Det største ønske

Skal også plukke meg en ananas nå i denne PP :) :) Om jeg finner en da :) :)
Håper du finner en :) Her hadde de mange inne selv om det ikke kom nye varer før dagen etter. Fine var de også men litt hard. Gikk ned likevel og så er det jo ikke så mye å spise hver dag :D

Håper du finner en :) Her hadde de mange inne selv om det ikke kom nye varer før dagen etter. Fine var de også men litt hard. Gikk ned likevel og så er det jo ikke så mye å spise hver dag :D
Er ikke så ofte de har hel Ananas her vi bor :) :) Men satser på å finne en da :P Er jo ennå nesten 2 uker til jeg er i DPO land igjen da :) :) :)

PP57 - CD19 - 5DPO

Halvveis til jeg kan starte med testinga :) Torsdag er dagen så får se om det blir to streker eller ikke i løpet av den helgen.
Hadde i natt en slags annerledes følelse i livmorområdet. Ikke mensfølelse eller murringer. Har kjent noe lignende i dag, og nå i kveld kom det en sterk mensfølelse. Vondt nederst i ryggen også. Heldigvis roet seg litt nå. Kjenner litt ut i lyskene og et par strålinger (eller noe lignende) nedover lårene. Håper det er fordi at egget graver seg ned. Mensen kan jo ikke komme nå, det blir jo korteste syklus for meg.
Hvilepulsen droppet i dag :sour: Håper den hopper opp i morgen men får se. Den har visst levd sitt eget liv nå de siste månedene :P
Ingen ømme bryst.
Har kjent en del stikk rundt eggestokkene og litt mot midten de siste dagene. Litt varierende styrke og hvor mye.
Siste dag med ananas i dag.
Wild Yam og babyklister er tatt.

44064F81-2941-4C3F-838B-58E52A116DF1.jpeg

PP57 - CD19 - 5DPO

Halvveis til jeg kan starte med testinga :) Torsdag er dagen så får se om det blir to streker eller ikke i løpet av den helgen.
Hadde i natt en slags annerledes følelse i livmorområdet. Ikke mensfølelse eller murringer. Har kjent noe lignende i dag, og nå i kveld kom det en sterk mensfølelse. Vondt nederst i ryggen også. Heldigvis roet seg litt nå. Kjenner litt ut i lyskene og et par strålinger (eller noe lignende) nedover lårene. Håper det er fordi at egget graver seg ned. Mensen kan jo ikke komme nå, det blir jo korteste syklus for meg.
Hvilepulsen droppet i dag :sour: Håper den hopper opp i morgen men får se. Den har visst levd sitt eget liv nå de siste månedene :p
Ingen ømme bryst.
Har kjent en del stikk rundt eggestokkene og litt mot midten de siste dagene. Litt varierende styrke og hvor mye.

Vis vedlegget 329367
Spennende med murring og stråling i lysken!! :D

PP57 - CD19 - 5DPO

Hvilepulsen droppet i dag :sour: Håper den hopper opp i morgen men får se. Den har visst levd sitt eget liv nå de siste månedene :p
Ingen ømme bryst.

Vis vedlegget 329367

Kjenner ikke til hvilepuls, men kan den droppe pga implantasjon?

Hvilepulsen mine er også mot normalen for tiden, mulig kroppen klikker pga uvant varme:knegg:
Her er min, jeg er i DPO land men aner ikke hvor (ikke testet etter el denne pp og som du ser gir ei hvilepulsen hint om når det skjedde)
Screenshot_20200620-232239_Fitbit.jpg

Spennende med murring og stråling i lysken!! :D
Det er det. Håper det er pga en spire denne gangen. Sjeldent jeg har det så tar det som et godt tegn :D Roet seg både stråling og murringene så kanskje det var festing på gang??

Last edited:
Kjenner ikke til hvilepuls, men kan den droppe pga implantasjon?
Det vet jeg faktisk ikke, godt mulig. Den har begynt på sin vei opp igjen nå så kanskje?

