Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Håper sånn! Heier på deg og håper du snart for en positiv testSender mange gode klemmer og krysser hardt for at det er din tur nå
PP58 - CD13
Og der kom LH hoppet, ganske så stort hopp også
Tok en test i går også og den var litt sterkere enn den tidligere på dagen men ingenting som skulle tilsi at det skulle bli positiv i dag.
Så da ble Ovitrelle satt og jeg er klar for EL
Litt EL slim i dag.
Nøys i dag og fikk veldig vondt i begge eggstokkene
Tempen droppet i dag, var kaldt i morges, så er litt redd for at det kommer et temphopp i morgen som egentlig ikke er så reellt. Får se hva som skjer.
Vis vedlegget 330913 Vis vedlegget 330914 Vis vedlegget 330915
Liten tvil der ja Er så kjekt når det er tydelig positiv test og ikke må vurdere om den er positiv eller ei, hvertfall når jeg skal ta EL-sprøyta ved positiv test.Se der ja, ingen tvil der
Masse lykke til denne PP
Tusen takkMasse lykke til, måtte det bli din tur nå!
Ja krysser man de så blir det litt vanskeligKrysser og krysser alt jeg har ja utenom beina da Haha
Snsrt inne i aller siste pp, det gjør vondt langt inn i sjela å si deten en gang må vi stoppe. Hadde troa denne mnd ,men tok vissr feilTusen takk Hvordan går det med deg?
Høres ikke noe godt ut at det er slutt på prøvinga Må være så tungt. Håper så inderlig at det klaffer på siste forsøk for dereSnsrt inne i aller siste pp, det gjør vondt langt inn i sjela å si deten en gang må vi stoppe. Hadde troa denne mnd ,men tok vissr feil
Tror det kan være godt med en liten pause og ikke ha fokus på prøvinga. Har jo hatt noen pp hvor vi har tatt det som det kommer, mindre fokus, ingen testing eller temping, har likevel truffet på EL.Å ta seg en liten pause er aldri dumt