gullegget som er i ferd med å gjøre seg klart! ❤
Takk og det samme til degMåtte det bli en Mars skatt til dere Skal krysse alt jeg har for dere
Spennende! Krysser fingrene for at det er et godt tegnTakk Håper det modnes ganske godt denne gangen Kjenner det jobbes litt mer i eggstokkene enn på lenge så håper det er positivt
Takk føler på et måte at det er vår tur nå Vi har jo ventet veldig veldig lengeTakk og det samme til deg
TakkKrysser fingrene for en liten marsbaby
Håper det er et positivt tegn når det er litt annerledes Roet seg litt nå så får se hva som skjer de neste dagene.Det virker absolutt som at det skjer noe da, blir spennende de neste dagene Og så er det jo veldig positivt, tenker jeg hvertfall, at det kjennes litt annerledes ut denne gangen enn de andre gangene. Det må jo være et lovende tegn på flott eggløsning
Takk, håper detSpennende! Krysser fingrene for at det er et godt tegn
Det har vi, vår tur nå!!Takk føler på et måte at det er vår tur nå Vi har jo ventet veldig veldig lenge
Henger med selv om kommentarene er få og små for tiden
Så kjekt at du vil følge Takk for gode ordJeg vil gjerne følge deg her! For en dame du er. Så mye motstand, men du gir ikke opp! Bøyer meg i hatten og tar av meg støvet!