Det største ønske

Kan hende det er noe der men tror streksynet mitt har tatt ferie :p
Det er det. Hvis den ikke kommer før i morgen så er det økt med to dager og det er jeg fornøyd med :)

Håper tr holder seg langt unna hvert fall!:D
 
Håper sånn for deg! ❤️
 
PP57 - CD28 - 14DPO eller PP58 - CD1

Fikk litt rosa på papiret i natt og i morges. Ingen kramper eller murringer enda så lever i håpet litt til selv om jeg vet hva som kommer i løpet av dagen :wacky:
Ømme bryst.
Tok en test i dag men den var negativ så da er det bare å vente. Hvilepulsen droppet to hakk også.
Jaja, aprilbaby er jo også fint å få :happy::Heartred
 
Hei Minime! "Hyggelig" å se deg skrive igjen! Har ikke vært her på en god stund ! Krysser fingrene for deg neste pp! :hello2
 
Heier på aprilbaby ❤️❤️

Hva tenker du prøve neste syklus? Jeg har tatt dobbel femar, men utover det ingen plan. Kanskje en ananas i dpo-land ;)
 
Aprilbarn er supre :love7
 
Hei Minime! "Hyggelig" å se deg skrive igjen! Har ikke vært her på en god stund ! Krysser fingrene for deg neste pp! :hello2
Takk for det :)
Velkommen tilbake til forumet og lykke til med prøvinga!
 
Heier på aprilbaby ❤️❤️

Hva tenker du prøve neste syklus? Jeg har tatt dobbel femar, men utover det ingen plan. Kanskje en ananas i dpo-land ;)
Takk :Heartred

Tenkte egentlig ikke å prøve noe annet enn det jeg gjorde denne pp, men når jeg så du skrev Femar så sendte jeg like godt en melding til fastlegen om at jeg ønsket resept på det igjen :D Så håper resepten blir ordnet i dag :)
 
Håper på aprilbaby for deg:Heartred jeg selv får gå for mai. (Sommerstengte klinikker)
Takk :Heartred
Så kjedelig at dere må vente en måned da men håper det blir maibaby på dere :Heartred
 
PP57 - CD28 - 14DPO eller PP58 - CD1

Fikk litt rosa på papiret i natt og i morges. Ingen kramper eller murringer enda så lever i håpet litt til selv om jeg vet hva som kommer i løpet av dagen :wacky:
Ømme bryst.
Tok en test i dag men den var negativ så da er det bare å vente. Hvilepulsen droppet to hakk også.
Jaja, aprilbaby er jo også fint å få :happy::Heartred
Uff, så leit. Lykke til med forsøk på aprilbaby!
 
Da er Letrozol/Femar og Ovitrelle ordnet :D Så da blir de hentet på onsdag tenker jeg.
Mensen har litt startvansker men satser på at hun starter for fullt snart. Kjenner litt at noe er på gang.
 
Back
Topp