Det største ønske

Se der ja! Ikke lenge igjen til ovitrellen er helt ute nå! :D Spennende!

Se der ja! Ikke lenge igjen til ovitrellen er helt ute nå! :D Spennende!
Ganske så lite igjen så tenker at er det strek på torsdag eller dagene etter så må det nesten være babystrek :)

PP58 - CD22 - 8DPO
Dag 9 siden Ovitrelle

Ikke så mye å skrive om siden jeg egentlig ikke har noen symptomer.
Er kvalm innimellom.
Ingen ømme bryst.
Hvilepulsen er på vei opp og det er bra men trenger ikke bety noe. Skulle egentlig ikke se på den mer denne syklusen men så gjorde jeg det likevel :P Men nå skal jeg ikke sjekke hvilepulsen før jeg er sikker på at det ikke gikk denne pp :)

774BD752-88B6-4B2E-BD63-552EFEF2D759.jpeg

PP58 - CD24 - 10DPO
10 dager og 17,5 t siden Ovitrelle ble satt

Ser en veldig svak strek, den kom etter to minutter. Ser det svakt på bilde men ser jo enda mindre når det er lastet opp her. Jubler ikke enda. Er redd for at det kanskje er litt igjen fra sprøyta så får se hva morgendagens test viser :)

5129CD66-F094-42B8-B32A-F06CE8852DD7.jpeg

Prøvde med kontrast og annen redigering men vet ikke om det ses bedre.

426C0CC9-B3E5-400F-BE9E-50F8D9AFB52F.jpeg
6C518E6E-E20A-4872-9785-B8411DA76155.png

Spennende, spennende!
Jeg tok digital 10 DPO i desember, orka ikke tyde testen :oops:

PP58 - CD24 - 10DPO

Ser en veldig svak strek, den kom etter to minutter. Ser det svakt på bilde men ser jo enda mindre når det er lastet opp her. Jubler ikke enda. Er redd for at det kanskje er litt igjen fra sprøyta så får se hva morgendagens test viser :)

Vis vedlegget 331656

Vis vedlegget 331657 Vis vedlegget 331658
Jeg ser den! :) hååååper det er babystrek! :)

PP58 - CD24 - 10DPO

Vis vedlegget 331656

Vis vedlegget 331657 Vis vedlegget 331658

Jeg ser den. Håper den blir sterkere nå da!
Ovitrelle skal vel være ute av kroppen nå?

Håper så inderlig!!!

Ser den og på nederste :) :) :) ÅÅÅå vær så snill, jeg ber til alt som kan best til om at den vises bedre i morgen :) :) :)

Spennende, spennende!
Jeg tok digital 10 DPO i desember, orka ikke tyde testen :oops:
Blir spennende å se om det blir noe mer ut av streken. Med denne svake streken så hadde det kommet opp "ikke gravid" på den digitale.

Jeg ser den. Håper den blir sterkere nå da!
Ovitrelle skal vel være ute av kroppen nå?
Håper!
Den skal egentlig det men det kan variere. Syns streken på mandag var like svak/svakere så da skulle man trodd at Ovitrellen var ute av kroppen nå. Får bare smøre meg med litt tålmodighet :)

Back
Topp