Hvilepulsen mine er også mot normalen for tiden, mulig kroppen klikker pga uvant varme:knegg:
Her er min, jeg er i DPO land men aner ikke hvor (ikke testet etter el denne pp og som du ser gir ei hvilepulsen hint om når det skjedde)
Vis vedlegget 329379
Ja kanskje det er pga av varmen vi har :D Din var jo veldig annerledes enn tidligere. Her har hvilepulsen startet på vei opp igjen. Hvordan er din hvilepuls nå?

PP57 - CD21 - 7DPO

Har startet i dag på nedtrappinga av Wild Yam. Så da skal jeg ta 2 kapsler morgen og kveld til 9dpo.
For et par dager siden økte jeg dosen av Pyridoksin fra en tablett til to. Skal være en høyere dose for å forlenge LF, så må kanskje øke dosen litt til.
Ikke noe særlig ømme bryst. Men kjenner jeg godt etter så har de startet litt i dag. Når jeg gikk på progesteronstøtte så var det et av symptomene som forsvant så kanskje det er pga at jeg bruker Wild yam at de ikke er så ømme??
Mens jeg sitter her og skriver så ble jeg plutselig litt kvalm.
Murringen og strålingene er det lite av men kan kjenne det en sjelden gang.
Har nyst noen ganger de siste dagene. Tenkte først på allergi men rart at det plutselig kommer nå etter en god stund med flott vær.
Har også et lite munnsår på innersiden av underleppa. Veldig sjeldent jeg har sånne sår, kan ikke huske sist jeg hadde det.
Hvilepulsen er på vei opp og det er bra. Håper det fortsetter fremover. Litt usikker på om jeg skal slutte å følge med på den for å leve i håpet noen dager.

3 dager til første test :)

843DC515-BE59-423A-943C-238B0CE9D3A4.png

Edit: Tempet tilfeldigvis i dag også. Ca 45-60 min etter vanlig tid. Fin og høy temp. Ikke det at det trenger å bety noe.

729BC2E6-EBA1-41DA-A0E6-9CC8F4259EAB.jpeg

Last edited:
PP57 - CD22 - 8DPO

Tempet i dag også jeg :p Men mer til rett tid og tempen var fin og høy.
I natt hadde jeg en ny runde med sterk mensfølelse som gikk ut mot høyre lysk (sånn ca). Etter noen minutter så fikk jeg vondt i korsryggen.
I ettermiddag kom kvalmen. Begynte litt svakt før det økte utover kvelden. Varierer litt i styrke. Heldigvis ikke så kvalm at jeg må kaste opp.
Såret i munnen er nesten borte.
Kjenner et eller annet i halsen/bakerst i ganen. Våknet med det og ikke gitt seg.
Litt mer ømme bryst i dag.
Ikke spesielt trøtt men har gjespet mye i dag.

F950724E-C2B6-4560-8F20-BCC48F42BDA5.jpeg

Ja kanskje det er pga av varmen vi har :D Din var jo veldig annerledes enn tidligere. Her har hvilepulsen startet på vei opp igjen. Hvordan er din hvilepuls nå?
Screenshot_20200624-110756_Fitbit.jpg

Den stiger. Men om jeg skulle sett på den iht tidligere sykluser, så hadde det sett ut som el på CD 20. Spennende å se når mens kommer, sist kom el på CD 10. Tipper den kommer om ca 3 dager.

Din temp ser jo veldig bra ut, når tester du?

Vis vedlegget 329673
Den stiger. Men om jeg skulle sett på den iht tidligere sykluser, så hadde det sett ut som el på CD 20. Spennende å se når mens kommer, sist kom el på CD 10. Tipper den kommer om ca 3 dager.

Din temp ser jo veldig bra ut, når tester du?
Håper sånn at det snart sitter en spire hos dere :Heartred

Begynner testinga i morgen :)

Last edited:
Lykke til i morgen ja! :happy:

Last edited:
Back
Topp