Det største ønske

PP57 - CD25 - 11DPO

Ikke noe særlig å se på testen i dag heller, men det er noe der som ikke var der i går. Ingen tydelig strek og vises ikke på bildet.
Mer ømme bryst. Ser litt rundere ut på en måte.
Kvalm.
Buksa strammer over magen så er litt oppblåst.
Veldig trøtt men det kan være varmen.
Har en mensfølelse.
I går når vi gikk tur så skulle jeg bøye meg ned og da kjente jeg at det klemte noe nederst til høyre.

3293C61C-9EBD-41FF-8B63-C0556BD1593C.jpeg

Edit: 40 min etter fristen ser jeg en svak strek. Litt vanskelig å få med på bildet. Gårsdagens test var det ingenting på etter fristen og etter at den var tørket.

1E4DCF0A-C72A-407F-9185-4F3AEA55CCE3.jpeg

Last edited:
PP57 - CD25 - 11DPO

Ikke noe særlig å se på testen i dag heller, men det er noe der som ikke var der i går. Ingen tydelig strek og vises ikke på bildet.
Mer ømme bryst. Ser litt rundere ut på en måte.
Kvalm.
Buksa strammer over magen så er litt oppblåst.
Veldig trøtt men det kan være varmen.
Har en mensfølelse.
I går når vi gikk tur så skulle jeg bøye meg ned og da kjente jeg at det klemte noe nederst til høyre.

Vis vedlegget 329840

Edit: 40 min etter fristen ser jeg en svak strek. Litt vanskelig å få med på bildet. Gårsdagens test var det ingenting på etter fristen og etter at den var tørket.

Vis vedlegget 329843
Jeg er positiv :D ser antydning til strek. Dette må bare gå veien altså :smiley-angelic001

Føler meg ikke gravid. Kjenner noen stikk litt her og der der nede. Svakt mensfølelse av og til. Trøtt.
IKM er i morgen hvis det følger foregående sykluser men det kan også bli søndag eller mandag.
Vi har hatt nydelig vær i dag også så jeg har fått solt meg litt og fått masse vitamin D :D Meldt regn fra søndag av og ei uke frem i tid så må bare nyte sola mens vi har den :)

Tok en test i kveld også, siden jeg noen ganger får sterkere strek på kvelden 11dpo. Hadde kanskje bare holdt meg i et par timer så ikke så konsentrert. Ser en svak antydning til noe så får se hva testen i morgen sier. Lever i håpet enn så lenge :)

08FF3B70-074C-42F2-B70B-2415E281DB3F.jpeg

Ser noe ja :)

Spent på testen i dag! Krysser fingrene!

PP57 - CD26 - 12DPO

Mensfølelsen kommer og går. Den er av og til litt sterk så jeg er sikker på at TR kommer. Forbereder meg på å se rødt på papiret og så er det ingenting, enda hvertfall...
Fortsatt ømme bryst.
Litt kvalm nå men det er sikkert fordi jeg er trøtt og litt sulten.
Ingenting egentlig på dagens test. Skimter kanskje noe men mye svakere enn i går.

EB73A689-93C2-440E-BE83-6AFBD4BA4649.jpeg

Har hatt mensfølelse en del av dagen men ikke når vi gikk tur i det flotte turet. Fikk oss en langtur på nesten 5km. Nydelig natur. Tok en ny test når vi kom hjem. Ikke drukket så mye og ikke vært på do på 5+ timer. Ser en svak strek. Veldig vanskelig å få med på bildet. Skulle ønske den var sterkere. Gir ikke opp håpet enda. Streken blir svakt sterkere etter tiden men ikke så lett å få med på bildet. Mensfølelsen sier at det ikke gikk rett vei men man vet aldri, kanskje det er annerledes denne gangen :)

E78FB1C4-8C00-4B12-8CE2-A2F49C0B593F.jpeg

Ca 15 min etter fristen. Måtte ta bilde på skrå får å få med noe. Ikke sikkert det vises. Bildet blir så dårlig etter opplasting her.
18BB90EB-BC77-4FE1-960B-1BDAABACE898.jpeg

Har hatt mensfølelse en del av dagen men ikke når vi gikk tur i det flotte turet. Fikk oss en langtur på nesten 5km. Nydelig natur. Tok en ny test når vi kom hjem. Ikke drukket så mye og ikke vært på do på 5+ timer. Ser en svak strek. Veldig vanskelig å få med på bildet. Skulle ønske den var sterkere. Gir ikke opp håpet enda. Streken blir svakt sterkere etter tiden men ikke så lett å få med på bildet. Mensfølelsen sier at det ikke gikk rett vei men man vet aldri, kanskje det er annerledes denne gangen :)

Vis vedlegget 329949

Ca 15 min etter fristen. Måtte ta bilde på skrå får å få med noe. Ikke sikkert det vises. Bildet blir så dårlig etter opplasting her.
Vis vedlegget 329950

Ser svaaak strek! Håper den blir sterkere og at det ikke er skygge ♡

Ser svaaak strek! Håper den blir sterkere og at det ikke er skygge ♡
Takk ❤️ Er liksom litt redd for at det skal være skygge så jubler ikke helt enda. Ny test i morgen hvis ikke TR har kommet inne da :)

Back
Topp