Det største ønske

I går var det ny veiedag og da viste vekta -1,3kg siden forrige uke. Sier meg fornøyd med det :D Bare 3,3kg unna å få en BMI under 30 som kan gi en større sjanse for å bli gravid.
Rart å frivillig droppe en PP men forhåpentlig så skal vektnedgangen hjelpe på så en spire sitter snart :)
 
Takk som spør :) Går bare bra. Vekta er på vei ned. Litt for fort de to første ukene :p så det blir nok litt mindre fremover. Men så lenge jeg går ned så er jeg fornøyd :)
Håper det går bra med deg også! Ser du har startet på medisinene nå. Lykke til og håper en liten spire snart fester seg :Heartred

Så bra :Heartred:Heartred Så utrolig flink du er :Heartred:Heartred
Jeg håper dette er tingen som gjør at spiren sitter hos deg :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
I natt drømte jeg at fikk en positiv test! Ååå som jeg håper at det skjer snart :smiley-angelic001

Gikk litt opp etter helgen men satser på litt nedgang til fredag. Ingen veiing før det så blir spennende å se. Bruker å veie meg mange ganger i uken så en liten prøvelse å ikke veie meg før fredag :p
 
I natt drømte jeg at fikk en positiv test! Ååå som jeg håper at det skjer snart :smiley-angelic001

Gikk litt opp etter helgen men satser på litt nedgang til fredag. Ingen veiing før det så blir spennende å se. Bruker å veie meg mange ganger i uken så en liten prøvelse å ikke veie meg før fredag :p
Åå, det gir litt ekstra håp å drømme om det :shy: Drømte selv at jeg var gravid for et par netter siden :rolleyes:
Jeg driver også å jobber med vekta, og jeg har funnet ut at hvis jeg veier meg på fredager da får jeg bedre motivasjon til å spise bedre i helgen :p
Ser du noen forskjell på vekta når du veier deg ofte? Jeg prøver å holde meg til maks to dager i uka, men forrige uke ble det tre, og den ene gangen hadde jeg plutselig gått ned 0,5kg også to dager etter 0,5 til :wideyed: syns det var litt rart :p har ligget jevnt på - 0,5kg i uka.

Heier på at noen kg av hjelper oss begge :happy::Heartred
 
Åå, det gir litt ekstra håp å drømme om det :shy: Drømte selv at jeg var gravid for et par netter siden :rolleyes:
Jeg driver også å jobber med vekta, og jeg har funnet ut at hvis jeg veier meg på fredager da får jeg bedre motivasjon til å spise bedre i helgen :p
Ser du noen forskjell på vekta når du veier deg ofte? Jeg prøver å holde meg til maks to dager i uka, men forrige uke ble det tre, og den ene gangen hadde jeg plutselig gått ned 0,5kg også to dager etter 0,5 til :wideyed: syns det var litt rart :p har ligget jevnt på - 0,5kg i uka.

Heier på at noen kg av hjelper oss begge :happy::Heartred
Fredager passer veldig bra for da har man vært flink hele uken og rekker å rette opp visst man har syndet for mye i helgen :p
Av og til kan jeg se forskjell. Varierer
For litt over en uke siden så gikk jeg ned 0,5 fra fredag til lørdag etter allerede å ha gått ned 1,1 kg på ei uke, og innen mandagen så hadde jeg gått ned 0,6 kg til. Noen ganger så går det veldig fort og noen ganger litt saktere.
Jeg prøver nå å holde meg til veiing fredag og mandag, så jeg ser hva jeg må jobbe med. Skulle jo ikke veie meg før fredag men syndet i dag :rolleyes: Ned 0,5 kg fra forrige fredag men -0,9 siden mandag :happy: Gir meg enda mer giv til å skjerpe meg videre. Nå skal jeg ikke veie meg før på fredag :D

Ja håper det klaffer snart etter litt vektnedgang for oss begge :Heartred
 
Ny veiing i dag og den viser nok en kg ned :happy: 2,3 kg unna målet og hvis det fortsetter sånn som det har gjort nå så når jeg kanskje det, eller ganske nærme, i løpet av måneden :)
 
Bra jobba!!!
 
Tusen takk! Måtte bare sette inn et ekstra gir jeg ikke helt trodde at jeg hadde. Fikk den pangstartet jeg ønsket meg. Flater vel ut etterhvert og ikke det store vekttapet hver uke men så lenge vekta går nedover er jeg fornøyd :)
 
Hvis EL kom til sånn ca vanlig tid så er det en bitteliten sjanse for at en spire kan feste seg :) Lite trolig egentlig at det har festet seg / kommer til å feste seg men har et lite håp, som alltid :) Stresser ikke noe med g-testing fordi jeg har planer om å bare vente å se når/om TR kommer. Hun er forventet ca neste søndag.
Våknet i dag litt kvalm og nå på kvelden er jeg også litt kvalm. Ingen ømme bryst eller andre symptomer på noe som helst.
Kjenner at det har vært en veldig god syklus så langt. Ikke noe stress og det har vært godt. Tenkt på andre ting og konsentrert meg om vektnedgangen.
 
Veiing i dag og vekta viser en oppgang på 0,1 kg og har gått ned 1 cm rundt magen så det er jeg fornøyd med :)

Har ikke hatt noen mensmurringer denne gangen. Ingenting som tilsier gravid eller at TR er på vei. Så overraskelsen var stor når det var rødt på papiret når jeg var på do i morges. Kvalm også. Så da får jeg bare se om det kan være en uskyldig blødning eller om TR kommer snart.
Hvilepulsen er på vei ned.
 
Last edited:
Blir spennende og se :) :) Kan jo ha vært en festeblødning i teorien, men om ikke så blir nok neste PP bra :) :)
 
Blir spennende og se :) :) Kan jo ha vært en festeblødning i teorien, men om ikke så blir nok neste PP bra :) :)
Det er en mulighet som jeg tenkte på så får se hva som skjer utover dagen/helga. Er klar for ny PP hvis det ikke går veien denne gangen. Det var jo ikke planlagt noe denne syklusen men man håper jo alltid når det er en liten mulighet for graviditet :)
 
Da ser det ut til at TR har kommet. Krampene er på plass og vondt i korsryggen.

PP59 - CD1

I denne pp så blir det ingen testing eller temping. Vet sånn ca når EL bruker å komme selv uten så mye symptomer. Ikke Letrozol eller Ovitrelle. Det blir prøvemåned men også fortsatt fokus på vektnedgang. Forhåpentlig har jeg nådd vektmålet mitt og litt til til neste PP hvis det ikke klaffer denne gangen :) Er 2,4 kg unna målet så det er mulig å nå det den neste måneden.
 
Back
Topp