Håper du finner enSkal også plukke meg en ananas nå i denne PP![]()
Om jeg finner en da
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du finner enSkal også plukke meg en ananas nå i denne PP![]()
Om jeg finner en da
![]()
![]()
Er ikke så ofte de har hel Ananas her vi borHåper du finner enHer hadde de mange inne selv om det ikke kom nye varer før dagen etter. Fine var de også men litt hard. Gikk ned likevel og så er det jo ikke så mye å spise hver dag
![]()
God tid på å finne en da jaEr ikke så ofte de har hel Ananas her vi bor![]()
Men satser på å finne en da
Er jo ennå nesten 2 uker til jeg er i DPO land igjen da
![]()
![]()
![]()
JaGod tid på å finne en da ja![]()
Håper den hopper opp i morgen men får se. Den har visst levd sitt eget liv nå de siste månedene 
Spennende med murring og stråling i lysken!!PP57 - CD19 - 5DPO
Halvveis til jeg kan starte med testingaTorsdag er dagen så får se om det blir to streker eller ikke i løpet av den helgen.
Hadde i natt en slags annerledes følelse i livmorområdet. Ikke mensfølelse eller murringer. Har kjent noe lignende i dag, og nå i kveld kom det en sterk mensfølelse. Vondt nederst i ryggen også. Heldigvis roet seg litt nå. Kjenner litt ut i lyskene og et par strålinger (eller noe lignende) nedover lårene. Håper det er fordi at egget graver seg ned. Mensen kan jo ikke komme nå, det blir jo korteste syklus for meg.
Hvilepulsen droppet i dagHåper den hopper opp i morgen men får se. Den har visst levd sitt eget liv nå de siste månedene
Ingen ømme bryst.
Har kjent en del stikk rundt eggestokkene og litt mot midten de siste dagene. Litt varierende styrke og hvor mye.
Siste dag med ananas i dag.
Wild Yam og babyklister er tatt.
Vis vedlegget 329367
PP57 - CD19 - 5DPO
Halvveis til jeg kan starte med testingaTorsdag er dagen så får se om det blir to streker eller ikke i løpet av den helgen.
Hadde i natt en slags annerledes følelse i livmorområdet. Ikke mensfølelse eller murringer. Har kjent noe lignende i dag, og nå i kveld kom det en sterk mensfølelse. Vondt nederst i ryggen også. Heldigvis roet seg litt nå. Kjenner litt ut i lyskene og et par strålinger (eller noe lignende) nedover lårene. Håper det er fordi at egget graver seg ned. Mensen kan jo ikke komme nå, det blir jo korteste syklus for meg.
Hvilepulsen droppet i dagHåper den hopper opp i morgen men får se. Den har visst levd sitt eget liv nå de siste månedene
Ingen ømme bryst.
Har kjent en del stikk rundt eggestokkene og litt mot midten de siste dagene. Litt varierende styrke og hvor mye.
Siste dag med ananas i dag.
Wild Yam og babyklister er tatt.
Vis vedlegget 329367

Det er det. Håper det er pga en spire denne gangen. Sjeldent jeg har det så tar det som et godt tegnSpennende med murring og stråling i lysken!!![]()
Takk! Ja håper inderlig detHåper det er gullegget denne runden for deg![]()
![]()
![]()
Det vet jeg faktisk ikke, godt mulig. Den har begynt på sin vei opp igjen nå så kanskje?Kjenner ikke til hvilepuls, men kan den droppe pga implantasjon?
Ja kanskje det er pga av varmen vi harHvilepulsen mine er også mot normalen for tiden, mulig kroppen klikker pga uvant varme
Her er min, jeg er i DPO land men aner ikke hvor (ikke testet etter el denne pp og som du ser gir ei hvilepulsen hint om når det skjedde)
Vis vedlegget 329379

Ja kanskje det er pga av varmen vi harDin var jo veldig annerledes enn tidligere. Her har hvilepulsen startet på vei opp igjen. Hvordan er din hvilepuls nå?
Håper sånn at det snart sitter en spire hos dereVis vedlegget 329673
Den stiger. Men om jeg skulle sett på den iht tidligere sykluser, så hadde det sett ut som el på CD 20. Spennende å se når mens kommer, sist kom el på CD 10. Tipper den kommer om ca 3 dager.
Din temp ser jo veldig bra ut, når tester du?

Lykke til i morgen![]()
Tusen takkLykke til i morgen ja!![]()