Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også Nada symptomer, utenom litt kvalm, så langt så vet ikke hvilken vei det går enda.Er spent på neste test krysser fingrene
Ganske så lite igjen så tenker at er det strek på torsdag eller dagene etter så må det nesten være babystrekSe der ja! Ikke lenge igjen til ovitrellen er helt ute nå! Spennende!
Jeg ser den! hååååper det er babystrek!PP58 - CD24 - 10DPO
10 dager og 17,5 t siden Ovitrelle ble satt
Ser en veldig svak strek, den kom etter to minutter. Ser det svakt på bilde men ser jo enda mindre når det er lastet opp her. Jubler ikke enda. Er redd for at det kanskje er litt igjen fra sprøyta så får se hva morgendagens test viser
Vis vedlegget 331656
Prøvde med kontrast og annen redigering men vet ikke om det ses bedre.
Vis vedlegget 331657 Vis vedlegget 331658
PP58 - CD24 - 10DPO
10 dager og 17,5 t siden Ovitrelle ble satt
Ser en veldig svak strek, den kom etter to minutter. Ser det svakt på bilde men ser jo enda mindre når det er lastet opp her. Jubler ikke enda. Er redd for at det kanskje er litt igjen fra sprøyta så får se hva morgendagens test viser
Vis vedlegget 331656
Prøvde med kontrast og annen redigering men vet ikke om det ses bedre.
Vis vedlegget 331657 Vis vedlegget 331658
Blir spennende å se om det blir noe mer ut av streken. Med denne svake streken så hadde det kommet opp "ikke gravid" på den digitale.Spennende, spennende!
Jeg tok digital 10 DPO i desember, orka ikke tyde testen
Håper veldig selv om jeg ikke er super optimistisk akkurat nåJeg ser den! hååååper det er babystrek!
TakkKrysser fingrene for deg!
Håper!Jeg ser den. Håper den blir sterkere nå da!
Ovitrelle skal vel være ute av kroppen nå?
TakkHåper så inderlig!!!
Det må den bare bliSer streken godt på nederste bildet. Nå må den bare bli sterkere!
Håper så inderligSer den og på nederste ÅÅÅå vær så snill, jeg ber til alt som kan best til om at den vises bedre i morgen