Det største ønske

PP57 - CD13

Neeesten positiv test i dag. Var så nære og selvfølgelig så var den tydelig positiv når jeg sjekket igjen 5 minutter etter fristen. Er litt fristet til å ta en test igjen i kveld og håpe den er positiv eller vente til i morgen :bored: Men nå skal jeg drikke salvie te og rooibos te så lite sannsynlig at jeg klarer å holde meg i ca 4 timer og at det ikke er helt utvannet... Glemte å drikke det i går så i dag må jeg drikke det :p
Tempen ca lik som i går. Blir spennende å se når temp.hoppet kommer.
EL slimet kom i natt :D Mer enn på lenge. De siste månedene så har det jo vært ganske minimalt til ingenting så glad det ikke var tvil denne gangen.
Kjenner litt rundt/i eggstokkene og livmorområdet. Håper det gjøres klar et gullegg som finner seg en fin plass å feste seg :)

F666C3EB-3C9F-4DD2-A012-99CEF81793A9.jpeg

5 min etter fristen
D825D214-9C81-42FB-A9E5-4B2BE2F65DF7.jpeg

3A73CE28-BB9E-4C8E-B751-0ADF96241117.jpeg

Kjenner en slags bobling/klukking (i mangel på et bedre ord) rundt venstre eggstokk. Tror ikke jeg har kjent det før. Var veldig mye akkurat nå. Er det egget som slippes eller gjør den seg klar? Får se om høyre side melder seg inn i kampen eller om den har gitt opp denne runden :hilarious:
Nå er begge teene drukket så får jeg se om jeg tar en test senere i kveld eller om jeg tar det i morgen.

Heia egget/eggene! Spennende med litt nye og annerledes symptomer denne runden :D

PP57 - CD14 (etter midnatt)

Ble en kveldstest og den var litt svakere enn ettermiddagens test. Den ble positiv etter fristen. Tenkte at kveldens test skulle vært tydelig positiv så jeg skulle slippe å teste på ettermiddagen nå mandag men må visst teste likevel tenker jeg. Hvis den er negativ så er det første gang jeg ikke har fått med meg toppen og at den har vært kort. Får se hva temp og test sier i løpet av dagen.

Det har vært så mye ilinger og stikninger i venstre eggstokk på kvelden. Et par småe ilinger på høyre side men det er venstre side som har virkelig stått på. Så det er nok der egget slippes denne gangen :)

4ED8E371-FD4A-4F50-A03F-49B65B525907.jpeg

Ca 30 min etter fristen
D84F4B04-A858-49D6-8FEA-F6425946E7C5.jpeg

A598AA11-9C24-4A5A-90B2-1BBAE5663C9D.jpeg

Last edited:
Heia egget/eggene! Spennende med litt nye og annerledes symptomer denne runden :D
Takk :) Hadde mye av dette før men etter at jeg gikk på Letrozol og Ovitrelle i fjor så har det vært lite til ingenting av det så godt å kjenne og vite at eggstokkene fortsatt jobber :D

Jeg følger med deg i stillhet. Håper hver gang at du endelig skal ha fått det du ønsker deg så inderlig ❤

Går du på blodfortynnende? Det var det som skulle til for at mine ble sittende, og jeg vet om andre også som har god effekt av det. Hvis du ikke går på det allerede hadde jeg ringt legen eller gyn og bedt om å få prøve det Det er en ekstra hjelp for kroppen ved å gi bedre blodgjennomstrømning i kroppen når egget skal feste seg. Da får liksom kroppen den lille ekstra hjelpen til å holde på disse små eggene våre ❤

Ellers må jeg si at jeg virkelig beundrer deg! Helt oppriktig. Du har en drivkraft jeg ikke har sett maken til
Tusen takk ❤️ Koselig å høre og takk for gode ord ❤️

Går ikke på noe. Jeg hintet så vidt om støttemedisiner som blodfortynnende og prednisolon når jeg var hos privat gyn i fjor (hvor jeg fikk Letrozol, Ovitrelle og Metformin) men hun sa at siden jeg ikke har kommet noe lenger enn jeg gjør (kjemiske) så får jeg ikke noe mer. Hadde jeg kommet lenger på vei så kunne jeg fått det.

Da ble EL-testen endelig positiv!! Så da legger jeg bort testinga for denne gangen og håper som alltid at det blir siste EL test jeg tar :rolleyes:
Tempen gikk litt opp. Temper vaginalt og etter at den pep så sjekket jeg temp før jeg tok den ut. Viste da 36.71. I det jeg skal ta den ut så økte den fort opp til 36.77. Usikker på hvilken temp jeg skal gå ut i fra men skriver inn den første.
Kjent et eller annet i høyre eggstokk i dag, og litt i venstre. Ikke i nærheten så mye som i går da. Lite EL slim i dag.

La inn testene i Femmometer. Da sier den Low 0 med dagens test :wideyed: Klarte visst ikke å lese av testen i dag.

