Det største ønske

PP57 - CD23 - 9DPO

Kjenner jeg er litt spent på en måte denne gangen og se om det hjelper med Wild Yam og Pyridoksin. Men samtidig så vet jeg liksom hvilken vei det sikkert kommer til å gå selv om jeg alltid har håp :)
Litt ømme bryst.
Ikke vært noe kvalm i dag, men kjenner det litt nå noe svakt.

Nå er det ca 12+- timer til første test. Fortsatt tidlig så er den blenda så er det fortsatt håp noen dager til :)
Blir spennende å se om jeg har tatt stor nok dose med Pyridoksin til å forlenge lutealfasen litt.

Denne gangen må det klaffe syntes jeg!
Beundrer tålmodigheten din❤️:angel7

Husker deg og dagboken din godt fra da jeg begynte å prøve på nr 2 i slutten av 2017. (Han kom i mars 2019). Syns virkelig det er din tur nå, det er altså så urettferdig noen ganger! Lykke, lykke til med testing i morgen! Krysser fingrene for deg!

Husker deg og dagboken din godt fra da jeg begynte å prøve på nr 2 i slutten av 2017. (Han kom i mars 2019). Syns virkelig det er din tur nå, det er altså så urettferdig noen ganger! Lykke, lykke til med testing i morgen! Krysser fingrene for deg!
Kjekt å se deg igjen :) Ikke så lett når det dryger men håper jeg kommer i mål snart. Tusen takk :Heartred
Ser du har en ny spire i magen, gratulerer så mye :Heartred

Masse lykke til med testingen, krysser fingrene for deg! :happy:

Kjekt å se deg igjen :) Ikke så lett når det dryger men håper jeg kommer i mål snart. Tusen takk :Heartred
Ser du har en ny spire i magen, gratulerer så mye :Heartred
Takk for det!:Heartred Du må komme i mål snart! Beundrer pågangsmotet ditt altså. Håper du ser to streker i dag!

Heia gullegget ❤️

Takk for det!:Heartred Du må komme i mål snart! Beundrer pågangsmotet ditt altså. Håper du ser to streker i dag!
Én gang skal vi komme i mål :) Takk ❤️
Dessverre ikke to streker i dag men tidlig enda.

PP57 - CD24 - 10DPO

Det ble to tester i dag, en kl 05:30 og den andre 10:15. Ingen var det to streker på. Ser muligens et eller annet nå en god stund etter tiden på siste testen men ikke sånn at det gir forhåpninger.
Svakt ømmere bryst i dag.
Nyser endel de siste dagene men det er nok pollenallergien som har slått inn.
Vondt nederst i ryggen.

Når neste test blir tatt er usikkert. Blir nok i morgen tenker jeg.

Testen kl 10:15
Ser muligens ut som det er noe på bildet men det er det ikke i virkeligheten.
3403F60F-0CC9-4D6E-8B8F-DADDF1405DDE.jpeg

Back
Topp