Det største ønske

PP58 - CD25 - 11DPO
11 dager og ca 17,5 timer siden Ovitrelle

Nei det var ikke så mye å se på testen i dag :sour: Så kan hende streken i går var igjen fra Ovitrellen eller så var det ikke nok konsentrert i dag. I tillegg så var det hull i begeret så over halvparten rant ut før jeg fant et nytt beger :hilarious:
Litt kvalm og trøtt. Gjespet hele gårsdagen. I går sov jeg to timer på sofaen på ettermiddagen.
Kjente en rar følelse i går (tror det var i går) ca midt på. Tenkte da kanskje festing? Tiden vil vise om det er noe eller ikke.

4C5089C4-F664-4049-BA9A-F91FBD87652A.jpeg

PP58 - CD25 - 11DPO
11 dager og ca 17,5 timer siden Ovitrelle

Nei det var ikke så mye å se på testen i dag :sour: Så kan hende streken i går var igjen fra Ovitrellen eller så var det ikke nok konsentrert i dag. I tillegg så var det hull i begeret så over halvparten rant ut før jeg fant et nytt beger :hilarious:
Litt kvalm og trøtt. Gjespet hele gårsdagen. I går sov jeg to timer på sofaen på ettermiddagen.
Kjente en rar følelse i går (tror det var i går) ca midt på. Tenkte da kanskje festing? Tiden vil vise om det er noe eller ikke.

Vis vedlegget 331718
Åh det var synd at det kanskje var otrivelle men det kan ha vært mer utvanna også, eller evt at det du kjente var festesmerter :) krysser fingrene for det. :)

Så kjedelig med negativ test i dag. Krysser fingrene for at det dukker opp en strek de nærmeste dagene ❤️

Åh det var synd at det kanskje var otrivelle men det kan ha vært mer utvanna også, eller evt at det du kjente var festesmerter :) krysser fingrene for det. :)
Håper det bare var max uflaks med testinga i morges :)

Så kjedelig med negativ test i dag. Krysser fingrene for at det dukker opp en strek de nærmeste dagene ❤️
Veldig kjedelig men gir ikke opp helt enda selv om jeg føler det av og til :)

Ny test i kveld men det var ikke så mye å se på den heller. Ser noe svakt svakt svakt men testen er negativ. Ny test i morgen tenker jeg. Får se det litt an.
Har vært veldig sulten i dag (spist litt for lite) og ingen matlyst. Litt uggen innimellom. Svakt begynt å få litt ømme bryst. Litt mindre trøtt i dag enn i går så har ikke måtte ta meg en ettermiddagslur :D

D17794A3-F162-4202-8DCA-538F8B2781F9.jpeg

Bra du ikke gir opp enda! :) Sikkert dumt spørsmål.. men har du sendt mensblodprøve til Hellas før? Har hørt mye positivt om det
Ikke dumt spørsmål :) Ja sendte det for ca to år siden. Ingenting de fant som måtte behandles med antibiotika. Selvfølgelig glad for at det ikke var noe men litt skuffa også for hadde håpt at en sterk antibiotika kur kunne rensket opp i systemet :D

Ikke dumt spørsmål :) Ja sendte det for ca to år siden. Ingenting de fant som måtte behandles med antibiotika. Selvfølgelig glad for at det ikke var noe men litt skuffa også for hadde håpt at en sterk antibiotika kur kunne rensket opp i systemet :D

Okei, skjønner det blir litt blandete følelser da ja. Har du vært innom ivf? Vet ikke om det er eller har vært et alternativ for deg? Beklager hvis jeg spør for mye, synes bare det virker så utrolig urettferdig at du er i pp58. Du er råsterk som har holdt motet oppe så lenge! Beundringsverdig, men likefullt urettferdig at du må trenge å være så sterk og tålmodig..

Kan jeg spørre hva det kostet og hvor lang tid det tok? :)

Nu trødde dem meg jo full av antibiotika for bare noen uker siden, så kanskje det og kan ha hjulpet :P :P

Kan jeg spørre hva det kostet og hvor lang tid det tok? :)

Nu trødde dem meg jo full av antibiotika for bare noen uker siden, så kanskje det og kan ha hjulpet :p :p
Fra jeg sendte ned prøven til de mottok den så tok det 1 uke. Til jeg fikk prøvesvarene så gikk det også en uke, så ble to uker til sammen. Betalte 200 euro.
Jeg er så sjeldent syk så får ikke lurt til meg noe antibiotika selv om det er av den svake typen :p
Håper at antibiotikaen hjalp på deg da! Du fikk vel en skikkelig hestekur?

https://forum.babyverden.no/threads/er-det-noen-som-har-sendt-prøve-til-aten.1839339/
https://www.ivfserum.com/infection-screening/

Okei, skjønner det blir litt blandete følelser da ja. Har du vært innom ivf? Vet ikke om det er eller har vært et alternativ for deg? Beklager hvis jeg spør for mye, synes bare det virker så utrolig urettferdig at du er i pp58. Du er råsterk som har holdt motet oppe så lenge! Beundringsverdig, men likefullt urettferdig at du må trenge å være så sterk og tålmodig..
Vi har tenkt på ivf men det er ikke et alternativ for oss nå.
"Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves". Håper ventinga er snart over ;) Takk for gode ord!!

Fra jeg sendte ned prøven til de mottok den så tok det 1 uke. Til jeg fikk prøvesvarene så gikk det også en uke, så ble to uker til sammen. Betalte 200 euro.
Jeg er så sjeldent syk så får ikke lurt til meg noe antibiotika selv om det er av den svake typen :p
Håper at antibiotikaen hjalp på deg da! Du fikk vel en skikkelig hestekur?

https://forum.babyverden.no/threads/er-det-noen-som-har-sendt-prøve-til-aten.1839339/
https://www.ivfserum.com/infection-screening/
Takk for lenker og info :) Skal ta en titt :)
Ja jeg fikk jo en hestedose med intravenøs bredspektret antibiotika :P :P :P
SÅÅÅÅ den må vel ha tatt knekken på alt som måtte vært :P

Håper på to streker på neste test

Takk for lenker og info :) Skal ta en titt :)
Ja jeg fikk jo en hestedose med intravenøs bredspektret antibiotika :p :p :p
SÅÅÅÅ den må vel ha tatt knekken på alt som måtte vært :p
Det må den nesten ha gjort ja. Ikke mye som slapp unna den tenker jeg :D

PP58 - CD26 - 12DPO
13 dager siden Ovitrelle

Ingen positiv test i sikte. Ønsket så inderlig at det skulle være en strek i dag men nei. Lurer meg til å se noe men det er ingenting. Fremdeles håp så lenge TR holder seg unna :) Ingen følelse i kroppen på hvilken vei det går. Ingen gravidesymtomer og ingen tegn til TR. IKM rundt mandag/tirsdag.
Litt uklart bilde.

4D13625C-699A-4897-8947-1D4876B7CE43.jpeg

Back
Topp