34A615CC-E178-4638-8FD0-537734E90789.jpeg

96A11E36-0963-47A1-9EC9-0A39D6EFFBD2.jpeg 4DF26003-9EE9-4014-BCB0-04ED3C66C92E.jpeg

Da ble EL-testen endelig positiv!! Så da legger jeg bort testinga for denne gangen og håper som alltid at det blir siste EL test jeg tar :rolleyes:
Tempen gikk litt opp. Temper vaginalt og etter at den pep så sjekket jeg temp før jeg tok den ut. Viste da 36.71. I det jeg skal ta den ut så økte den fort opp til 36.77. Usikker på hvilken temp jeg skal gå ut i fra men skriver inn den første.
Kjent et eller annet i høyre eggstokk i dag, og litt i venstre. Ikke i nærheten så mye som i går da. Lite EL slim i dag.

La inn testene i Femmometer. Da sier den Low 0 med dagens test :wideyed: Klarte visst ikke å lese av testen i dag.

Vis vedlegget 328951

Vis vedlegget 328952 Vis vedlegget 328953
Det var ELtesten sin, ingen tvil der! Tvitvi denne PP ❤️

PP57 - CD15 - 1DPO

Vil kanskje si med temphoppet i dag så er jeg 1dpo i dag :) Blir temping et par dager til. Noen tomme trekanter i FF men sånn er det når man våkner altfor tidlig til temping.
Tas i dpo land:
Wild Yam. For å være på den sikre siden så venter jeg en dag eller to før jeg begynner på det.
Pyridoksin.
Babyklister. Har det så mulig jeg tar det denne runden. En stund siden sist.
Ananas? Har ikke i hus men kanskje jeg får kjøpt det i morgen.

D2B946F6-9C78-4F71-B452-995ED966385B.jpeg

Og hvilepulsen var visst også veldig enig om at EL var i går :D Ikke ofte den viser det men nå var det jo ingen tvil :D
9 dager til første test ryker :)

4050BA70-DFA8-4BE1-B03C-A9A5B60905DE.jpeg

Tusen takk ❤️ Koselig å høre og takk for gode ord ❤️

Går ikke på noe. Jeg hintet så vidt om støttemedisiner som blodfortynnende og prednisolon når jeg var hos privat gyn i fjor (hvor jeg fikk Letrozol, Ovitrelle og Metformin) men hun sa at siden jeg ikke har kommet noe lenger enn jeg gjør (kjemiske) så får jeg ikke noe mer. Hadde jeg kommet lenger på vei så kunne jeg fått det.
Jeg fikk det jo. Kom litt lenger enn deg, men ikke så mye liksom og er begrenset hva man har av tid... jeg er overbevist om at det var blandingen av medisiner som funka hos oss, spesielt det ene progesteronpreparatey

Jeg fikk det jo. Kom litt lenger enn deg, men ikke så mye liksom og er begrenset hva man har av tid... jeg er overbevist om at det var blandingen av medisiner som funka hos oss, spesielt det ene progesteronpreparatey
Du var heldig som hadde noen som ville hjelpe til med det. Er så dumt at det skal variere så mye hvilken hjelp man får etter hvem man treffer på. Kunne jo tenke meg å prøve noe sterkere og flere ting men har ikke møtt på noen som kan hjelpe med det enda. Har en plass til som jeg tenker å kontakte så håper de kan hjelpe med noe :)
Alt bra, bare travle tider
Så bra! Skjønner det er travelt. Men håper du får nyte tiden også ❤️

Tusen takk. Nyter så godt det går innimellom. Vet hvor heldig jeg er og hvor fort tiden går og alt det der...
Veldig synd hjelpen avhenger av hvem man møter på altså!

Tusen takk. Nyter så godt det går innimellom. Vet hvor heldig jeg er og hvor fort tiden går og alt det der...
Veldig synd hjelpen avhenger av hvem man møter på altså!
Ja veldig synd. Ikke alle som tenker utenfor boksen og ser an personen.
:Heartred

PP57 - CD 17 - 3DPO

I dag kom krysset i FF.
Har både tirsdag og onsdag kjent flere stikk i eggstokkene, spesielt på høyre side. Men ut i fra temp så var EL på mandag så satser på at det er noe annet de holder på med :p Ut i fra når jeg fikk positiv EL-test så kunne det være så sent som i går.
Var på ukeshandling i går og så ananasen så da tok jeg å kjøpte det også for å ta i dpo land. 2. dag med det i dag.
I dag var første dag med Wild Yam.
Ikke begynt på babyklister enda men må vel få summet meg til å ta det også :D

D9BED4E0-00BE-41D0-8ECB-74347B29D7CF.jpeg

Last edited:
PP57 - CD 17 - 3DPO

I dag kom krysset i FF.
Har både tirsdag og onsdag kjent flere stikk i eggstokkene, spesielt på høyre side. Men ut i fra temp så var EL på mandag så satser på at det er noe annet de holder på med :p Ut i fra når jeg fikk positiv EL-test så kunne det være så sent som i går.
Var på ukeshandling i går og så ananasen så da tok jeg å kjøpte det også for å ta i dpo land. 2. dag med det i dag.
I dag var første dag med Wild Yam.
Ikke begynt på babyklister enda men må vel få summet meg til å ta det også :D
Skal også plukke meg en ananas nå i denne PP :) :) Om jeg finner en da :) :)

Back
Topp