Det største ønske

Lykke til med videre vektnedgang. ❤️

Skal ta i et tak selv nå, blir beinhardt de første ukene. Starter med null snop og snacks fra 3 august og frem til vi skal feire svigerfars bursdag i september. Kickstart/nullstilling.
Takk og det samme til deg! :Heartred
Her blir det harde bud fremover. Men tenkte å kanskje kose meg litt på lørdagene, og hvis jeg får skikkelig snopesug etter det så blir det stopp. Har klart det noenlunde greit i det siste så må bare fortsette.

Masse lykke til videre med vektnedgangen! Krysser fingrene for at det er det som skal til for at dere skal lykkes :Heartred
Tusen takk :Heartred
BMI under 30 skal øke sjansen for å bli gravid nevnte gyn så da prøver jeg på det nå. Rett under 5 kg til det.

Klem fra meg:Heartbigred
Nyt siste rest av sommer, og prøverpause er godt av og til :love7

Tusen takk og klem tilbake til deg :Heartred

Takk og det samme til deg! Håper vi får noen fine dager fremover her :) Følte det var nå eller aldri og kjenner det skal bli godt på en måte.

Lykke til:Heartred

Høres ut som det lureste du kan gjøre mtp prøving nå, jeg heier på deg og håper du får ned vekten på en god måte. Masse lykke til med det, og så håper jeg at spiren kommer av seg selv etter det.:talk017

Ønsker deg masse lykke til. Håper en liten pause er det som trengs og at plutselig så sitter spiren for deg ❤❤❤

Høres ut som det lureste du kan gjøre mtp prøving nå, jeg heier på deg og håper du får ned vekten på en god måte. Masse lykke til med det, og så håper jeg at spiren kommer av seg selv etter det.:talk017
Følte jeg måtte bare gjøre det nå og håper at vektnedgangen hjelper på. Akkurat nå kjennes det ut til at det kommer til å bli noen lange 4 uker men håper det går fortere etterhvert :D
Takk!!

Ønsker deg masse lykke til. Håper en liten pause er det som trengs og at plutselig så sitter spiren for deg ❤❤❤
Tusen takk! Håper det hjelper på :Heartred

Det høres ut som en god plan. Jeg er helt sikker på at du greier 5 kg! :gen014
Takk for at du har troa :happy: Skal gjøre det jeg kan så får jeg se hvor nærme jeg kommer målet. Om jeg går ned 4 kg så er jeg super happy :)

Masse lykke til og krysser fingrene for at neste gang du skriver, så har spiren satt seg!❤️❤️❤️

Masse lykke til!

Back
Topp