Det største ønske

PP57 - CD8

Bare to dager til jeg skal starte testinga men vurderer kanskje ta en test i morgen selv om det er litt tidlig når jeg ikke bruker å få positiv test før CD12/13. Kjenner det jobbes litt i eggstokkene, begge to, derfor jeg vurderer en test i morgen. Lenge siden jeg har kjent så "mye" siden jeg ikke har kjent noe særlig det siste året sånn ca. Får se an litt dagen og om jeg klarer å holde meg lenge nok fra å gå på do. Ingen EL slim enda. I dag har jeg også kjent flere stikk iling på venstre side av livmor, morgen og ettermiddag. Uvanlig i denne delen av syklusen. Hvilepulsen har lagt seg stabilt på 63 siden mandag i forrige uke.

Krysser fingrene for at det er gullegget som er i ferd med å gjøre seg klart! ❤
Takk :Heartred Håper det modnes ganske godt denne gangen :) Kjenner det jobbes litt mer i eggstokkene enn på lenge så håper det er positivt :)

Det virker absolutt som at det skjer noe da, blir spennende de neste dagene :) Og så er det jo veldig positivt, tenker jeg hvertfall, at det kjennes litt annerledes ut denne gangen enn de andre gangene. Det må jo være et lovende tegn på flott eggløsning :joyful:

Det virker absolutt som at det skjer noe da, blir spennende de neste dagene :) Og så er det jo veldig positivt, tenker jeg hvertfall, at det kjennes litt annerledes ut denne gangen enn de andre gangene. Det må jo være et lovende tegn på flott eggløsning :joyful:
Håper det er et positivt tegn når det er litt annerledes :) Roet seg litt nå så får se hva som skjer de neste dagene.

PP57 - CD10

Stikningene i eggstokkene har roet seg litt men satser på at eggene modnes i stillhet :D Ingen EL slim heller, får se om det kommer noe antydning til det de neste dagene.
Tempet og testet i går og i dag. Ikke så mye å skryte av testene enda, men svakt sterkere i dag. Regner med positiv test ca søndag.

3E4FDF7B-27EB-45EC-826C-24E830B57AB3.jpeg

75D08FBD-27D4-45F5-8BC8-DC83C1F6EABC.jpeg D647C925-AA53-4CE3-AF04-86B2638FC8F0.jpeg

Henger med selv om kommentarene er få og små for tiden

Jeg vil gjerne følge deg her! For en dame du er. Så mye motstand, men du gir ikke opp! Bøyer meg i hatten og tar av meg støvet!

Jeg vil gjerne følge deg her! For en dame du er. Så mye motstand, men du gir ikke opp! Bøyer meg i hatten og tar av meg støvet!
Så kjekt at du vil følge :) Takk for gode ord ❤️

PP57 - CD11

Ny dag med temping og testing. Sakte økning på testene. Tempen er litt opp og ned.
I går kveld kjente jeg litt stikninger i begge eggstokkene. Eggene som gjør seg klar :)

6586E3BF-71FA-4088-9CDB-DC82EDECC393.jpeg

9FC372FA-B9BF-4C4F-BBC0-2FAAF8D5C89B.jpeg

PP57 - CD12

Sterkere test i dag men er ikke like sikker på at den blir positiv i morgen selv om jeg håper det :) Kan hende da. Tror testen blir sterkere etter tiden. Ikke all farge som var ferdig fordelt innenfor tidsfristen.
Tempen er høyere, den skulle jo gått ned. Tempet også en time tidligere i dag. Jeg var veldig varm og klam i morges. Sånn er dert når det er så fint vær :)

228DCC61-9173-4744-8EFB-2C800D28404A.jpeg

2C364F46-0F74-4D33-8D97-6F1ADB4890B2.jpeg 7EBEBB24-2F3E-444D-9D37-0A86EBB64BCD.jpeg

Edit: Testen 15 min etter fristen, ganske sterk. Så senest mandag tenker jeg den blir positiv :)
(Syns det har vært dårlig oppløsning på bildene før når man har lastet opp men de siste to-tre dagene så har det blitt verre)

9BD59BA8-1421-4176-B67F-4F37790AD664.jpeg

Last edited:
Jeg følger med deg i stillhet. Håper hver gang at du endelig skal ha fått det du ønsker deg så inderlig ❤

Går du på blodfortynnende? Det var det som skulle til for at mine ble sittende, og jeg vet om andre også som har god effekt av det. Hvis du ikke går på det allerede hadde jeg ringt legen eller gyn og bedt om å få prøve det Det er en ekstra hjelp for kroppen ved å gi bedre blodgjennomstrømning i kroppen når egget skal feste seg. Da får liksom kroppen den lille ekstra hjelpen til å holde på disse små eggene våre ❤

Ellers må jeg si at jeg virkelig beundrer deg! Helt oppriktig. Du har en drivkraft jeg ikke har sett maken til

Back
Topp